Σελίδες

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Οι Έλληνες με τις καλές ειδήσεις #4


                                                                                            n                                                                                     

Υπάρχουν καλά νέα...
Έρχονται από συμπολίτες μας που δημιουργούν και εξελίσσονται μέσα στην κρίση,
που μεταφέρουν με επιτυχία στο εξωτερικό ελληνικά προϊόντα και ιδέες.
Η A.V. σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory
–άλλη μια Ελληνική ιστορία επιτυχίας,
μια νέα και ήδη βραβευμένη διαφημιστική εταιρεία– παρουσιάζουν Ελληνικές ιστορίες επιτυχίας. Αυτή τη φορά μας διηγείται τη δική του ιστορία ο Γιώργος Πάντζαρης,
συν-δημιουργός του AthensBook & GeolAds,
της εφαρμογής για έξυπνα κινητά και ταμπλέτες
– στην ουσία ένας ψηφιακός οδηγός πόλης με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

                                                                n
«Το καλοκαίρι του 2008,
... λίγες μέρες πριν η Apple ανοίξει επίσημα την πλατφόρμα του iPhone
σε τρίτους developers (σ.σ. προγραμματιστές),
ο φίλος και μετέπειτα συνεταίρος μου Δημοσθένης Καπώνης κι εγώ αποφασίσαμε
να αφήσουμε για μερικές ημέρες μια άλλη ιδέα που δουλεύαμε και να φτιάξουμε
μια βασική χρηστική εφαρμογή για την Αθήνα.
Τόσο η πλατφόρμα του iPhone ειδικότερα, όσο και οι δυνατότητες των smartphones γενικότερα,
με τη διαρκή συνδεσιμότητα και τον προσδιορισμό θέσης, μας γοήτευαν.
Όμως ήταν ακόμη ένα χόμπι για εμάς, αφού βρισκόμασταν και οι δύο στον ακαδημαϊκό χώρο
– ο Δημοσθένης έκανε το διδακτορικό του στο Imperial και εγώ το είχα μόλις τελειώσει και εργαζόμουν σε ινστιτούτο ερευνών στο Stanford.

Ξεκινήσαμε 
... από αυτά στα οποία βλέπαμε τη μεγαλύτερη ανάγκη στη πόλη μας:
την εύρεση εφημερεύοντων φαρμακείων
και ανοιχτών βενζινάδικων (με την τιμή της βενζίνης).
Μαζί με την έμπνευση του AthensBook ήρθε και η ακόμη πιο καινοτόμα, για την εποχή της,
ιδέα του GEO|ADS: της εμπορικής εκμετάλλευσης του έξυπνου οδηγού πόλης με μια έξυπνη πλατφόρμα διαφήμισης που προβάλλει μηνύματα όχι μόνο σχετικά με την αναζήτησή σου,
αλλά και με τη γεωγραφική σου θέση.
Η πρώτη υλοποίηση πήρε λίγο παραπάνω από ό,τι υπολογίζαμε
και τα AthensBook/GEO|ADS ήταν διαθέσιμα στο κοινό έξι μήνες αργότερα.

Το πιο δύσκολο εμπόδιο
... ήταν η συγκέντρωση και γεωκωδικοποίηση των δεδομένων.
Επίσης, η διαφημιστική αγορά υποδέχθηκε την εφαρμογή σαν κάτι ενδιαφέρον αλλά εξωτικό.
Σε αυτό το χώρο υπάρχουν άνθρωποι με παραδοσιακή αντίληψη των πραγμάτων
κι άλλοι που έχουν τις κεραίες τους ανοιxτές στο νέο.
Ξεκινήσαμε όταν η αγορά κάθε άλλο παρά... άνυδρη ήταν (την άνοιξη του 2009)
και καθιερωθήκαμε σε μια εποχή που τα budget είχαν πέσει.
Μην ξεχνάτε ότι δουλεύουμε σε κάτι νέο,
που τόσο σαν ποσοστό της διαφημιστικής πίτας όσο και σε απόλυτα νούμερα μεγαλώνει.
Κι η δουλειά που κάναμε από τις πρώτες μέρες έχει εδώ και αρκετό καιρό ξεκινήσει
να αποδίδει καρπούς.
Συνεργαζόμαστε με μεγάλες επωνυμίες και διαφημιστικές από το χειμώνα του 2009,
αλλά θα έλεγα ότι κινητό έχει αρχίσει να μπαίνει στη μεγάλη σκηνή από τα μέσα του 2012.
( ... )


                                                    ... η συνέχεια ΕΔΩ : athensvoice.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου