Σελίδες

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟΥ "ΡΟΖΜΑΡΙ" ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ...




 
Καλησπέρα σας.  
ΟΛΟ το βράδι κρατώντας το Αθηνάκι-ακριδάκι μου αγκαλιά προσπαθούσα να σβησω 
από το μυαλό μου την εικόνα της κορούλας μου, 
έτοιμη (από ημέρες) με τα ρουχαλάκια της, το κολατσιό της να βλέπει τους 
συμμαθητές της να μπαίνουν στο σχολικό για την πρόβα της σχολικής γιορτής 
και εκείνη να μένει πίσω. 
Την «έβλεπα» να κοιτάει με απορημένο ύφος να αναρωτιέται;
-Εγώ; Εγώ;
Ξύπνησα με την καρδιά μου τόοοοοσο μαύρη.
 
 ------------------------
 

39 μήνες μαζί..!

 
Κοίτα να δεις…
Δεν σε μεγαλώνω για να μου γίνεις σώνει και ντε μαθήτρια του 20.
Δεν σε μεγαλώνω για να μου γίνεις σώνει και ντε μπαλαρίνα στα Μπολσόι.
Δεν σε μεγαλώνω για να γίνεις σώνει και ντε αστέρι της αστροφυσικής.
Ούτε για να γίνεις σοπράνο ή μοντέλο ή να πάρεις Νόμπελ.
Σε μεγαλώνω με αγάπη, κόπο και αναζήτηση για να γίνεις ευτυχισμένη. 
Κάνω ότι μπορώ για να νιώθεις τώρα που είσαι μικρή ευτυχισμένη και ελπίζω 
οι βάσεις που μαζί με τον πατέρα σου θα σου δώσουμε να είναι σταθερές 
για να κυνηγάς πάνω τους πάντα την αληθινή ευτυχία.
Κόρη μου, θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για εσένα. 
Δεν θέλω ποτέ να αδικήσεις τον εαυτό σου. 
Δεν θέλω ποτέ να ξεχνάς πως είσαι ένας μοναδικός άνθρωπος, 
κρύβεις μέσα σου ένα αστέρι όπως κάθε άνθρωπος στη γη αυτή. 
Θέλω αυτό το αστέρι να είναι πάντα φωτεινό και όχι σκουριασμένο.
Σε μεγαλώνω προσπαθώντας μέρα νύχτα να σου δείξω ότι μπορείς 
να πατάς ΓΕΡΑ στα πόδια σου, 
ότι μπορείς και πρέπει να πιστέψεις στις ικανότητές σου. 
Θέλω να στέκεσαι όρθια 
και να διεκδικείς τα (υγιή) θέλω σου και να μην αφήσεις 
ποτέ κανέναν να σε κάνει να νιώσεις αδύναμη.
Και όμως, σήμερα αυτό προσπάθησαν να σου κάνουν.  
Κάποιοι, οι άνθρωποι που τόσο αγαπάς, αποφάσισαν πως δεν μπορείς να συμμετέχεις 
στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μαζί με την υπόλοιπη τάξη. 
Βλεπεις, εισαι η πιο μικρή και ταυτόχρονα η πιο εύθραυστη.
Εγώ όμως κάθε μέρα στο σπίτι μας βλέπω την πιο γλυκειά μπαλαρίνα και καθόλου 
δεν με πειράζει που οι στροφές σου δεν είναι απόλυτα συντονισμένες, 
γιατί χορεύεις με την ψυχή σου, 
χορεύεις γιατί γουστάρεις.
Και την τονικότητά σου στα τραγούδια θα τη ζήλευαν πολλές καταξιωμένες τραγουδίστριες 
και ας μην λες ακόμα ολους τους στίχους σωστά.
Σ’ αγαπώ πολύ και σου υπόσχομαι πως δεν θα επιτρέψω ποτέ σε κάποιον να σου κόψει τα φτερά. 
Η μαμά σου δεν είναι καμιά φαντασμένη, η μαμά σου είναι απλά μια μαμά 
που πιστεύει πως όποιος βάζει μια ταμπέλα σε ένα παιδί, είναι ένας άνθρωπος 
που καλό θα ήταν να μην έχει επαφή με παιδιά.

Σήμερα είμαι πολύ λυπημένη. Όχι για εσένα, καρδιά μου, όχι. 
Για τους άλλους. Τους μεγάλους.

*ΑΝΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://www.eimaimama.gr
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου