Σελίδες

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Το κακό




Φοβάμαι τα λόγια και όχι τη σιωπή ,
λόγια που θα κάνουν τη στιγμή πικρή,
δε φοβάμαι τις σκέψεις αλλά τις πράξεις,
αυτές που σε κάνουν το γιατί να ψάξεις.
                       -//-
Είναι το κακό που πριν γίνει σε φοβίζει,
η αίσθηση για το μέλλον που τώρα αρχίζει,
η αδυναμία σ΄αυτό ν΄αντισταθείς , 
είναι το κακό που θέλει μαζί του ταχθείς.

Ν. Μ.


 




-------------> ΠΗΓΗ : Νίκων Μάρρας Αποτυπώματα Συναισθημάτων


Σε καμία περίπτωση , δε θεωρώ τον εαυτό μου ποιητή . 
Η αρχή έγινε λίγα χρόνια πριν, όταν ο έρωτας μου έδωσε 
το έναυσμα να γράψω δειλά δειλά τους πρώτους μου στίχους . 
Λίγο αργότερα σε μια φιλική παρέα , μεταξύ αυτών κι ένας 
μουσικός μου ζήτησε 
να δει τους στίχους μου. 
Η θετική του ανταπόκριση , με παρότρυνε να συνεχίσω .
Πότε μου δεν είχα φανταστεί ότι θα έγραφα με τόση ευκολία …
Μια συνήθεια που πλέον έχει γίνει τρόπος ζωής , 

έκφρασης των συναισθημάτων μου. 
Αποτυπώματα Συναισθημάτων , χαράς και λύπης , έρωτα και αγωνίας . 
Καταστάσεις καθημερινότητας .

Συναίσθημα σημαίνει Ζωή !

Ευχαριστώ όσους μου προκαλούν συναισθήματα , αρνητικά ή θετικά , 

όμορφα ή άσχημα . 
Είναι αυτοί που κάνουν να ζω , με κάνουν να πιστεύω στον εαυτό μου ! 
Ευχαριστώ όσους με αγνοούν , γιατί αυτοί είναι η αιτία να αγωνίζομαι 
για μένα , για το καλύτερο .

Μα πάνω απ ‘όλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ εσένα που ερωτεύτηκα !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου