Σελίδες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

O κ. Χάρης Τσέβης είναι ένας διεθνώς βραβευμένος Έλληνας visual designer.


Τα διεθνή ΜΜΕ λατρεύουν τα ψηφιακά μωσαϊκά του




... επέλεξε να έχει ως βάση του την Αθήνα διατηρώντας παράλληλα συνεργασίες με  μεγάλα brands παγκοσμίως, όπως Nike, Toyota, IKEA, PepsiCo και έντυπα όπως Fortune, Los Angeles Times, Sunday Times, Wired, Panorama, Epoca, MacFan, RAM και πολλά άλλα.
Η ιδέα του να φιλοτεχνήσει πορτρέτα-μωσαϊκά του Στιβ Τζομπς,           
 
φτιαγμένα από φωτογραφίες εκατοντάδων συσκευών της Apple, είχε ως αποτέλεσμα να δει την καριέρα του να εκτοξεύεται.

Ένα βράδυ Σαββάτου, ανοίγοντας τον υπολογιστή του, παρατήρησε ότι  στη διαδικτυακή κοινότητα του flickr, στην οποία παρουσίαζε κατά καιρούς τις γραφιστικές συνθέσεις του, το πορτρέτο-μωσαϊκό του Στιβ Τζόμπς είχε κερδίσει σε δύο ώρες δεκάδες χιλιάδες εμφανίσεις
και είχε κοινοποιηθεί σε άπειρα blogs, sites και άλλα διαδικτυακά γκρουπ.
Ο Χάρης Τσέβης άδραξε την ευκαιρία, χρησιμοποιώντας όπως δηλώνει ο ίδιος μία ιδέα
η οποία βρίσκεται στο παρελθόν της χώρας μας.
«Εμείς οι Έλληνες είμαστε ιστορικά ναυτικός λαός.
Για να μεταφέρουμε αγαθά χρησιμοποιήσαμε τη ναυτιλία και τα καταφέραμε.
Ίσως λοιπόν ο πιο έξυπνος τρόπος για να κοινοποιήσεις σήμερα το έργο σου σε όλο τον κόσμο
είναι ένα εικονικό πλοίο που δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τις διαδικτυακές κοινότητες
και τα social media».

Δε χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να δεχτεί τηλέφωνο από το περιοδικό Forbes που ζητούσε την άδεια για τη χρήση του πορτρέτου του Στιβ Τζομπς σε εξώφυλλό του.  Ένα ακόμη έργο του,
για το οποίο έχει διακριθεί, είναι το μωσαϊκό του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών
Μπαράκ Ομπάμα.



από : ellines.com


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου