Σελίδες

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑΣ ΜΟΥ..





του HAMED BAHRI

... κάθισα μπροστά στη τηλεόραση για να χαλαρώσω
την άνοιξα,πάλι προβλήματα εδώ,υπάρχει κρίση..
εθισμός στη τηλεόραση,χολή, και αυτή να φωνάζει
αποφάσισα να ξεφύγω,βγήκα στο δρόμο,άρχισα να περπατώ
την ίδια ιστορία κάθε πρωί ,μυρωδιές τσαγιού γύρω μου να με τυλίγουν
και οι γυναίκες του χωριού σε ομάδες με τα μάτια τους να μου γδύνουν τη ψυχή,
εκεί σε μια γυναικεία παρέα ήταν και η αδερφή μου,έλα μου είπε,έλα στη συζήτηση μας,
τυλιγμένος από τη μυρωδιά του τσαγιού πήγα κοντά,πράσινο τσάι και οι السّؤال ( ερωτήσεις) άρχισαν..εσύ δε θα παντρευτής;τη περιμένεις;έχεις βρη καμιά;
σώπασα,ήπια το τσάι μου και άφησα τις γυναίκες,
στο καφενείο εκεί στο βασίλειο των ανδρών θα πάω για να χαλαρώσω,
και εδώ μια μάχη γινόταν,ποιος θα έχει το καλλίτερο χάρτη στη πρέφα,
συνεχίζουν το παιχνίδι τους και ανταλλάσουν βαριά σχόλια ο ένας για τον άλλον,έτσι για αστείο...
Τα μάτια μου κόκκινα,πονοκέφαλος αποφάσισα να φύγω,
τα ρούχα μου μύριζαν السّؤال (αραβικό ταμπάκο),πήρα το δρόμο της επιστροφής στο σπίτι,
λίγο πιο κάτω ο μαύρος σκύλος του γείτονα φάνηκε,με κοίταξε κούνησε την ουρά του,σημάδι πως με αναγνώρισε,ήρθε κοντά μου του χάιδεψα το κεφάλι,και μαζί του βαδίσα μέχρι το σπίτι..
εντυπωσιάστηκα από το πόσο δύσκολο είναι να ξεφύγεις έστω και λίγο από τη φωνή της τηλεόρασης,και να σκεφτεί κανείς ότι αυτό γίνεται κάθε μέρα...


==================================

Μεταφραση εκ του πρωτοτυπου ,αραβικη γλωσσα.

جلست أمام التلفزيون للاسترخاء
فتحه، لا تزال المشاكل هنا، هناك أزمة ..
الإدمان على التلفاز، والصفراء، ويصرخ هذا
لقد بدأت قررت الابتعاد، خرجت على الطريق، وعلى المشي
نفس القصة كل صباح، رائحة الشاي حولي التفاف
ونساء القرية في مجموعات مع عيونهم تجريد روحي،
من ثم في مجموعة الإناث وأختي قالت لي هيا، هيا في مناقشتنا،
ذهب يلفها رائحة الشاي بالقرب من والشاي الاخضر والسؤال (الأسئلة) التي سوف تتزوج ..؟ في انتظار؟ حصلت على أي؟
شربت الصمت والشاي بلدي، والسماح للنساء
فإن هناك مقهى في المملكة يذهب الرجال إلى البرد،
وهنا كان قتال، الذي سيكون له أفضل الخريطة في ،
مواصلة لعبتهم وتبادل التعليقات حول كل الثقيلة الأخرى، لمجرد التسلية ...
قررت عيني الحمراء، والصداع على الرحيل،
حصلت ملابسي رائحة السؤال (عربي السعوط)، وطريقة في الوطن،
بدا أقل بقليل الكلب الأسود الجار يبدو، في وجهي الذي يهز ذيله، إشارة إلى أن يعترف لي، اقترب القوية رأسي، وسار معه إلى المنزل ..
أعجبت كم هو صعب للهروب، حتى لفترة وجيزة، وصوت التلفزيون، وأعتقد أن يتم ذلك كل يوم ..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου