Σελίδες

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Το μήνυμα ζωής που συγκλονίζει ...
















( ... ) Συνήλθε νομίζοντας ότι είναι όλα μια χαρά αλλά ο σύζυγός της 
της έδειξε το πόδι της. «Νόμιζα ότι όλα τελείωσαν. 
Είχα χάσει το 80% των οστών και των μυών μου. 
Αιμορραγούσα ασταμάτητα και φοβόμουν πάρα πολύ!» τονίζει η Adrianna. 

Ωστόσο, για τη γυναίκα δεν υπήρχε προοπτική στο μυαλό της 
να χάσει το πόδι της και να ζήσει ακρωτηριασμένη. 
«Ήμουν αποφασισμένη να σώσω το πόδι μου. 
Ήξερα ότι μπορούσα να το πολεμήσω ή απλώς να παραμείνω εκεί 
στο πεζοδρόμιο και να αιμορραγώ κι αυτό απλώς μου φάνηκε απαίσιο, 
επώδυνο και φριχτό». ( ... ) ΕΔΩ:real.gr
 ==========================================================
                  Determined: Dance teacher Adrianne Haslet-Davis, pictured with her husband, Air Force Capt. Adam Davis, lost part of her leg in the Boston bombings, but said she would dance again
 Determined: Dance teacher Adrianne Haslet-Davis, 
pictured with her husband, Air Force Capt. 
Adam Davis, lost part of her leg in the Boston bombings, 
but said she would dance again --- Read more: .dailymail
 ================================================
 Η καθηγήτρια χορού μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Κέντρο της Βοστόνης 
όπου υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση. 
Όταν συνήλθε την επόμενη ημέρα, είπε στη μητέρα της 
ότι αισθανόταν το πόδι της μουδιασμένο
... εκείνη την ενημέρωσε ότι της είχαν κόψει το μέρος του ποδιού 
που είχε πληγεί ανεπανόρθωτα. 
Οι γιατροί δεν κατάφεραν να το σώσουν, 
αλλά παρά το γεγονός ότι η ζωή της άλλαξε οριστικά και ριζικά εκείνη 
ορκίζεται ότι δεν θα παρατηθεί. 
«Όταν χορεύω δεν αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω οτιδήποτε άλλο. 
Η ευτυχία μου ολοκληρώνεται... Ο χορός είναι η ζωή μου. 
Εντάξει, το πόδι μου ανατινάχθηκε και αυτό είναι πράγματι φριχτό, 
αλλά δεν μπορώ να βυθιστώ στη θλίψη... 
Δεν μπορώ να αφήσω κάποιον να έρθει να μου κλέψει τη ζωή μου. 
Οπότε θα χορέψω ξανά κι αν και δεν είμαι δρομέας, 
του χρόνου θα τρέξω στον μαραθώνιο!» 
ορκίζεται και είναι το στοίχημα που βάζει με τον εαυτό της.
-------------------------------------------------------------------------

k

Dance instructor injured in bombing vows:
 'I'll dance again' ... and run the marathon
Dear, your left foot ... it’s gone’---> http://bostonherald.com


 

ΓΙΑΤΙ ?
φ.Ρ
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου