Σελίδες

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

XΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΝΟ ! --- 9 χρόνια μετά το έμφραγμα... Ο Μάνος Αντώναρος γράφει με αισιοδοξία στο blog του για μια σοβαρή περιπέτεια της υγείας του που πέρασε πριν από 9 χρόνια.


9 χρόνια μετά το έμφραγμα...

Πέρασαν από τότε 9 χρόνια και 2 ημέρες.
Από τότε που έπαθα το βράδυ της 19ης Μαϊου 2004 οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.
Εννιά χρόνια και 2 μέρες…
Είναι η πρώτη φορά που το ξέχασα.
Είχα υποσχεθεί στον καθηγητή Χριστόδουλο Στεφανάδη, ότι κάθε χρόνο θα έγραφα για την περιπέτεια μου… μπας και τη διαβάσει κανείς και σωθεί…
Ηταν 3 το πρωί και έγραφα ένα κείμενο για την εφημερίδα που εργαζόμουν. 
Το κορμί μου άρχισε να δουλεύει σαν χαλασμένη μηχανή.
Και ξαφνικά ένα μεγάλος πόνος… όχι ο μεγαλύτερος της ζωής μου… 
αλλά μεγάλος… σαν να με πάτησε στο στήθος …ελαφρα ενας ελέφαντας…
Εμενα μόνος στο κέντρο της πόλης.
Εσωσα (!!!) το κείμενο και πήγα τρικλίζοντας μέχρι την κρεββατοκάμαρα. 
Για καλή μου τύχη (αν και δεν το συνήθιζε) κοιμόταν στο κρεββάτι μου 
η μέλλουσα δεύτερη γυναίκα μου. Η Μαργαρίτα.
-Επαθα έμφραγμα…της είπα καθώς σωριάστηκα δίπλα… πάρε το 166.
Το πήρε αμέσως. Της οφείλω τη ζωή μου.
Τι ένιωθα;
Μμμμμμμ τίποτα… μάλλον ανησυχουσα ότι αυτό το «πράγμα» θα ξανάρθει. 
Θυμήθηκα ότι κάπου είχα διαβάσει ότι αν πάθεις έμφραγμα πρέπει αμέσως 
να πάρεις μια ασπιρίνη. 
Η τελευταία ασπιρίνη του σπιτιού ήταν στο κομοδίνο μου… 
λειτουργεί ως αντιθρομβοτικό…. 
Οι άνθρωποι του 166 ήταν εκεί σε 5 λεπτά… τους οφείλω τη ζωή μου…. 
Εφημέρευε το Ιπποκράτειο, πανεπιστημιακή κλινική με μεγάλη εμπειρία 
στα καρδιολογικά… τους οφείλω τη ζωή μου….

*Διάβασε περισσότερα στο: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου