Σελίδες

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Σύλβια Κλιμάκη: Γιατί άφησα το CNN για την Ελλάδα

ΣΥΛΒΙΑ ΚΛΙΜΑΚΗ

[...]
Από το CNN και τον Ρίτσαρντ Κουέστ, βρεθήκατε στην Ελλάδα και τον ΣΚΑΪ. Φαντάζομαι πως δεν θα ήταν και λίγοι εκείνοι που όταν κοιτάζουν το βιογραφικό σας μπορεί και να χαρακτήρισαν «τρέλα» την απόφασή σας, όπως και εγώ. Γιατί επιστρέψατε στην Ελλάδα;
Μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα. Καταλαβαίνω πως ακούγεται κάπως αυτό, να εργάζεσαι σε ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου και να ζεις στη Νέα Υόρκη, όμως κάποια στιγμή έπρεπε να διαλέξω και επέλεξα την Ελλάδα. Δεν μου άρεσε και πάρα πολύ η ζωή στη Νέα Υόρκη. Αν είσαι καλός επαγγελματίας μπορείς να κάνεις καριέρα παντού.
Στην τηλεοπτική showbiz δεν σας βλέπουμε να «συμμετάσχετε». Δεν παίζετε αυτό το παιχνίδι που παίζουν κάποιοι από τους εγχώριους παρουσιαστές, τροφοδοτώντας με φωτογραφίες τα media. Γιατί το κάνετε αυτό;
Δεν το «παίζω» alternative, εναλλακτική και βρίσκομαι σε ένα κανάλι όπως ο ΣΚΑΪ, που έχει συγκεκριμένο προφίλ, δεν βγαίνω στα περιοδικά. Δεν το έχω στο νου μου καθόλου και δεν έχει προκύψει. Είμαι πάρα πολύ νέα στο χώρο για να ενδιαφέρει έναν άνθρωπο να διαβάσει στα περιοδικά τι γίνεται στην προσωπική μου ζωή. Ο τρόπος που ζω τα τελευταία δύο χρόνια, που είναι στον αέρα και η εκπομπή, δεν έχει αλλάξει. Δεν κάνω διαφορετικά πράγματα από αυτά που έκανα πριν την ενασχόλησή μου με την τηλεόραση. Είμαι κοινωνική, μου αρέσει που στο δρόμο με σταματάει κόσμος για να με χαιρετίσει.
Η εκπομπή σας πηγαίνει καλά και αργά ή γρήγορα θα κληθείτε να το παίξετε αυτό το “παιχνίδι”. Κάποιοι παρουσιαστές θεωρούν πως γίνεται στο πλαίσιο της σχέσης που αναπτύσσει ένας παρουσιαστής με το κοινό του. Εσείς θα το θέλατε ή σας ενδιαφέρει να μείνετε στην επικοινωνία μέσω της εκπομπής;
Θα μου άρεσε η επαφή με το κοινό να γίνεται μέσα από την εκπομπή. Αυτό, βέβαια, απαιτεί χρόνο. Θα ήθελα να με μάθει ο κόσμος βήμα – βήμα, μέσα από τη δουλειά μου, από κάποιο ρεπορτάζ. Κάνω τηλεόραση γιατί θέλω να επικοινωνήσω με τον κόσμο.
[...]
Ποια είναι η συνέντευξη για την οποία καμαρώνεις;
Μία που με έχει πονέσει πολύ, αυτή του Λάζαρου Ευφραίμογλου, που «έφυγε» από τη ζωή πριν από ένα μήνα περίπου. Τη συνέντευξη την είχαμε κάνει περίπου πριν από δύο μήνες. Ήταν ένας επιχειρηματίας, που έκανε μια πολλή μεγάλη περιουσία και δώρισε το 99% για να φτιάξει το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Ήθελε το Ίδρυμα να είναι «μη κυβερνητικό» και να μην εξαρτάται από κανέναν, επένδυσε ένα μεγάλο ποσό σε ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου και λόγω του «κουρέματος» (haircut) έχασε ένα μεγάλο ποσό. Είχαμε κάνει λοιπόν τη συνέντευξη, για να καλέσουμε και τον κόσμο να υποστηρίξει το Ίδρυμα και να πηγαίνει στις εκδηλώσεις του και ο άνθρωπος αυτός «έφυγε» λίγες ημέρες μετά. Στεναχωρήθηκα γιατί ήταν ένας σπάνιος άνθρωπος… Δεν θέλησε, καν, να μπει το όνομά του στο όνομα του Ιδρύματος και έφυγε με το παράπονο. Ήταν ένας άνθρωπος παράδειγμα για όλους μας, που διδάσκει την έννοια της προσφοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου