Σελίδες

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Νίκος Παπαγγελής...Ευχαριστω τον άνθρωπο που με έχει φτάσει ως εδώ...

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα
Safe flight πίσω στην Ελλάδα και στο σπίτι! 
Απολογισμός του Παγκόσμιου πρωταθλήματος 
πολυ θετικός! 1 μεγάλο πανελλήνιο ρεκόρ 
στα 3χλμ pursuit με 3:59:0 και 6η θεση 
στο ΣΚΡΑΤΣ! 

Πολύτιμοι βαθμοί για την πρόκριση στους Παραολυμπιακούς αγώνες,πολύτιμες εμπειρίες και συμπεράσματα! 
Έχουμε πολυ δρόμο ακόμα μπροστά μας! 
Σειρά έχουν οι αγώνες στον δρόμο με 2 παγκόσμια κύπελλα τον Μάιο σε Ιταλία και 
Βέλγιο με την προετοιμασία να ξεκινάει από αύριο! 
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, , τα οποία χαμογελούν
Ευχαριστω τον άνθρωπο που με έχει φτάσει ως εδώ,
τον προπονητη μου @georgiosvarverakis,την οικογένεια μου 
που είναι πάντα διπλα μου και 
τους χορηγους μου που χώρις αυτους όλα θα ήταν ανέφικτα!
Νίκος Παπαγγελής - Nikos Papangelis
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
...εγινε ένα πολυ δυσάρεστο γεγονός 
 1 Σεπτεμβρίου 2018 μετά το τέλος της προπόνησης μου,κάποιος μου έσπασε 
το αμαξι και μου έκλεψε το ποδήλατο που είχα μέσα!!! 
Το ποδηλατο δεν μπορει να το καβαλησει καποιος εχει μονξ το δεξι πεταλι πανω!
Δεν είναι απλά ένα ποδήλατο! Είναι η ζωή μου!
Το ποδήλατο αυτο μου εμένα μου κόστισε ψυχολογικά πολυ..ήταν χορηγία του ενός και μοναδικού Nikos Kassimatis. Αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ! 
Μετά από κινητοποίηση πολλών ανθρώπων,βρέθηκε ένας ΑΓΝΩΣΤΟΣ και παραμένει άγνωστος σε εμένα έδωσε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ χρηματικό ποσό έτσι ώστε να αποκτήσω ένα καινούργιο και ακόμα καλύτερο ποδήλατο για να συνεχίσω τον αγωνα μου στο δρόμο για τους ΠΑΡΑ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ αγώνες του Τοκυο 2020! 
Μαζί με τα χρήματα αυτά ο άλλος άνθρωπος που είμαι και θα είμαι για πάντα ευγνώμων 
ο Kassimatis Cycling μου αντικατέστησε και το ποδήλατο πίστας με έννεο, 
το καλύτερο του είδους του!

Σήμερα παρέλαβα και τα δυο ποδήλατα!
Νίκος Παπαγγελής - Nikos Papangelis
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, ποδήλατο και υπαίθριες δραστηριότητες Î— εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
Θα μιλήσω σαν ένας άνθρωπος 19 χρόνων που ζει μια φυσιολογική ζωή με αναπηρία!
Ο κόσμος κοιτάει περίεργα τα ατομα με αναπηρία!
Ο κόσμος φοβάται την αναπηρία λες και είναι κάτι το οποίο θα σε καθηλώσει και δεν θα μπορείς να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή!

Ο κόσμος αδιαφορει για τα ατομα με αναπηρία λες και είναι ξεχωριστό είδος ανθρώπου!
Ο κόσμος φοβάται να πληγώσει ένα άνθρωπο με αναπηρία!
Ο κόσμος φοβάται να συμπεριφερθεί φυσιολογικά σε ένα άτομο με αναπηρία. 

Να τον αγαπήσει,να τον κοιτάξει στα μάτια,να τον πληγώσει, να το κάνει να νιώσει άσχημα!
Τα ατομα με αναπηρία δεν διαφέρουν σε ΤΙΠΟΤΑ και αξίζουν την ίδια αντιμετώπιση και δικαιώματα με όλον τον κόσμο!
Και στο κάτω κάτω το 15% των ανθρώπων στην Ελλάδα είναι ΑμεΑ! 

Σε αυτο το ποσοστό είναι και τα ατομα με χρονιές παθήσεις (καρκίνο,νόσος κροουν,διαβήτης) είναι φυσικό επακόλουθο της ζωής!
Ας προσπαθήσουμε να αλλάξουμε αυτά τα πράγματα και τον τρόπο που βλέπουμε 

την αναπηρία και όλα θα είναι πολύ πιο εύκολα για όλους! 
Νίκος Παπαγγελής - Nikos Papangelis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου