Σελίδες

Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Άνομη επίθεση του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών σε μέλη του - *Γράφτηκε από την Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Άνομη επίθεση του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών σε μέλη του


Μήπως απαιτείται παρέμβαση του Υπουργείου Υγείας;
Όλοι οι Iατρικοί Σύλλογοι του κράτους υπάγονται στην εποπτεία του υπουργού Kοινωνικής Πρόνοιας (Yπουργού Yγείας).
Τα μέλη των Διοικήσεων των Iατρικών Συλλόγων που δεν συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Nόμου, Δ/των, εγκυκλίων, διαταγών και των αποφάσεων πρέπει να λογοδοτούν στο Υπουργείο Υγείας.
Παραβίαση του Νόμου και του Εσωτερικού Κανονισμού Του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών με υπογραφές του Προέδρου Γεωργίου Πατούλη και του Γενικού Γραμματέα Αλέξιου Βασιλείου.
Η επιστολή Του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών προς Την κ. Σαββούλα Μάλλιου, Ιατρό- μέλος του Ι.Σ.Α
Αθήνα 16-5-2018
Αρ. Πρωτ.: 28172
Από: Σαββούλα Μάλλιου - Κριαρά, Παθολόγο-Ογκολόγο
Προς τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πλέον του ενός έτους σας ζητώ να με προστατεύσετε, ως έχετε νόμιμη υποχρέωση, προς τους ιατρούς-μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών από κακόβουλα ανώνυμα δημοσιεύματα εις βάρος μου και εις βάρος θεμελιωδών δικαιωμάτων των ιατρών και μέχρι σήμερα ουδεμία απάντηση έλαβα στις επιστολές μου προς εσάς, τις οποίες όχι μόνο δε λάβατε υπόψη, προφανώς ούτε αναγνώσατε ή αγνοήσατε παντελώς και χωρίς να μου στείλετε μια στοιχειώδη απάντηση στα αιτήματά μου, μου στείλατε μετά από ένα έτος, έγγραφο παραπομπής στο Πειθαρχικό Όργανο του Συλλόγου.
Η παραπομπή μου στο πειθαρχικό όργανο αποτελεί τεράστια προσβολή της επαγγελματικής μου αξίας και της μέχρι τώρα διαδρομής μου, αποτελεί ατιμωτική πράξη εις βάρος μου και μου προκαλεί καίρια ηθική βλάβη. Στην εν λόγω παραπομπή δεν αναφέρεται ούτε περιγράφεται καθόλου, ποιο είναι το πειθαρχικό παράπτωμα που έχω διαπράξει.
Αποτελεί τεράστιο ολίσθημα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών η παραπομπή μου στο πειθαρχικό συμβούλιο, χωρίς να γνωρίζω για ποιο λόγο με παραπέμπετε, προσβάλλοντας κάθε αίσθημα δικαίου. Επιδεικτικά αδιαφορήσατε, παραβαίνοντας θεμελιώδεις διατάξεις προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διότι, προκειμένου να ασκήσετε πειθαρχική δίωξη, οφείλατε να είχατε προσδιορίσει ποια είναι εκείνα τα πραγματικά περιστατικά, που συνιστούν εκ μέρους μου τη διάπραξη συγκεκριμένου παραπτώματος, με το σωστό νομικό χαρακτηρισμό της πράξης μου, ώστε να γνωρίζω γιατί διώκομαι.
Διαμαρτυρήθηκα εγγράφως έντονα για την υπ΄αριθμ. πρωτ/λου Ι.Σ.Α. 19015/6-4-2017 απευθυνόμενη σε εμένα επιστολή σας, με την οποία μου διαβιβάσατε την υπάριθμ. πρωτ/λου Ι.Σ.Α 18690/20-3-2017 επιστολή με τα επισυναπτόμενα σε αυτήν και με την οποία με καλέσατε να σας εκφράσω τις απόψεις μου.
Παραλάβατε και εξετάσατε ανυπόγραφη καταγγελία, παραβιάζοντας κατάφωρα τις αποφάσεις του Συλλόγου, που υποχρεωτικά τηρούνται για καταγγελίες κατά ιατρών και ορίζουν ότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι ενυπόγραφες και να αποδεικνύονται τα καταγγελλόμενα. 
Άνευ ουδενός ελέγχου δεχθήκατε την ανυπόγραφη αυτή καταγγελία εις βάρος μου και την προωθήσατε όχι μόνο για απάντηση σε εμένα, αλλά και στην ΕΝΩΣΗ ΟΓΚΟΛΟΓΩΝ ΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, μεγενθύνοντας την προσβολή μου, ενώ θα έπρεπε να ζητήσετε και να ελέγξετε πρωτίστως τα στοιχεία του καταγγέλοντος.
Ζητήσατε τις απόψεις μου, δηλαδή τις ιατρικές επιστημονικές θέσεις μου, εν είδει απολογίας, σε ένα ανυπόγραφο κείμενο/καταγγελία που έφερε ένα όνομα ΘΑΝΟΣ ΕΠΑΧΤΙΤΗΣ.
Με τις δικές μου προσπάθειες και τη δική μου έρευνα, απευθυνόμενη στις δημόσιες αρχές, απεδείχθη ότι το όνομα του καταγγέλοντος ΘΑΝΟΣ ΕΠΑΧΤΙΤΗΣ δεν ανήκει σε υπαρκτό πρόσωπο και με το όνομα αυτό δεν υπάρχει πρόσωπο που να είναι μέλος της ενώσεως δημοσιογράφων, τουναντίον ένα άγνωστο πρόσωπο, που εμφανίζεται, σαν αρθρογράφος ερευνητής, με το ψευδώνυμο ΘΑΝΟΣ ΕΠΑΧΤΙΤΗΣ, αποκρύπτει την πραγματική του ταυτότητα, ώστε να αποφεύγει τις συνέπειες των αστικών και ποινικών κυρώσεων, για προσβλητικά άρθρα που διαχέει στο διαδίκτυο. Ουδόλως σας απασχόλησε αυτό το θέμα το οποίο σας εξέθεσα γραπτώς και σας απέστειλα με την επιστολή μου.
Όπως, σας ανέφερα το εν λόγω άγνωστο πρόσωπο, δεν εξέφρασε απορίες, αλλά όλως συκοφαντικά κατέταξε αμέσως σε απάτη τα δημοσιεύματά μου, κατά παράβαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και δη του ελέγχου της αληθείας και αξιοπιστίας. Με πηχυαίους συκοφαντικούς τίτλους, χάριν εντυπωσιασμού και κυρίως, αύξησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, όπου δημοσιεύει τα άρθρα του, προέβη σε δημοσίευση συκοφαντικών ειδήσεων, βαρύτατα προσβλητικών και καταφρονητικών για το πρόσωπό μου, τις επιστημονικές μου θέσεις και την αξία του ιστότοπού μου emedi.gr, θίγοντας καίρια και βάναυσα την ατομική μου και επαγγελματική μου αξιοπρέπεια, την επαγγελματική και κοινωνική μου υπόσταση και την αξία και το κύρος του ιστότοπου emedi.gr.
Πάλι αδιαφορήσατε για το θέμα αυτό, δηλαδή να προσβάλλεται ένας ιατρός σαν απατεώνας όταν εκφέρει την επιστημονική του άποψη.
Ήδη, επίσης, έχω προβεί σε κατάθεση της από 27-7-2017 έγκλησης (ΑΒΜΣΤ17/13514ΕΓ2018/137) κατά αγνώστων δραστών και κατά παντός υπευθύνου και δη του φερόμενου ατόμου ως Θάνου Επαχτίτη, μέσω της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Σας αναφέρω εκ νέου ότι στο ηλεκτρονικό διαδυκτιακό βήμα emedi.gr διατυπώνω και διακινώ τις ιατρικές θέσεις μου, όπου και δημοσιεύεται και μεταφέρεται τεράστιος όγκος επιστημονικών απόψεων, θέσεων, πληροφοριών, συζητήσεων, ανακοινώσεων, σε θέματα υγείας από εμένα και άλλους επιστήμονες, παρέχοντας τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να έχει πρόσβαση, επιλογή, ενημέρωση, ακόμη και απλό προβληματισμό. Τονίζω ότι κάθε τεκμηριωμένη επιστημονική άποψη, είτε επικρατούσα είτε όχι, δεν αποτελεί άβατο, ούτε μπορεί να τεθεί ασφαλώς σε καθεστώς λογοκρισίας και κατάταξης σε απάτη, αυτό που προσπαθεί να επιβάλει ο καταγγέλων άνευ οιασδήποτε αποδείξεως, την οποία ούτε προσάγει, ούτε προσκομίζει, ούτε επικαλείται και εσείς αποδέχεστε με την παραπομπή μου στη πειθαρχική επιτροπή άνευ ουδεμίας αιτιολογίας.
Ως ιατρός και μάλιστα ειδικευμένη ογκολόγος, έχω αναφαίρετο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποκλειστεί, ως προς το να εκφέρω την επιστημονική μου θέση ή πληροφορία προς τους χρήστες του ιστότοπου, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι ασθενείς, αλλά σίγουρα είναι ένα κοινό, που επιθυμεί την πληροφόρηση επιστημονικών θέσεων και απόψεων σε θέματα υγείας. Η κριτική, η διατύπωση της όποιας διαφωνίας ή αντιλόγου στις επιστημονικές μου θέσεις, πόρρω απέχει από το να κατατάσσονται τα δημοσιεύματά μου σε απάτη.
Με την παρούσα σας ζητώ
Α. για τελευταία φορά να τηρήσετε και να εφαρμόσετε τις υποχρεωτικές αποφάσεις του Ιατρικού Συλλόγου μας και στη δική μου περίπτωση, ζητώντας ενυπόγραφη καταγγελία και απόδειξη των καταγγελομένων, όπως σχετικά δημοσιεύεται στην Ιστοσελίδα του Συλλόγου μας, άλλως σας επαναλαμβάνω εκ νέου, ότι η επεξεργασία αυτής της ολωσδιόλου ανυπόστατης καταγγελίας εκ μέρους σας και η αναίτια και απρόκλητη παραπομπή μου στο πειθαρχικό όργανο, χωρίς καμία αναφορά πειθαρχικού παραπτώματος, ως αναφέρω ανωτέρω, επιτείνει την εις βάρος μου προσβολή και μεγεθύνει την ηθική βλάβη, που προκλήθηκε εις βάρος μου από την ανεξέλεγκτη, χωρίς όρια, δια πασών απαξίωση και διασυρμό μου, από τις παράνομες, υπαίτιες και αθέμιτες ενέργειες του καταγγέλοντος και θα λάβω κάθε νόμιμα μέτρα για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που υπέστην και την προάσπιση της επαγγελματικής μου αξίας κατά παντός υπευθύνου.
Β. Να ανακαλέσετε ή άλλως να παύσετε οριστικά την όλως αναιτιολόγητη, αόριστη, αβάσιμη και όλως προσβλητική εις βάρος μου πειθαρχική δίωξη εναντίον μου.
Συνημμένα έγγραφα
Βιογραφικό Σάββη Μάλλιου Κριαρά
ellhnikahoaxes 1
fact checker 1
fact checker 2
fact checker 3
ellhnikahoaxes 2
5 Αποδεικτικά Έγγραφα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που αποδεικνύουν το όνομα ΘΑΝΟΣ ΕΠΑΧΤΙΤΗΣ ως μαϊμού και αποδεικτικά ψευδούς δηλώσεως στην ΕΕΤΤ.
e-mail προς τον Ιατρικό Σύλλογο (με Ψευδή Δηλωμένα Στοιχεία) 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΞΙΟΤΙΜΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ 27-7-2017 έγκλησης (ΑΒΜΣΤ17/13514ΕΓ2018/137) κατά αγνώστων δραστών και κατά παντός υπευθύνου και δη του φερόμενου ατόμου ως Θάνου Επαχτίτη, μέσω της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου