Σελίδες

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Σταμάτης Κραουνάκης: Η Νατάσα Καραμανλή μου έσωσε το πόδι

Σταμάτης Κραουνάκης: Η Νατάσα Καραμανλή μου έσωσε το πόδι



Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν εξαιτίας μιας αρρώστιας παραλίγο 
να χάσει το πόδι του και την ιατρική βοήθεια που του προσέφερε 
η Νατάσα Καραμανλή μίλησε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης.

Μιλώντας στην εκπομπή fthis.gr ο Σταμάτης Κραουνάκης αναφέρθηκε σε εκείνη την περίοδο λέγοντας τα εξής: 
«Για χρόνια έλεγαν ότι ήμουν ο αυτοκρατορικός συνθέτης της κ. Καραμανλή... 
Όταν αρρώστησα και παραλίγο να χάσω το πόδι μου, η Νατάσα Καραμανλή 
ήταν στο Λαϊκό, πάνω από το κεφάλι μου 20 ώρες το 24ωρο. 
Μου έπλενε τα πόδια και μου άλλαζε το αίμα. 
Πήγα (εκ των υστέρων) σε ένα πάρτι της και έπαιξα πιάνο»....[...]


Πηγή: iefimerida.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου