Σελίδες

Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Το παιδί μου το παιδί μου δεν είναι καλά, που βρίσκεται το παίδων..

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Πριν λίγες μέρες καθώς γυρνούσα από την δουλειά κουρασμένος
ο ήλιος όλη μέρα να καίει μια αποπνικτική ατμόσφαιρα και 
αφόρητη κούραση στο φανάρι της Μάρνης στο κέντρο βλέπω 
ένα αυτοκίνητο στην κίνηση με τα αλάρμ αναμμένα έν κινήση 
να προσπαθεί να περάσει μέσα από τα άλλα αυτοκίνητα αλλά 
μάταια ένα κοριτσάκι στο πίσω κάθισμα ήταν λιποθυμο, 
οι γονείς σαστισμένοι και μην ξέροντας που είναι το παίδων 
(ερχόντουσαν από Κόρινθο )Φαινόντουσαν χαμένοι, ρωτάω 
την κυρία που ήταν συνοδηγός τι συμβαίνει; 
Το παιδί μου το παιδί μου δεν είναι καλά 

που βρίσκεται το παίδων.. 
χωρίς δεύτερη σκέψη μπαίνω μπροστά και ξεκινάω ένα μαραθώνιο 
με τη μηχανή για να ανοίξω μία απίστευτη κίνηση που επικρατούσε 
εκείνη την ώρα τελικά κατάφερα και έφτασα σχεδόν έξω από το 
παίδων και αφού τους παρέλαβαν οι ΔΙΑΣ έφυγα για το σπίτι. 
Σήμερα βρήκα αυτό το σημείωμα έξω από το σπίτι μου, 
πήρα τηλέφωνο και άκουσα τα ομορφότερα λόγια που έχω ακούσει ποτέ 
από έναν άγνωστο το κοριτσάκι είναι μια χαρά και όλα καλά!!
Σχεδόν κάθε μέρα βοηθάω εθελοντικά ότι κι αν βρεθεί μπροστά μου 

αυτό όμως και η κίνηση των γονιών μου δίνει ακόμα περισσότερη δύναμη 
για να συνεχίζω να κάνω καλά αυτά που έχω μάθει να κάνω να βοηθάω 
όποιον έχει ανάγκη.
Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενοΗ εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κείμενο
Έχεις να μοιραστείς και εσύ κάτι 
που θα μας εμπνεύσει να δούμε θετικά;; 
ρίξε μια ματιά στους κανόνες της 
σελίδας αυτής και μοιράσου ελεύθερα 
τις θετικές σου σκέψεις!!!
#destothetika
John PapasΟμάδα Δες Το Θετικά- Official 🇬🇷
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1181182668720788&set=pcb.2197640060354036&type=3&theater
https://www.facebook.com/hashtag/destothetika?source=feed_text&epa=HASHTAG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου