Σελίδες

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Η δήλωση του μικρού Αστέριου μου έφτιαξε τις επόμενες εβδομάδες: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που συμμετείχα και κέρδισα το διαγωνισμό της Google. Για τη ζωγραφιά μου αρχικά σκέφτηκα το σύμβολο της Ελλάδας την ελληνική σημαία, σκέφτηκα τη θάλασσά μας, μετά τη βάρκα που παίρνουμε με τον παππού μου κάθε καλοκαίρι, τους δύο γλάρους, τον Πέτρο και τον Κοκκινολαίμη που έρχονται μαζί μας πάνω από τα βράχια και μας κοιτούν και τον ήλιο μας». Η δήλωση του μικρού Αστέριου μου έφτιαξε τις επόμενες εβδομάδες: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που συμμετείχα και κέρδισα το διαγωνισμό της Google. Για τη ζωγραφιά μου αρχικά σκέφτηκα το σύμβολο της Ελλάδας την ελληνική σημαία, σκέφτηκα τη θάλασσά μας, μετά τη βάρκα που παίρνουμε με τον παππού μου κάθε καλοκαίρι, τους δύο γλάρους, τον Πέτρο και τον Κοκκινολαίμη που έρχονται μαζί μας πάνω από τα βράχια και μας κοιτούν και τον ήλιο μας».





 Τόσο απλά λόγια, τόσο Ελληνικά...
Εύγε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου