Σελίδες

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Αγγελοπούλου: Οι πολιτικοί έπρεπε να πάρουν μαθήματα από εμένα...


Αγγελοπούλου: Οι πολιτικοί έπρεπε να πάρουν μαθήματα από εμένα

[...]
Απευθύνθηκα στις κυβερνήσεις και τους πίεσα να μου πουν το σχέδιο της επόμενης ημέρας. Απλώς μου απάντησαν "κοίτα τη δουλειά σου. 
Τα έχουμε όλα υπό έλεγχο''. 
Δεν έκαναν τίποτα και δεν εκμεταλλεύθηκαν την διάθεση που υπήρχε στον κόσμο, 
να κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά, να δείξουμε μια διαφορετική Ελλάδα», 
είπε η «Σιδηρά Κυρία» των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, 
που πλέον ασχολείται ενεργά με το ίδρυμα του Μπιλ Κλίντον 
(Clinton Global Foundation) 
γιατί, όπως εξηγεί, 
«...μετά την απογοήτευσή μου για τον τρόπο με τον οποίον οι πολιτικοί 
εγκατέλειψαν τον κόσμο, στράφηκα στο διεθνές στερέωμα»...[...]

http://www.tokarfi.gr


....νομίζω ότι δικαιούται νά ομιλεί, διότι καί δούλεψε
καί αποτέλεσμα εκπληκτικό είχε...
όσο γιά τήν ματαιοδοξία καί τήν αλλαζονία τής...
δημοσιότητας δέν μ' ενδιαφέρει καθόλου!
*Χρήματα δέν "έφαγε"... αντιθέτως...
*Ολα τά έργα πού σαπίζουν ανεκμετάλευτα...
δέν είναι δική της ευθύνη !!!

φ.Ρ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου