Από τις αρχές τις δεκαετίας του ΄70 το πολυδιάστατο έργο της Ρεμπέκα Χορν συνθέτουν performances,
ταινίες, γλυπτά, εγκαταστάσεις, σχέδια και φωτογραφίες.
Η τρομακτική ακρίβεια που χρησιμοποιεί στην τεχνική (σωματική και μηχανική)
κάθε φορά που παρουσιάζει τα έργα (αλλά και το σώμα) της σε συγκεκριμένο χώρο, προσδιορίζει την
εικονοποιία αλλά και το περιεχόμενο του εικαστικού της σύμπαντος.
Το φιλμ αποτέλεσε για την Γερμανίδα δημιουργό το προσφορότερο μέσο για να συνδέσει την γλυπτική
με την κίνηση και το χώρο. Στα πλάνα της τα κινητικά γλυπτά αποκτούν τη δική τους «ζωή».
Απελευθερωμένα από την υλικότητα τους μετασχηματίζονται συνεχώς.
Μπορεί να επαναλαμβάνονται αλλά σε εντελώς διαφορετικό, αποκλίνον περιεχόμενο.
Ανακαλύψτε τα στις ταινίες
«Ο Καβαλιέρος» / Der Eintänzer (1978),
«Λα Φερντινάντα» / La Ferdinanda (1981) και
«Η Κρεβατοκάμαρα του Μπάστερ» / Buster’s Bedroom (1990)
στην έκθεση Υβριδικές Ιστορίες του ΕΜΣΤ.
Βρείτε τα βιολιά, τις βαλίτσες, τις σκάλες, τα πιάνο, τους μετρονόμους, τα μικρά μεταλλικά σφυριά,
τα τεράστια χωνιά και διάφορους άλλους μηχανισμούς, όπως ανεμιστήρες με φτερά,
κατασκευασμένα από την ίδια…
Ώρες έναρξης προβολών :
-Ο καβαλιέρος, διάρκειας 47’
11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00
επιπλέον κάθε Πέμπτη 19:00, 20:00, 21:00
- Λα Φερντινάντα: Σονάτα για μια βίλα των Μεδίκων, διάρκειας 85΄
11:00, 12:30, 14:00, 15:30, 17:00
επιπλέον κάθε Πέμπτη 18:30, 20:00
- Η κρεβατοκάμαρα του Μπάστερ, διάρκειας 104΄,
11:00, 13:00, 15:00, 17:00,
και κάθε Πέμπτη στις 19:00
Φωτο: "Ο καβαλιέρος", 1978
//////////////////////////
Since the beginning of the 1970s, Rebecca Horn has been creating an oeuvre which constitutes an ever-growing
flow of performances, films, sculptures, spatial installations, drawings and photographs.
The essence of their imagery comes out of the tremendous precision of the physical and technical
functionality she uses to stage
her works each time within a particular space.
Film has been proven the suitable mean for the German artist to establish a
connection between sculpture, action and space.
In her sequences the kinetic sculptures take on their own life. Liberated from their
defined materiality are continuously transposed into ever-changing metaphors.
Elements may be readdressed, yet appear in totallydifferent, divergent contexts.
Discover all of them in films like
Der Eintänzer (The Dancing Cavalier, 1978),
La Ferdinanda (1981) or Buster’s Bedroom (1990) on
view in EMST’s exhibition “Hybrid Histories”.
Spot objects such as violins, suitcases, batons, ladders, pianos,
feather fans, metronomes,
small metal hammers and huge funnels specially made by her…
Screening hours:
-Der Eintänzer , duration 47’
11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00
plus every Thursday at 19:00, 20:00, 21:00
- La Ferdinanda , duration 85΄
11:00, 12:30, 14:00, 15:30, 17:00
plus every Thursday at 18:30, 20:00
- Buster’s Bedroom, duration 104΄,
11:00, 13:00, 15:00, 17:00,
plus every Thursday at 19:00
Photo: Der Eintänzer (The Dancing Cavalier), 1978
*πηγή της πληροφορίας : EMST National Museum of Contemporary Art, Athens
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου