Σελίδες

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΜΑ Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΝΕΙΡΑ?????????.....




Εχω ή ,μάλλον είχα έναν ( λόγω του ότι μπήκα σε αργία από το κράτος σε αργία.........) 
υπέροχο προιστάμενο στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης......τον Στρατή.....
Ο Στρατής έχει λοιπόν μια σπάνια νόσο , όπου από τη στιγμή που θα γεννηθείς , 

χάνεις σιγά σιγά το φώς σου ,έως το 100% , (τραγικό).... .......

Μια μέρα λοιπόν , που η 15χρονη κόρη μου , γνώρισε στη δουλειά αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο....μου έκανε την εξής ερώτηση:
ΜΑΜΑ Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΝΕΙΡΑ?????????.......
Δεν ηξερα αγαπημένοι μου φίλοι τι να της απαντήσω....και ρώτησα έναν τυφλό άνθρωπο λοιπόν , την ανωτέρω ερώτηση:
Kαι μου απάντησε γραπτά μέσω μιας ευχετήριας κάρτας:

''ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ''
Τα πιο σπουδαία , ωραία και σημαντικά πράγματα της ζωής μου , τα είδα , τα απόλαυσα και τα βίωσα με ''κλειστα τα μάτια''.
Ετσι μάζεψα , κοντά μου , δυνατές στιγμές χαράς , ευτυχίας , αγάπης , ευχαρίστησης όπως:
-¨Οταν γεύεσαι ένα εξαιρετικό φαγητό ή ένα απολαυστικό γλυκό.
-Οταν μοσχομυρίζεις ένα λουλούδι ή ένα φρέσκο φρούτο.
-¨Οταν γεμίζεις τα πνευμόνια σου με καθαρό αέρα του δάσους .
-¨Οταν σου χαιδεύει το πρόσωπο η δροσερή αύρα της θάλλασσας.
-¨Οταν ονειρεύεσαι ένα ταξίδι μακρινό.
-'Οταν θέλεις να θυμηθείς κάτι 'ομορφο από το παρελθόν .
-"Οταν περιμένεις ένα τρυφερό φιλί στο στόμα ή στο μάγουλο.

'Ολα αυτα τα ζω στο μεγαλείο τους , όταν έχω τα μάτια κλειστά και όταν δεν βλέπω και μ αυτά ......Αισθάνομαι σαν πλούσιος , ταπεινός δέκτης της μαγείας του σύμπαντος και της φύσης , 
της ιδιαιτερης φλόγας των θείων και του ανθρώπου.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ''ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ''

ΣΤΡΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ 
 πηγή :  Georgia Sideri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου