Σελίδες

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

" Δεν την πήρα την απόφαση έτσι ξαφνικά να φύγω απ'τη χώρα μου. Το σκέφτηκα πάρα πολύ. Και δεν είμαι ο μόνος ξέρεις που αποφασίζει να μεταναστεύσει.Είναι πάρα πολλοί. Είναι χιλιάδες. Εγώ είμαι σε καλύτερη μοίρα, διότι επιλέγω να φύγω. Οι περισσότεροι αναγκάζονται. Δεν μας χωράει πια αυτή η ξεπουλημένη πατρίδα....


Δεν αντέχουμε άλλο την ψευτιά και την υποκρισία της γενιάς σου. 
Ξερνάμε στη σκέψη οτι θα φάμε όλη μας τη ζωή ανάμεσα σε κλέφτες, 
εγκληματίες και προδότες.
Όχι πια! δεν γουστάρω η ζωή μου να μοιάζει με σκισμένη αφίσα.
Δεν γουστάρω ν'αποφασίζουν άλλοι την καταδίκη μου,
να πνίγουν τα όνειρά μου και παράλληλα να προσπαθούν 
να με πείσουν πως το κάνουν για το καλό μου. 
Μισώ τους σωτήρες μου. 
Μισώ τους εμπόρους και τους μεταπράτες της ελπίδας"
*Aλκυόνη Παπαδάκη


 

από :Άρωμα Γυναίκας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου