Σελίδες

Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

@#%... ... πού πάς καί τά βρίσκεις ?







 .... καλό σας απόγευμα
φιλιά

                                                    φ.Ρ





31 Μαΐου 2010: Η σφαγή στο Mavi Marmara


alt


Σαν σήμερα, στις 31 Μαΐου 2010, οι σύγχρονοι πειρατές της Μεσογείου, 
οι Ισραηλινοί κομάντος, 

Βραβείο καινοτομίας για το «θαυματουργό επίδεσμο» Κύπριου επιστήμονα!





Ο δρ Έκτορας Χατζηπαναγής σε συνεργασία με τον καθηγητή Αrndt F. Schilling απέσπασε το γερμανικό Βραβείο Καινοτομίας στη Βιοτεχνολογία σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στη Στουτγάρδη παρουσία 700 διακεκριμένων πολιτικών, επιχειρηματιών και επενδυτών.

Οι 2 επιστήμονες διακρίθηκαν για τη θεραπεία που ανέπτυξαν για χρόνια τραύματα, έλκη, εγκαύματα και ιστούς που υποφέρουν από προβληματική αρτηριακή κυκλοφορία, όπως σε κνήμες και πόδια διαβητικών, σε καπνιστές και ασθενείς με περιφερειακά αρτηριακά νοσήματα.

Η νέα θεραπεία που φέρει τον τίτλο EmaCure χρησιμοποιεί το αίμα του ασθενούς, το οποίο λαμβάνεται από την περιφερειακή φλέβα του αρρώστου σε μια ειδική συσκευή που ρυθμίζει τα κύτταρα του αίματος κάτω από συνθήκες όμοιες με εκείνες που θα μπορούσαν να εμφανιστούν σε ένα τραυματικό μικρο-περιβάλλον.

Η μέθοδος διεγείρει την ιδανική διαδικασία, η οποία θα συνέβαινε σε φυσιολογικές συνθήκες σε ένα τραύμα υγιούς ατόμου, προκειμένου να συγκεντρωθούν οι απαραίτητοι παράγοντες πρωτεΐνης που απαιτούνται για την επούλωση του τραύματος. Οι πρωτεϊνούχοι παράγοντες, στη συνέχεια, συλλέγονται σε έναν βιολογικό επίδεσμο, ο οποίος μπορεί να τοποθετηθεί πάνω στο τραύμα.

Αυτή τη στιγμή οι 2 επιστήμονες εργάζονται για την κλινική δοκιμή του επιδέσμου, προκειμένου να προχωρήσουν στην εμπορευματοποίηση του μέσα στο 2015. 

Μίνι βιογραφικό: 
Ο Έκτορας Χατζηπαναγής είναι απόφοιτος του τμήματος ιατρικής του Cambridge και κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το University College London. Σήμερα, κάνει την ειδίκευσή του στη χειρουργική, ενώ συνεχίζει την ερευνητική του εργασία στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου.



πηγή:



........................





από:Art


ΜΕΣΑ ΜΑΝΗ - Καταστροφική η πυρκαγιά στην Τριανταφυλλιά




Καταστροφική, αποδείχθηκε, τελικά, η φωτιά που ξέσπασε στην Τριανταφυλιά και κατασβέστηκε προχθές, το μεσημέρι…Στις προσπάθειες κατάσβεσης πήραν μέρος δεκάδες πυροσβέστες από όλη τη Λακωνία, οι οποίοι κόντρα στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, κατάφεραν να θέσουν αρχικά, υπό έλεγχο τη φωτιά και στη συνέχεια να τη κατασβέσουν πλήρως…

Ομως, ο πρώτος απολογισμός δείχνει ότι προκλήθηκαν μεγάλες καταστροφές, 
κυρίως σε ελαιόδεντρα, αλλά και σε θαμνώδεις εκτάσεις, στη περιοχή Τριανταφυλιά, 
ανάμεσα στην Αρεόπολη και το Πύργο Διρού…

*Εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 1500 στρέμματα που καήκαν από τη φωτιά, 
που προκλήθηκε από... άγνωστη αιτία…






Τριτοκοσμικές εικόνες στον 7ο Παιδικό Σταθμό Βύρωνα




Μέλη του ΔΣ του ΝΠΔΔ Παιδικών Σταθμών της "Στάσης Βύρωνα" 
σε επίσκεψη τους στον 7ο Παιδικό Σταθμό διαπίστωσε σημαντικά 
κτιριακά προβλήματα

«Η ActionAid μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια άλλαξε την ζωή μας. Η μητέρα μου έλεγε, ‘Δεν θα κληρονομήσω ποτέ τη φτώχεια στα παιδιά μου! Το ίδιο υπόσχομαι και εγώ.’»


 


Η 18χρόνη Yimegnushal Tesfaye μιλάει γεμάτη ενθουσιασμό για 
τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα Αναδοχής. 
Ζωγράφιζε και έστελνε μηνύματα 2 φορές το χρόνο στον Aνάδοχο της. 
Ήταν κάτι που το περίμενε πολύ. 
Της άρεσε να ζωγραφίζει λουλούδια. 
Η μητέρα της δούλευε σκληρά, αλλά δύσκολα κατάφερνε να έχει 
αρκετό φαγητό για τα 4 κορίτσια της. 

Το 1998, μπήκε σε συνεταιρισμό μικροδανεισμού και αποταμίευσης 
μέσω της ActionAid. 
Έχει πια 10 ενοικιαζόμενα δωμάτια, που έφερναν αρκετό φαγητό 
και έστειλαν τα παιδιά στο σχολείο. 
Η Yimegnushal δουλεύει ως λογίστρια στο συνεταιρισμό 
και συνεχίζει τις σπουδές της.

πηγή:  ActionAid Hellas




President Drew Faust with the recipients of Harvard honorary degrees at Commencement.



 

Read more about the events - http://hvrd.me


COLOR MOOD: ORANGE PALETTE

Ανταλλακτικές βιβλιοθήκες παντού Η παγκόσμια τάση κάνει τα βιβλία να ξεφυτρώνουν παντού, με ευφάνταστους και αλληλέγγυους τρόπους



*Τηλεφωνικός θάλαμος/βιβλιοθήκη, Νέα Υόρκη, από το Dub

Σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο γίνονται μεγάλες περικοπές στις δημόσιες βιβλιοθήκες. Κάποιες σώζονται, άλλες κλείνουν. Η κρίση δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια για αγορές νέων βιβλίων, καθώς δεν περιλαμβάνονται στη λίστα με τα βασικά ενός νοικοκυριού. Η ανταλλαγή μεταξύ φίλων χέρι με χέρι κάποια στιγμή εξαντλείται κι αυτή. Όπως και τα οικονομικά παζάρια αγοράς βιβλίων.
 
 
 *Αυτοσχέδια βιβλιοθήκη, Νέα Υόρκη, από το κίνημα Occupy

Κι έτσι ξεφυτρώνουν οι Pop up βιβλιοθήκες. Λίγο από ανάγκη, λίγο από αλληλεγγύη και με πολύ σουρεαλιστικό αυτοσχεδιασμό. Τηλεφωνικοί θάλαμοι, παλιά κοντέινερ, αυτοσχέδια σπιτάκια στην άκρη του δρόμου, στάσεις ΜΜΜ, γίνονται δωρεάν ανταλλακτικές βιβλιοθήκες. Μερικές ταξιδεύουν από γειτονιά σε γειτονιά, δίνοντας τη δυνατότητα σε πιο απομακρυσμένες περιοχές να ανακαλύψουν νέους λογοτεχνικούς κόσμους. Άλλες ξεφυτρώνουν σε πιο πολυσύχναστα μέρη. Κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά, γίνονται ένα με το σκηνικό της πόλης ή αποτελούν διαδραστικά έργα τέχνης και επαναπροσδιορίζουν την ελευθερία μας μέσα στον αστικό χώρο.
Στο Τόκιο, μια βιβλιοθήκη ξεφύτρωσε μέσα στον πολυσύχναστο σταθμό Nezu του μετρό. Σε σχήμα παλιών βαγονιών τρένου, φιλοξενεί μέσα της βιβλία, για να μη βαριούνται οι ταξιδιώτες καθώς μετράνε τις στάσεις μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους. Η βιβλιοθήκη είναι αφύλαχτη, όμως οι ιάπωνες έχουν μια ισχυρή τάση του καθήκοντος να τα επιστρέψουν. Έτσι η βιβλιοθήκη εξαπλώνει εκτός από τη γνώση και τη λογοτεχνία, και το αίσθημα της εμπιστοσύνης και της τιμιότητας.
Η ανοιχτή βιβλιοθήκη στο βέλγικο αμπελώνα αποτελεί διαδραστικό και χρηστικό έργο τέχνης. Είναι δημιουργία του ιταλού Massimo Bartolini, ονομάζεται Bookyard και αποτελεί μέρος του TRACK art festival. Οι επισκέπτες μπορούν να δανειστούν, να αγοράσουν, αλλά και να ανταλλάξουν βιβλία από δεύτερο χέρι και να τα διαβάσουν με θέα τον αμπελώνα 
ή να τα πάρουν σπίτι τους.
 

*Αυτοσχέδια μίνι βιβλιοθήκη από τον οργανισμό Little Free Library

 Ένα εγκαταλειμμένο κατάστημα Walmart στο Μακάλεν του Τέξας μετατράπηκε στη μεγαλύτερη ενιαία βιβλιοθήκη στην ιστορία της χώρας, κερδίζοντας και διεθνές βραβείο σχεδιασμού.
Η Open Air Βιβλιοθήκη στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας δεν απαιτεί κάρτα μέλους. 

Στην πραγματικότητα δε χρειάζεται καν να επιστραφεί το ίδιο βιβλίο που δανειστήκαμε, 
αφού η αντικατάσταση με κάποιο άλλο που δε χρειαζόμαστε πια είναι εξίσου καλή. 
Η Open Air βιβλιοθήκη εξυπηρετεί την κοινότητα δωρεάν. 
Τα ράφια είναι διαθέσιμα στον οποιονδήποτε, 24 ώρες την ημέρα. 
Για τη δημιουργία της, οι κάτοικοι της γειτονιάς μάζεψαν βιβλία συμμετοχικά, 
ενώ το κτίριο κατασκευάστηκε με προκατασκευασμένα κομμάτια από 
άλλο κτίριο που κατεδαφίστηκε.
 
 
Η βραβευμένη Open Air Βιβλιοθήκη στο Μαγδεμβούργο, Γερμανία

Η ποικιλία ξεπερνά τη φαντασία: 
Στο Cape Town μια ζηλευτή βιβλιοθήκη ξεφύτρωσε μέσα σε έναν κλειστό χώρο γεώτρησης, ενώ μια κινητή βιβλιοθήκη αφιερωμένη στα παιδικά βιβλία φέρει το όνομα BiebBus και λειτουργεί μέσα σε ένα κοντέινερ με ρόδες στην Ολλανδία. 
Μια άλλη αντίστοιχη, αλλά με βιβλία για όλες τις ηλικίες, βρίσκεται στη Χιλή 
και στεγάζεται μέσα σε ένα παλιό τρένο. 
Στη Βρετανία, η μικρότερη ανταλλακτική βιβλιοθήκη της χώρας στεγάζεται 
μέσα σε έναν κόκκινο τηλεφωνικό θάλαμο, 
ενώ η Νέα Υόρκη ακολούθησε τη βρετανική τάση και έφτιαξε μια αντίστοιχη 
-φυσικά με νεοϋορκέζικη αισθητική.
 
 
Κινητή βιβλιοθήκη, Κολομβία, από τους Εl Βiblioburro

 Η μοιρασιά των βιβλίων δε γνωρίζει όρια. 
Ένας κύριος στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας είχε την ιδέα να διαθέσει μια κινητή βιβλιοθήκη 
πάνω σε ποδήλατο, με σκοπό να εξασφαλίσει πως οι άστεγοι θα έχουν πρόσβαση σε βιβλία. 
Οι Biciclotecas έγιναν ανεξάρτητο κίνημα που εξαπλώνεται.
 




*Στην Ελλάδα, η κινητή βιβλιοθήκη της Στέγης ταξιδεύει 

και μεταφέρει τα βιβλία της και σε απομακρυσμένες περιοχές. 
Μπορείτε να δείτε όλα τα άρθρα σχετικά με αυτήν εδώ.
 

Επίσης αν μας ενδιαφέρει να φτιάξουμε μια μικρή ανταλλακτική βιβλιοθήκη σε κάποια γωνιά του δρόμου στη γειτονιά μας, δύο έμπειροι βιβλιοθηκάριοι του δρόμου μας δείχνουν τον τρόπο.

 


*Βάλτε μας ιδέες....ΕΔΩ: http://www.doctv.gr





Πλατεία Ομονοίας, Οκτώβριος 1979

Πλατεία Ομονοίας, Οκτώβριος 1979. 
 Στο κέντρο και αριστερά το ξενοδοχείο Μέγας Αλέξανδρος, 
μεταξύ των οδών Αθηνάς και Πειραιώς: 
http://www.eie.gr
 
Πηγή φωτογραφίας: http://www.flickr.com

Αναρωτιέμαι μερικές φορές: Είμαι εγώ που σκέφτομαι καθημερινά πως η ζωή μου είναι μία; Όλοι οι υπόλοιποι το ξεχνούν; Ή πιστεύουν πως θα έχουν κι άλλες, πολλές ζωές, για να κερδίσουν τον χρόνο που σπαταλούν; Ν’ αντικρίζεις τη ζωή με μούτρα. Να περιμένεις την Παρασκευή που θα φέρει το Σάββατο και....




.... την Κυριακή για να ζήσεις.Κι ύστερα να μη φτάνει ούτε κι αυτό,
να χρειάζεται να περιμένεις τις διακοπές. 
Και μετά ούτε κι αυτές να είναι αρκετές. 
Να περιμένεις μεγάλες στιγμές. Να μην τις επιδιώκεις, να τις περιμένεις.

Κι ύστερα να λες πως είσαι άτυχος και πως η ζωή ήταν άδικη μαζί σου.
Και να μη βλέπεις ,πως ακριβώς δίπλα σου συμβαίνουν αληθινές δυστυχίες 
που η ζωή κλήρωσε σε άλλους ανθρώπους. 
Σ’ εκείνους που δεν το βάζουν κάτω και αγωνίζονται. 
Και να μην μαθαίνεις από το μάθημά τους. 
Και να μη νιώθεις καμία φορά ευλογημένος που μπορείς να χαίρεσαι 
τρία πράγματα στη ζωή σου, την καλή υγεία, δυο φίλους, μια αγάπη, μια δουλειά, 
μια δραστηριότητα που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι δημιουργείς, ότι έχει λόγο η ύπαρξή σου.

Να κλαίγεσαι που δεν έχεις πολλά. 
Που κι αν τα είχες, θα ήθελες περισσότερα. 
Να πιστεύεις ότι τα ξέρεις όλα και να μην ακούς. 
Να μαζεύεις λύπες και απελπισίες, να ξυπνάς κάθε μέρα ακόμη πιο βαρύς. 
Λες και ο χρόνος σου είναι απεριόριστος.
Κάθε μέρα προσπαθώ να μπω στη θέση σου. 
Κάθε μέρα αποτυγχάνω. 
Γιατί αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή. 
Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους. 
Που κοιτάζουν με μάτια άδολα και αθώα, ακόμα κι αν πέρασε ο χρόνος αδυσώπητος 
από πάνω τους. 
Που γνωρίζουν ότι δεν τα ξέρουν όλα, γιατί δεν μαθαίνονται όλα.
Που στύβουν το λίγο και βγάζουν το πολύ. Για τους εαυτούς τους και για όσους αγαπούν. 
Και δεν κουράζονται να αναζητούν την ομορφιά στην κάθε μέρα, 
στα χαμόγελα των ανθρώπων, στα χάδια των ζώων, σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία, 
σε μια πολύχρωμη μπουγάδα.
*Οδυσσέας Ελύτης

Το παρκινγκ του σιδηροδρομικού σταθμού του Αμστερνταμ!



ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΟΥΝΤΑΙ ... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ...ΣΙΩΠΗΣ.... ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.... ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ......ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.....! *ΣΤΙΛΒΗ.


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ : "Ας είμαστε για μια φορά ευτυχισμένοι"


*Συγγραφέας : Λία Μεγάλου - Σεφεριάδη


Πώς είναι δυνατόν μια εκθαμβωτική γυναίκα, μια γυναίκα μοιραία όπως η Τάνια, αυτοδημιούργητη, ιδιαίτερα πετυχημένη επιχειρηματίας, να βασανίζεται από αιφνίδιες κρίσεις ανασφάλειας; Γιατί δεν μπορεί να οικοδομήσει φιλίες; Γατί δεν εμπιστεύεται κανέναν άλλον πέρα απ' την Κατίνα, την οικιακή της βοηθό; Γατί είναι ανίκανη να αγαπήσει, ανίκανη να κρατήσει κοντά της ακόμα και τον Χρίστο, τον ιδανικότερο εραστή που είχε ποτέ;
"Έχεις μια παγωμένη λίμνη μέσα σου!" της προσάπτει, όταν χωρίζουνε. Ώσπου η μοίρα αποφασίζει να στείλει μέσα από μια διαδρομή παρανομίας και εγκλήματος, το πρόσωπο που θα λιώσει την παγωμένη επιφάνεια. Τώρα πια η Τάνια είναι σε θέση να αντικρίσει εκείνο το μακρινό κομμάτι της ζωής της που ήθελε να μην το είχε ζήσει...[...]


Κρεατόπιτα





Υλικά

- 1 κιλό κρέας μοσχαρίσιο Γαλλικό (σπάλα χωρίς κόκαλο) 
κομμένο σε μικρά κομματάκια
- 1 φλιτζάνι χυμός ντομάτας
- 2 μεγάλα κρεμμύδια κομμένα σε φετάκια 
- αυγά
- 1/2 φλιτζάνι του τσαγιού κεφαλοτύρι τριμμένο
- 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
- 1/2 ποτηράκι κρασί
- 1/2 φλιτζάνι του τσαγιού ρύζι
- 1 φλιτζάνι δαμάσκηνα (χωρίς το κουκούτσι) ψιλοκομμένα
- 1/2 φλιτζάνι δυόσμο ( μόνο τα φύλλα ) ψιλοκομμένο/

- 1 μπαστουνάκι κανέλα, 
- αλάτι, 
- φρεσκοτριμμένο πιπέρι


Υλικά για τη ζύμη

500 γρ.  αλεύρι
1 αυγό 
λίγο τριμμένο κεφαλοτύρι
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 φλυτζάνι κρασί άσπρο ξηρό (για να γίνει τραγανό του φύλλο)
κανέλλα, αλάτι, πιπέρι και νερό (όσο πάρει)

Διαδικασία

Κόβουμε το κρέας σε μικρούς κύβους και το σοτάρουμε στο ελαιόλαδο με το κρεμμύδι σβήνοντάς το με το κρασί. Αλατοπιπερώνουμε. Προσθέτουμε και το μπαστουνάκι κανέλας.

Στη συνέχεια ρίχνουμε δύο 1 ποτήρι νερό καθώς και τον χυμό της ντομάτας. Αφήνουμε να βράσει για 10 λεπτά.

Κατεβάζουμε το κρέας από τη φωτιά, ρίχνουμε το τριμμένο κεφαλοτύρι, τα δαμάσκηνα και ανακατεύουμε, χτυπάμε και τα αυγά και τα ρίχνουμε και αυτά στο μείγμα με το δυόσμο.

Για τη ζύμη

Ανακατεύουμε καλά τα υλικά της ζύμης να γίνει η ζύμη μαλακή. Είναι έτοιμη όταν κόβεται με το μαχαίρι.

Χωρίζουμε τη ζύμη σε δύο μέρη (μεγάλο και μικρό). Παίρνουμε το μεγαλύτερο και ανοίγουμε το φύλλο το οποίο απλώνουμε στον πάτο του ταψιού, που έχουμε αλείψει προηγουμένως με λάδι και το έχουμε πασπαλίσει με αλεύρι.

Γέμισμα

Στη συνέχεια ρίχνουμε το μείγμα με το κρέας στο ταψί και κατόπιν το ρύζι ώστε να πάει παντού, χωρίς να το ανακατέψουμε, γιατί με το ψήσιμο το ρύζι κατεβαίνει προς τα κάτω.

Απλώνουμε από πάνω και το υπόλοιπο φύλλο που έχουμε ανοίξει (με το μικρότερο κομμάτι) γυρίζοντας τις άκρες και των δύο φύλλων μαζί προς τα μέσα ώστε να μη χυθεί κατά το ψήσιμο του ζουμί.

Με ένα πιρούνι τρυπάμε το φύλλο ώστε να μη σκάσει κατά τη διάρκεια του ψησίματος. Αλείφουμε τη πίτα με ελαιόλαδο και τη πασπαλίζουμε με ηλιόσπορους, 
λιναρόσπορους ή ότι άλλο έχουμε από σπόρους. 
Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου μια ώρα.



New spelling champ to be chosen

                                                  
                                                                      Photos: Scripps National Spelling Bee

(CNN) -- After successfully navigating past oodles of tricky words such as "mercerize," "grobian" and "stabilimeter," fewer than four dozen schoolchildren remained in the running Thursday to be named champion of the annual Scripps National Spelling Bee.
The annual contest, which wraps up Thursday night, offers the winner a healthy dose of classroom cred, $32,500 in cash and savings bonds, a trophy and a library of reference materials.
 National Spelling Bee champions 
*National Spelling Bee champions
Forty-two participants made it through to Thursday afternoon's semifinal round, and more than 12 of them are expected to advance to the final round Thursday night.
The first elimination came with the first contestant of Thursday afternoon's session.
Arizona seventh-grader Christopher O'Connor got "pultaceous" wrong....[...]

ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ’ ΜΕΙΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ




Μέσα από το γενικότερο ξεπούλημα των πάντων στην Ελλάδα της ανάπτυξης, 
για να μπορέσουμε άμεσα να μαζέψουμε χρήμα και να βγούμε γρηγορότερα 
στις αγορές γράφτηκε πως ετοιμάζουν για πούλημα και το Σκοπευτήριο της Καισαριανής...
[...]

Ένας χώρος που υπήρχε πριν ακόμη και από την εγκατάσταση των προσφύγων στην πόλη  
περιλαμβάνοντας μια ιδιαίτερα μεγάλη δασώδη έκταση. 

Κατά τη διάρκεια της Κατοχής και της Αντίστασης το Σκοπευτήριο μετατράπηκε 
σε "Θυσιαστήριο της Λευτεριάς".
Στον χώρο εκτελέστηκαν από τους –χτεσινούς Γερμανούς κατακτητές- προοίμιο 
των σημερινών χιλιάδες Έλληνες πατριώτες και αγωνιστές από ολόκληρη την Ελλάδα.....
[...]
Ένα καθημερινό φαινόμενο οι εκτελέσεις στον χώρο. 
Μπροστά στα μάτια των κατοίκων της Καισαριανής. 
Το 1942 εκτελέστηκαν 13 πατριώτες. 
Το 1943 εκτελέστηκαν 147 πατριώτες και 
το 1944 που ήταν και η χρονιά των περισσότερων εκτελέσεων 440 πατριώτες.... 
[...]
Παραστάσεις, συλλογή υπογραφών από έλληνες και ξένους που θα αντιστέκονται 
σε αυτό το τερατούργημα. 
Συγκεντρώσεις για το θέμα που θα έχουν κοινό και ενωτικό χαρακτήρα, 
*γιατί η ιστορία του λαϊκού κινήματος δεν είναι ιδιοκτησία κανενός
αλλά ανήκει σε όλους εκείνους που πιστεύουν και αγωνίζονται....
για τις πιο « ωραίες θάλασσες που δεν είδαμε ακόμη».




«Τα μνημεία δεν έχουν φωνή, εσύ έχεις»




Απαγορεύτηκε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο 
το τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα που έφτιαξε 
ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων στο πλαίσιο 
της διεθνούς καμπάνιας του με τίτλο 
«Τα μνημεία δεν έχουν φωνή, εσύ έχεις»





 

Στόχος των…. αρχαιολόγων που συμμετέχουν στην κίνηση του ΣΕΑ είναι να εκφράσουν την πικρία, το θυμό και την αντίθεσή τους στα νέα, αυστηρά μέτρα λιτότητας, τα οποία απειλούν το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον την Ελλάδας.
Το βίντεο είναι εμπνευσμένο από τη μεγάλη ληστεία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, κάτι που προκάλεσε την ομόφωνη αντίδραση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
 

- Ένα κοριτσάκι επισκέπτεται με τη μητέρα της το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και κάποια στιγμή απομακρύνεται από αυτήν και περιφέρεται στις αίθουσες του Μουσείου.
Σταματά μπροστά στο άγαλμα της Φρασίκλειας, 

με την οποία κάνει μια κρυφή «συνομιλία» και το κοριτσάκι χαμογελά. 
Όμως, ξαφνικά ένα χέρι τραβά απότομα το κορίτσι σαν κάποιος να το απαγάγει, 
χωρίς να προλάβει να ζητήσει βοήθεια. 

- Πέφτει μια καρτέλα, που γράφει «Δεν υπάρχει μέλλον».
- Στην επόμενη σκηνή, το κορίτσι είναι στη θέση του, 

λείπει όμως από τη βάση της η Φρασίκλεια. 
- Η επόμενη καρτέλα που πέφτει γράφει «Χωρίς παρελθόν».

- Το σποτάκι τελειώνει με τη φράση «Τα μνημεία δεν έχουν φωνή, εσύ έχεις», 
που είναι και το κεντρικό σύνθημα της διεθνούς εκστρατείας, 
που έχει ξεκινήσει από τον *περασμένο Μάρτιο.

egio news



Γιατί το αηδόνι κελαηδάει μόνο του τις νύχτες..!


                                                     

Κάποτε, τα πουλιά αποφάσισαν να κάνουν ένα διαγωνισμό τραγουδιού 
για να ψηφίσουν τον καλύτερο τραγουδιστή. 
Μαζεύτηκαν όλα, σε ένα όμορφο λιβάδι και τραγουδούσαν με τη σειρά. 
Νικητής θα έβγαινε το πουλί που θα έπαιρνε τις περισσότερες ψήφους. 
Επειδή κάθε πουλί θαρρούσε πως είναι ο καλύτερος τραγουδιστής, 
έγραφε το δικό του όνομα στο ψηφοδέλτιο. 
Μόνο το αηδόνι έδειξε σεμνότητα και δεν ψήφισε τον εαυτό του. 
Και μην μπορώντας να αποφασίσει για ένα άλλο πουλί, έριξε λευκό ψηφοδέλτιο. 
Όταν έφτασε η μεγάλη στιγμή και ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα, τι είχε συμβεί;

Κάθε πουλί, ο κότσυφας, η καρακάξα, ο σπίνος, το ψαρόνι, η κουκουβάγια, 
το κοράκι, ο παπαγάλος και όλα τα άλλα πουλιά, είχαν πάρει από μία ψήφο 
αφού το καθένα είχε ψηφίσει μόνο τον εαυτό του. 
Μόνο το αηδόνι δεν είχε πάρει καμιά.
 
«Το αηδόνι δεν πήρε ούτε μία ψήφο!»
«Είναι ο χειρότερος τραγουδιστής!»
«Να μην ξανατραγουδήσει!» φώναζαν.
Λυπημένο το αηδόνι πήγε και κούρνιασε σε ένα μικρό θάμνο. 
Μα, όταν ήρθε η νύχτα και όλα τα πουλιά αποκοιμήθηκαν, 
δεν μπόρεσε να σωπάσει περισσότερο και, 
μέσα στη σιγαλιά της νύχτας, κάτω από τον έναστρο ουρανό, 
άρχισε να κελαηδάει. 
 
Κι έτσι γίνεται εδώ και πολλά χρόνια.
 Όταν βασιλεύει ο ήλιος και γεμίζει ο ουρανός με το φεγγάρι 
και τα αστέρια και απλώνεται η σιωπή σε όλη τη γη, 
τότε υψώνεται η φωνή του αηδονιού και μαγεύει όλους όσους την ακούνε. 
 
Η κουκουβάγια, ο γκιώνης, η καρακάξα, το κοράκι 
και όλα τα άλλα πουλιά έχουν καταλάβει από καιρό πως αδίκησαν το αηδόνι, 
μα κανένα δε βρήκε το θάρρος να επανορθώσει και να ζητήσει συγγνώμη. 
 
Έτσι, το αηδόνι συνεχίζει να σωπαίνει τη μέρα και να κελαηδάει τη νύχτα...
 
*ektiesthisi




Μεγαλώσαμε πια.




Δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις  παρέα με ανθρώπους 
από τους όποιους δεν έχεις τίποτα να πάρεις.
Εγώ χρειάζομαι ανθρώπους που να μου αρέσει να τους ακούω να  συζητάνε. 
Να συζητάνε με πάθος για  ποίηση, για πολιτική, για λογοτεχνία,   
για κινηματογράφο, για θέατρο.  
Και να γεμίζει το σπίτι φωνές, γνώση, πάθος και απόψεις.
Ανθρώπους ξύπνιους και καλλιεργημένους,   
που ξέρω ότι μου λένε την αλήθεια, ακριβώς γιατί δεν έχουνε κανένα 
λόγο να μου πούνε ψέματα.
Κι εγώ την αλήθεια  τη λατρεύω.

Όποιος απομακρύνεται από την αλήθεια  οδεύει προς το θάνατο. 
Τον όποιο θάνατο.

  *Tζένη Καρέζη



.... άν δέν ξέρεις γιά ποιό λιμάνι πλέεις, κανένας άνεμος δέν είναι ευνοϊκός ...



Φωτογραφία: Beautiful Shot !

Έτσι κάηκε η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας και έτσι ήρθε ο προηγούμενος μεσαίωνας




Το  416 μΧ δολοφονήθηκε στην Αλεξάνδρεια η Υπατία η Αλεξανδρινή.

Η Εκκλησία δεν άντεχε την ύπαρξή της

Από όταν ήταν τριάντα χρονών διέδιδαν ότι ήταν μάγισσα και όργανο του σατανά .
Όσο η ρωμαϊκή αυτοκρατορία  έμπαινε  στην περίοδο της παρακμής της 
τόσο ισχυροποιούσε την θέση του ο χριστιανισμός.
Όσο η  εποχή της λάμψης και της…ευημερίας τελείωνε  
τόσο  οι άνθρωποι έμπαιναν στη ζώνη του μεσαιωνικού λυκόφωτος.
Εκείνη την εποχή  η Αλεξάνδρεια  ήταν ακόμα το λίκνο 
του πολιτισμού του αρχαίου κόσμου. 

Η Υπατία έγινε η σπουδαιότερη προσωπικότητα των γραμμάτων εκείνης της εποχής.


Σε ηλικία 35 χρόνων ήταν πρύτανης του πανεπιστημίου της Αλεξάνδρειας 
και διευθύντρια της  περίφημης βιβλιοθήκης της.
Άλλοι λένε ότι ήταν Ελληνίδα και άλλοι ότι ήταν Ελληνοαιγύπτια.
Η τελευταία γυναίκα  επιστήμονας του αρχαίου κόσμου γνωστή για το έργο της 
σε ολόκληρη την μεσόγειο.
Λένε ότι όταν δίδασκε στο πανεπιστήμιο χρησιμοποιούσε ένα ξύλινο μοντέλο 
που αναπαριστούσε την κίνηση της Γης και των υπολοίπων πλανητών γύρω από τον ήλιο.
Οι  πρωτοπαπάδες της εκκλησίας της Αλεξάνδρειας  έστρεψαν τον όχλο εναντίον της.

Η “Κουλτουριάρα” έγινε το κόκκινο πανί.
Ότι δεν καταλάβαινε ό νους  των φανατικών χριστιανών έπρεπε να εξοντωθεί
Την θέση του να πάρουν τα απλά λόγια , οι εύκολες έννοιες , 
οι ξεκάθαρες κουβέντες, οι ολιγόλογες φράσεις.
Η Αμφιβολία, η έρευνα  και η προσπάθεια των ανθρώπων να γνωρίσουν 
τον κόσμο γινόταν «έργο του Σατανά».

Η Βεβαιότητα των ηλιθίων γινόταν η νόμιμη αρετή.

Το μαινόμενο πλήθος την κατέβασε από την άμαξα .
Την έγδυσε και την έσυρε στους δρόμους της Αλεξάνδρειας από τα μαλλιά.
Την ανέβασαν σέρνοντας την   στα σκαλιά της βιβλιοθήκης 
που ήταν πλέον «ο ναός του Σατανά».
Την έκαναν κομμάτια με κοφτερά κοχύλια και κομμάτια από σπασμένα αγγεία.
Την διαμέλισαν και τα κομμάτια της τα έκαψαν μπροστά στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας.
Εν συνεχεία έκαψαν την βιβλιοθήκη καταστρέφοντας ανεκτίμητους θησαυρούς 
του ανθρώπινου πολιτισμού.

Η Χριστιανική εκκλησία δεν το παραδέχεται ακόμα και τώρα αλλά είναι βέβαιο ιστορικά ότι οργάνωσε συστηματικά την δολοφονία της και διαμέσου αυτής την κυριαρχία του μεσαιωνικού χριστιανικού σκοταδισμού στον γνωστό τότε κόσμο.

Ο Κύριλλος ,  αρχιεπίσκοπος της Αλεξάνδρειας  που χωρίς την  άδεια του δεν θα ήταν δυνατόν να γίνει το έγκλημα , αγιοποιήθηκε  για να προστατευτεί από τις συκοφαντίες.

 Γράφω αυτά   τα λίγα με αφορμή την κατάργηση  δεκάδων βιβλιοθηκών ανά την Ελλάδα από  μια δράκα φανατικών ηλιθίων φασιστών  που μας κυβερνούν. 

 

 Η Βαρβαρότητα έρχεται πάντα με τον ίδιο τρόπο

 

 

 http://paganeli.wordpress.com

 

 

Happy WeeKenD



10 Ιουνίου η πρεμιέρα του Φεστιβάλ «Στη σκιά των Βράχων»


Δήμος Βύρωνα


Πιστό στο ετήσιο ραντεβού του με το κοινό, το Φεστιβάλ «Στη σκιά των Βράχων» σηκώνει αυλαία στις 10 Ιουνίου και μας υπόσχεται ένα καλοκαίρι γεμάτο πολιτισμό. Μέχρι και τις 21 Σεπτεμβρίου, τα Θέατρα Βράχων «Μελίνα Μερκούρη» και «Άννα Συνοδινού» φιλοξενούν συνολικά 39 εκδηλώσεις, συναυλίες, θεατρικές και μουσικοθεατρικές παραστάσεις, με στόχο να κάνουν το καλοκαίρι μας μοναδικό.
Καταξιωμένοι αλλά και ανερχόμενοι καλλιτέχνες μάς δίνουν ραντεβού «Στη σκιά των Βράχων» για να μας «ταξιδέψουν» μέσα από αγαπημένα, αλλά και νέα, τραγούδια του διεθνούς ρεπερτορίου, καθώς και μέσα από την αρχαία ελληνική γραμματεία αλλά και σύγχρονα θεατρικά κείμενα. 
                                                         

«Το Φεστιβάλ ‘Στη σκιά των Βράχων’, το δεύτερο Διαδημοτικό Φεστιβάλ που διοργανώνεται από κοινού από τους Δήμους Βύρωνα και Δάφνης-Υμηττού, είναι εδώ και φέτος, με ένα πρόγραμμα πλούσιο και αντάξιο της πολυετούς πολιτιστικής του ιστορίας. Είναι «παρών» και δίνει «βήμα» σε σπουδαίους καλλιτέχνες που έχουν κάτι να πουν και «τροφή» σε χιλιάδες θεατές που θέλουν κάτι να αφουγκραστούν. Γιατί ο πολιτισμός δεν είναι άλλο παρά ένας μόνιμος διάλογος δημιουργίας. Ένας τρόπος να ονειρεύεσαι, να κατακτάς, να διδάσκεσαι, να εμπνέεσαι, να προχωράς» δήλωσε ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος Χαρδαλιάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ» 2013
ΘΕΑΤΡΑ ΒΡΑΧΩΝ: «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» - «ΑΝΝΑ ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ»
  
Ώρα Έναρξης Παραστάσεων: 9.00 μ.μ.
Διάρκεια: 10 Ιουνίου – 21 Σεπτεμβρίου

 Προπώληση εισιτηρίων για όλες τις εκδηλώσεις: 

Διαδημοτικό Δίκτυο Πολιτισμού Βύρωναs & Δάφνη-Υμηττός
Ευαγγελικής Σχολής 26, 6ος ορ.
Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 π.μ.–2.30 μ.μ.

Δημαρχείο Δάφνης (Έλλης 16 & Κανάρη, Δάφνη 4ος ορ.)
Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 π.μ.–12.00

Δημαρχείο Υμηττού (Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου 1, Υμηττός)
Δευτέρα έως Παρασκευή 8.00 π.μ.–12.00

Ταμείο Θεάτρου Βράχων: Καθημερινά 6.00 μ.μ.–10.00 μ.μ.
 

H 5χρονη που φωτογραφίζεται τιμώντας πέντε σπουδαίες γυναίκες της Ιστορίας.---- {...μιά εξαιρετική δημοσίευση από τό lifo.gr }




                                                                              ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://www.lifo.gr

[Ευχαριστώ τον Άρη Ηλιόπουλο] 

 Όταν η κόρη της, Έμμα, έγινε πέντε χρονών, η φωτογράφος Jaime Moore, ήθελε να τη φωτογραφίσει για να γιορτάσει την περίσταση, έτσι άρχισε να ψάχνει για έμπνευση στο διαδίκτυο. «Παρατήρησα ότι πολλά νέα κορίτσια ντύνονται σαν πριγκίπισσες της Ντίσνεϋ», είπε η Moore στο σάιτ της. «Όπου και να κοίταξα το 95% των ιδεών αφορούσε στο πως να ντύσει κάποιος το κοριτσάκι του πριγκίπισσα της Ντίσνεϋ.» Έτσι αντί να στραφεί σε φανταστικούς χαρακτήρες, η Moore επικέντρωσε το πρότζεκτ της σε πραγματικά πρότυπα. Επέλεξε πέντε γυναίκες για να τιμήσει τα πέμπτα γενέθλια της κόρης της, και αναδημιούργησε τα διάσημα πορτρέτα των Susan B. Anthony, Coco Chanel, Amelia Earhart, Helen Keller, και Jane Goodall. «Ήθελα να ξέρει την αξία αυτών των απίθανων γυναικών, οι οποίες πήγαν κόντρα σε όλα ώστε εκείνη να έχει τώρα τα πάντα» εξήγησε η Moore. Πατώντας πάνω στις φωτο αυτές μεγαλώνουν και μπορείτε να διαβάσετε και διάσημες φράσεις των σπουδαίων γυναικών. 

 Magnify Image 

Magnify Image Coco Chanel. 

Η σημαντικότερη σχεδιάστρια μόδας όλων των εποχών. 

 Magnify Image

Magnify Image Amelia Earhart: 

Αμερικανίδα πρωτοπόρος της αεροπορίας και συγγραφέας. Η πρώτη γυναίκα που διέσχισε μόνη της τον Ατλαντικό Ωκεανό. 

 Magnify Image

Magnify Image Helen Keller: 

Αμερικανίδα συγγραφέας, λέκτορας και ακτιβίστρια. Σε ηλικία 19 μηνών, οι γονείς της αντιλήφθηκαν ότι ήταν κωφή και τυφλή και την πήγαν στο Ινστιτούτο Τυφλών της Βοστώνης, όπου την ανέλαβε η παιδαγωγός Άννα Σάλιβαν. Η περίπτωσή της διαδόθηκε παγκοσμίως λόγω ενός θεατρικού έργου το οποίο ήταν βασισμένο στην αυτοβιογραφία της, που αναπαριστούσε τις προσπάθειες της Σάλιβαν να αναπτύξει έναν κώδικα επικοινωνίας μαζί της. Έμαθε γερμανικά, ελληνικά και λατινικά. Ήταν το πρώτο άτομο με κώφωση και τύφλωση που αποφοίτησε από πανεπιστήμιο το 1914. Συνέχισε τη μελέτη ξένων συγγραφέων και φιλοσόφων, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα παραγωγική συγγραφέας. 

 Magnify Image

Magnify Image Jane Goodall: 

Ερευνήτρια πρωτευόντων θηλαστικών, γνωστή για τη δουλειά της με τους πιθήκους. Επίσης ανθρωπολόγος. 

 Magnify Image

Και εδώ η μικρή Έμμα ποζάρει ως ο εαυτός της Magnify Image 

 

Η φωτογραφία όμως που μου έμαθε τα περισσότερα και με άγγιξε πιο πολύ ήταν αυτή εδώ: 

 Magnify Image

Magnify Image Susan B. Anthony Susan B. Anthony: 

Ακτιβίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Υπήρξε πρωτοπόρος μαχήτρια του γυναικείου κινήματος τον 19ο αιώνα - πολλές δεκαετίες πριν αναγνωριστούν στις γυναίκες και τα απλούστερα δικαιώματα όπως αυτό της ψήφου. 

Το 1868 ίδρυσε το πρώτο περιοδικό για τα δικαιώματα των γυναικων, το REVOLUTION. Το μοτο του ήταν: "Αληθινή Δημοκρατία: οι άντρες, τα δικαιώματά τους και τίποτα περισσότερο / γυναίκες, τα δικαιώματά τους και τίποτα λιγότερο". Πριν να αποσυρθεί (πέθανε στα 86 της το 1905) απαντώντας σε ερώτηση αν πίστευε ότι κάποτε όλες οι γυναίκες των ΗΠΑ θα είχαν δικαίωμα ψήφου, απάντησε: "Θα γίνει, αλλά δεν θα μπορέσω να το δω. Είναι αναπόφευκτο. Δεν μπορούν να μας κρατήσουν για πάντα στα δεσμά μας όπως δεν τα κατάφεραν και με τους σκλάβους. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε, και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει μέσα στην επόμενη γενιά. 

 

"Θα πετύχουμε" ήταν τα λόγια που άφησε στα "κορίτσια" της για να τις εμψυχώσει στον μακρύ, δύσκολο αγώνα που θα ακολουθούσε. Δεκατέσσερα χρόνια μετά το θάνατό της, και μετά από σκληρές, επίμονες διεκδικήσεις, το δικαίωμα ψήφου των γυναικών έγινε νόμος. Στις 26 Αυγούστου του 1920 πέρασε επιτέλους το 19ο άρθρο (που είχε συγγράψει η ίδια η Anthony) στο Σύνταγμα των ΗΠΑ. 

 Πηγή: www.lifo.gr




Θα πετύχουμε" ήταν τα λόγια που άφησε στα "κορίτσια" της για να τις εμψυχώσει στον μακρύ, δύσκολο αγώνα που θα ακολουθούσε. Δεκατέσσερα χρόνια μετά το θάνατό της, και μετά από σκληρές, επίμονες διεκδικήσεις, το δικαίωμα ψήφου των γυναικών έγινε νόμος. Στις 26 Αυγούστου του 1920 πέρασε επιτέλους το 19ο άρθρο (που είχε συγγράψει η ίδια η Anthony) στο Σύνταγμα των ΗΠΑ. Πηγή: www.lifo.gr