Σελίδες

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

«Μετά απ' αυτή την περιπέτεια κατάλαβα ότι η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Κακά τα ψέματα, άνθρωπος χωρίς αρρώστια δεν νοείται. Ευτυχώς πέρασα κάτι που αντιμετωπίζεται. Συνεχίζω να έχω τον άντρα μου, να καμαρώνω το σπίτι μου, τα παιδιά μου, να έχω τις συνήθειές μου - δεν μπορώ να τα αναιρέσω όλα αυτά επειδή είχα ένα λέμφωμα ή επειδή έπεσαν τα μαλλιά μου».....*Λένα Μαντά - Συγγραφέας



Η ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη αλλά ήρθε 
στην Ελλάδα σε μικρή ηλικία. Σπούδασε νηπιαγωγός χωρίς ποτέ 
να θελήσει να ασκήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα. 
Για τρία χρόνια είχε δικό της θίασο κουκλοθέατρου, με έργα 
δικής της συγγραφής. 
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε τοπικές εφημερίδες και για δύο χρόνια 
διετέλεσε διευθύντρια προγράμματος σε ραδιοφωνικό σταθμό 
των βορείων προαστίων. 
Είναι παντρεμένη, έχει δύο παιδιά και μένει μόνιμα στο Καπανδρίτι. 

To βιβλίo της ΘΕΑΝΩ, Η ΛΥΚΑΙΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ έχει μεταφραστεί 
και στα τουρκικά, 
τα βιβλία της ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ και ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ 
κυκλοφορούν στα αλβανικά και το ΒΑΛΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΥΣ, 
που έγινε και τηλεοπτική σειρά 
στην Κύπρο και στην Ελλάδα, έχει μεταφραστεί και στα κινεζικά. 
Τα βιβλία της έχουν πουλήσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο αντίτυπα. 
https://www.facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου