Σελίδες

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Γυναίκα ή ψάρι;


Diamond Painting Cross stitch Embroidery MosaicCreative Acrylic Painting Ideas For Beginners
...στην είσοδο ενός γυμναστηρίου υπήρχε η εικόνα μιας πολύ λεπτής ΄
και όμορφης γυναίκας.
Η λεζάντα έγραφε:
«Αυτό το καλοκαίρι θέλετε να
είστε γοργόνα ή φάλαινα;»
Η ιστορία συνεχίζεται και γίνεται καλύτερη, αφού την επόμενη μέρα
μια γυναίκα - πελάτισσα του γυμναστηρίου - έγραψε:
«Αγαπητοί μου, οι φάλαινες ήταν πάντοτε περικυκλωμένες από φίλους
(δελφίνια, φώκιες, ανθρώπους με περιέργεια), είναι σεξουαλικά ενεργές
και ανατρέφουν τα παιδιά τους με μεγάλη τρυφερότητα.
Tired Of Seeing Prejudice Against Plus-Sized Women This Artist Created 10 Plus Size Superheroes
Διασκεδάζουν σαν τρελές με τα δελφίνια και τρώνε πολλές γαρίδες.
Κολυμπούν όλη την ημέρα ταξιδεύουν σε φανταστικά μέρη,όπως στην Παταγονία, στη Θάλασσα του Μπάρεντς και στους κοραλλιογενείς
υφάλους της Πολυνησίας.
Τραγουδούν απίστευτα καλά και μερικές φορές το τραγούδι τους βρίσκεται
σε cds. Είναι εντυπωσιακά και αγαπητά ζώα που όλοι υπερασπίζονται και θαυμάζουν.
Amicizia / Amistad

Γοργόνες δεν υπάρχουν.
Αλλά και αν υπήρχαν, θα βρίσκονταν στην ουρά αναμονής
στο ιατρείο ενός ψυχιάτρου, λόγω του προβλήματος της
διχασμένης τους προσωπικότητας: Γυναίκα ή ψάρι;
Δεν θα είχαν σεξουαλική ζωή και δεν θα μπορούσαν να κυοφορήσουν παιδιά. Ναι, θα ήταν χαριτωμένες αλλά μόνες και λυπημένες. Και στην τελική, ποιος θέλει δίπλα του ένα κορίτσι που μυρίζει ψαρίλα;
Χωρίς αμφιβολία, θα προτιμούσα να είμαι φάλαινα.
Σε μια εποχή όπου τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μας βομβαρδίζουν με πρότυπα που στηρίζουν ότι μόνο το λεπτό είναι όμορφο, εγώ προτιμώ να φάω παγωτό
με τα παιδιά μου, να απολαύσω ένα δείπνο με το σύζυγό μου, να φάω,
να πιω και να διασκεδάσω με τους φίλους μου.
Εμείς οι γυναίκες, παίρνουμε βάρος επειδή συσσωρεύουμε τόση σοφία και
γνώση που δεν υπάρχει αρκετός χώρος στα κεφάλια μας, οπότε απλώνεται
σε όλο μας το κορμί.(αυτό είναι δικαιολογία...δική μας υποσημείωση..)
Κάθε φορά που βλέπω τις καμπύλες μου στον καθρέφτη,
λέω στον εαυτό μου:
«Πόσο εκπληκτική είσαι;»
Tres señoras
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ:Απόλαυσε την ύπαρξή σου και αγάπα τον εαυτό σου όπως
και αν είσαι. Δεν έχεις ανάγκη από καμία επιβράβευση.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος...
Bountiful Beauties Download Pattern
~*~
Το ότι οι μεν μας βομβαρδίζουν με ένα πρότυπο ψεύτικου μοντέλου
δεν αναιρεί και το ότι και κάποιοι άλλοι πάνε να περάσουν το πρότυπο
τού "τα πάχη μου, τα κάλλη μου"!
Η ανορεξία είναι αρρώστια όπως και η παχυσαρκία.
Τα πολλά κιλά βαραίνουν και το σώμα και την ψυχή!Η αλήθεια να λέγεται!!
Για κάποιους-ες όμως είναι πολύ δύσκολο-για διάφορους λόγους-να είναι
στα φυσιολογικά κιλά.Κι αυτό αλήθεια είναι(αλλιώς θα είμασταν όλοι στα
ίδια κιλά!!)!
«Μέτρον ἄριστον»
ΥΓ.:Ολοι με κάτι παλεύουμε για αυτό ας μην κρίνουμε κανέναν απολύτως.
Ποιός είναι άξιος να κρίνει ποιόν;
φΡ
i-rena
Zoom
11 Reasons Your Phony ‘Concern’ for 
Fat People’s Health Has Got to Stop
https://everydayfeminism.com/2016/01/concern-trolling-is-bullshit/?fbclid=IwAR0_kA7iqOxjGM8xjcRVKbxYGNr7NgrBJxT5PHZfKzNh7WEQJUqfyMRBrAg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου