Σελίδες

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Σκοπός του σχολείου δεν είναι το σοφό παιδί, αλλά το ευτυχισμένο παιδί.



school

Είναι μια φράση, πού τονίζω από τα χρόνια του σχολείου μου. 
Κόντεψα, κάποτε, να πάρω αποβολή, όταν ρώτησα:  
Γιατί, πρέπει να μαθαίνουμε παπαγαλία το μάθημα, 
κι όχι, να αναλύουμε το κάθε θέμα. 
Βέβαια, τότε, γλίτωσα. 
Ας είναι καλά, ο κύριος Πρόκος, 
ένας εξαίρετος λογοτέχνης- αρθρογράφος και δάσκαλός μου. 
Πίστεψε, σε εμένα και βγήκε αληθινός! 
 
της Ηλιάνας Βολονάκη

Εάν, διάβαζε, τώρα, αυτό το άρθρο, θα συμφωνούσε μαζί μου! 
Κατά βάση, τον είχα ως πρότυπό μου και πολλές φορές, 
τον φέρνω στο νου, όταν ξεκινώ μία- νέα- συγγραφική μου πορεία.
Η φράση πού θέλω, να μοιραστώ, μαζί σας, είναι η εξής:  
η νεκρή, η μηχανική διδασκαλία, είναι αποκλεισμένη, 
σε όσους θέλουν να διδαχθούν. 
Αυτό ίσχυε στην παλιά εποχή, τώρα, 
τα περισσότερα ντοκουμέντα- Χριστιανικά- Ιστορικά- 
Φιλοσοφικά θέματα, παραλείπονται από τα βιβλία. 

 Αφήνουν- δυστυχώς- στους νέους, ξερές περιγραφές, 
με ιλαρό παιδιάστικο χιούμορ.

Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί, το λόγο, 
πού παραλήφθηκαν τόσα σημαντικά γεγονότα, κυρίως στην Ιστορία μας;

Έχετε ανοίξει- όσοι είναι γονείς, ναι- 
τα βιβλία των Θρησκευτικών 
ή της Ιστορίας, για παράδειγμα, 
να δείτε πόσα θέματα, λέγονται σαν παραμύθι;

 Η....χρήσιμη καί ενδιαφέρουσα *απόψη ΕΔΩ: http:freepen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου