Σελίδες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Κέρδισε η φωτογραφία των τριών φοιτητών της ΑΣΟΕΕ (που εκπροσωπούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ)





Αυτή είναι η φωτογραφία των τριών φοιτητών της ΑΣΟΕΕ 
που εκπροσωπούν την Ελλάδα



Οι Έλληνες φοιτητές που συμμετέχουν 

στον διαγωνισμό Brandstorm 2013 στο Παρίσι





Μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην Ελλάδα, 
του βραβείου People Choice Award (Social Media Campaign) ανάμεσα σε 32 χώρες από όλο τον κόσμο....Σειρά έχουν οι παγκόσμιοι τελικοί του Παρισιού.

Παρακολούθησε τα νέα και την προετοιμασία της ελληνικής αποστολής,
που διεκδικεί στις 20 Ιουνίου ακόμα μία μεγάλη διάκριση στα πλαίσια του διαγωνισμού Μάρκετινγκ Brandstorm- L'Oreal, στην πόλη του φωτός.


" Αφού καταφέραμε με την υποστήριξη φίλων, συμφοιτητών, media και social media (πάνω από 130 δημοσιεύσεις σε news sites, blogs και facebook groups/fanpages), να κατακτήσουμε το παγκόσμιο βραβείο People Choice Award ανταγωνιζώμενοι χώρες με πολλαπλάσιο πληθυσμό, θα πετάξουμε στο Παρίσι γεμάτοι όνειρα-ελπίδες-προσδοκίες για μία θέση θέση στο βάθρο των νικητών. ''

Ανταγωνιστές της...;
45 φοιτητικές ομάδες εθνικών νικητών από όλο τον κόσμο!




από τις 18 Ιουνίου στις 6:00 π.μ. μέχρι τις 21 Ιουνίου στις 11:55 μ.μ



πηγή: http://prismanews.gr


---------------------------------->

 Παρακολουθήστε την προσπάθεια της ομάδας μας για το παγκόσμιο τελικό στις 20 Ιουνίου στο Παρίσι !!  https://www.facebook.com/events/183959041762383/?fref=ts


------------------------>ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) εκπροσωπούν την Ελλάδα, στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ της L'Oreal.
 Ο διαγωνισμός Brandstorm 2013 by L'Oreal, διοργανώνεται κάθε χρόνο τα τελευταία 20 χρόνια και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις, με τις καινοτόμες ιδέες τους.
Η δική μας συμμετοχή με την «A for Athens team» (όχι καμία σχέση δεν έχουν με το γνωστό bar!) έπειτα από έξι δημιουργικούς μήνες προετοιμασίας, παρουσίασε το καινοτομικό της concept στον ελληνικό τελικό και κέρδισε το εισιτήριο για το Παρίσι.

Κατόπιν επικοινωνίας, τα μέλη της ομάδας εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό στις 20 Ιουνίου, και είναι πολύ αισιόδοξοι για ένα θετικό αποτέλεσμα.

 Παράλληλα, αυτές τις μέρες, η L'Oreal τρέχει ένα μικρό διαγωνισμό μέσω Facebook, για να αναδειχθεί η αγαπημένη ομάδα του κοινού (People Choice Award). Στον διαγωνισμό συμμετέχουν ομάδες από όλες τις χώρες που εκπροσωπούνται στον τελικό.
Με ένα απλό like και share εδώ μπορούμε να βοηθήσουμε και εμείς την ελληνική ομάδα, να κατακτήσει το βραβείο αυτό το οποίο αντικειμενικά το αξίζει.
 A for Athens σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Η επιστολή του φοιτητή:

Ονομάζομαι Παπανικολάου Ιωάννης και μαζί με δύο συμφοιτητές μου από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εκπροσωπούμε την Ελλάδα, στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού μάρκετινγκ και καινοτομίας, Brandstorm 2013, τον οποίο διοργανώνει η L'Oreal.
Ο διαγωνισμός Brandstorm 2013 by L'Οreal, διοργανώνεται από το 1993 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους. Παράλληλα με το διαγωνισμό αυτό, τρέχει στο Facebook μέχρι τις 4 Ιουνίου, ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, γνωστός ως People Choice Award, όπου οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν μία φωτογραφία που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους και νικητής ανακηρύσσεται αυτός, που θα αναδείξει το κοινό, δίνοντας του τα περισσότερα Like . 
H ομάδα μας ονομάζεται A for Athens (όχι καμία σχέση δεν έχουμε με το γνωστό μαγαζί!) και έχει στόχο να φέρει στην Ελλάδα για πρώτη φορά το βραβείο αυτό και να κυνηγήσει παράλληλα, δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 20 Ιουνίου! 
Θα χαιρόμασταν ιδιαίτερα εάν θα θέλατε να υποστηρίξετε την ελληνική συμμετοχή στο People Choice Award, κάνοντας share τη φωτογραφία μας στο τοίχο της facebook fanpage σας, ή γράφοντας κάτι για εμάς, βοηθώντας να κάνουμε τη φωτογραφία μας viral!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου