Σελίδες

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Αρης Λεμπεσόπουλος: «Ολα μού είναι ξένα στον Μίκη» Μιλάει για τη «συνάντηση» με τον Μίκη Θεοδωράκη στο πλαίσιο της μουσικής παράστασης «Ποιος τη ζωή μου...»


Αρης Λεμπεσόπουλος: «Ολα μού είναι ξένα στον Μίκη»
«Δεν φοβάμαι, αλλά με απασχολεί το πώς θα ερμηνεύσω 
έναν άνθρωπο που είναι ανάμεσά μας και πολύ χαρακτηρισμένος» 
λέει ο Αρης Λεμπεσόπουλος 
 που θα τον υποδυθεί στη μουσική παράσταση «Ποιος τη ζωή μου…»

 
 
Από το '22 ως το '74: αυτές οι πέντε δεκαετίες της ζωής 
του Μίκη Θεοδωράκη αποτελούν τον κορμό 
της μουσικής παράστασης «Ποιος τη ζωή μου...» 
που θα δούμε στο Βadminton, 
από τις 10 Μαΐου, 
σε κείμενο και σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη.

Ο Αρης Λεμπεσόπουλος, ο οποίος θα τον ερμηνεύσει, 
μοιράζεται μαζί μας σκέψεις και αισθήματα 
γι' αυτή τη συνάντηση «με τη νεότερη ελληνική ιστορία».(...)
*Για μένα ο Μίκης ήταν κάτι μακρινό, κάτι ηρωικό, κάτι ξένο. 
Μετά άκουσα τα τραγούδια του, τα επαναστατικά, του αγώνα. 
Κάποια στιγμή, στην εφηβεία μου, 
όρμηξα στον πατέρα μου και τον ρώτησα γιατί δεν ήταν αριστερός. 
Εγώ δεν ψήφισα ποτέ ΚΚΕ ούτε ένιωσα ποτέ κοντά σ' αυτή την ιδεολογία. 
Ο Μίκης γιατί μένα ήταν πάντα κάτι απρόσιτο, μυθικό, ως και φοβιστικό.(...)
*Νιώθω σαν να είχα μια συνάντηση με τη νεότερη ελληνική ιστορία. 
Ο Μίκης έζησε μια ζωή δύσκολη και ευλογημένη. 
Διέσχισε την Ελλάδα... 
Και για το φινάλε ο ίδιος έγραψε: 
"Δεν ξέρω αν ήταν αληθινή η ζωή που έζησα, 
αν την έζησα εγώ ή κάποιος άλλος"...  

Αυλαία»!

....ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ: http://www.tovima.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου