Σελίδες

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 33 ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Ίσως χωρίς την δημοσιοσχεσίτικη δύναμη (επιρροής και χρηματική) του Ιδρύματος Ωνάση, αλλά σίγουρα με την δύναμη των σπουδών ή της προϋπηρεσίας τους....* ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ... ΕΞΟΧΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ....ΣΥΜΦΩΝΟΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΩΝ ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ...! ΕΔΩ -->


Πρωτοβουλία με 33 υπογραφές κατά της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου
Ανοιχτή επιστολή από πρόσωπα του πνεύματος και του δημοσίου βίου
Πρωτοβουλία με 33 υπογραφές κατά της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου

Πρωτοβουλία κατά της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου ανέλαβαν η γνωστή αρχιτέκτων - πολεοδόμος κυρία Ράνια Κλουτσινιώτη και 
ο πολιτικός μηχανικός κ.Σπύρος Καβουνίδης.

Οι δυο τους συγκέντρωσαν 33 υπογραφές ανθρώπων του πνεύματος και άλλων προσωπικοτήτων του δημοσίου βίου, με στόχο την αναστροφή του πανηγυρικού κλίματος και την αποτροπή έναρξης των όποιων εργασιών, οι οποίες έχουν ανακοινωθεί για τον Σεπτέμβρη 2013, προτού απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα και διασφαλιστούν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις για την πεζοδρόμηση.

Τις ανησυχίες τους κατέγραψαν σε επιστολή, την οποία απέστειλαν στους υπουργούς Περιβάλλοντος και Υποδομών κ.κ. Γιάννη Μανιάτη και Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Γιώργο Καμίνη, τον Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Γ. Σγουρό και την Πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, κυρία Βιβή Μπάτσου

Η επιστολή αναφέρει τα εξής:

«Αναγγέλθηκε η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που θα βασίζεται σε μελέτη που χρηματοδοτεί το ίδρυμα Ωνάση. Η κατασκευή προβλέπεται να χρηματοδοτηθεί (προϋπολογισμός μέχρι σήμερα περί τα 92 εκ. Ευρώ) από το κράτος μέσω των κονδυλίων του ΕΣΠΑ.

»Είναι οπωσδήποτε πρωτότυπο η πρωτοβουλία να λαμβάνεται και οι μελέτες για ένα δημόσιο έργο να εκπονούνται από ιδιωτικό φορέα, βάσει μάλιστα, επίσης πρωτότυπου -και πάντως παράτυπου- ιδιωτικού διαγωνισμού.

»Όμως η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου -και τα όποια συνοδά έργα- δεν είναι απλώς ένα δημόσιο έργο. Είναι έργο κλίμακας, για το οποίο δεν έχει καν εξεταστεί εάν η πραγματοποίησή του θα διευκολύνει την επανακατοίκηση του ιστορικού κέντρου ή θα οδηγήσει στην περαιτέρω ερήμωση του. Δεν έχει εξ' άλλου αποφασιστεί νομίμως η προτεραιότητα της υλοποίησής του υπό το πρίσμα των σημερινών συνθηκών λειτουργίας της Αθήνας, της πραγματικής υποβάθμισης του ιστορικού  πυρήνα της, αλλά και της παρούσας οικονομικής συγκυρίας.

»Πρόκειται για μείζον έργο που θα επηρεάσει τη μορφή και τη ζωή της πρωτεύουσας για τις επόμενες δεκαετίες και δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες πεζοδρομήσεις (π.χ. Δ. Αρεοπαγίτου, Βουκουρεστίου, Ερμού κλπ., τις οποίες υποστηρίξαμε και έχουν ομορφύνει την πόλη).

»Τέτοια έργα που απαιτούν μείζονες αποφάσεις οφείλουν να ακολουθούν τα θεσμοθετημένα στάδια των μελετών και της διαβούλευσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απόφαση ελήφθη ιδιωτικώς και στο παρά πέντε εκπονούνται κάποιες κουτσουρεμένες μελέτες -χρήσεων γης,  κυκλοφοριακές, περιβαλλοντικών επιπτώσεων- με απ' ευθείας αναθέσεις για να υποστηρίξουν εκ των υστέρων την ειλημμένη απόφαση.

»Τα ερωτήματα που τίθενται είναι πολλά, όπως το εάν έχουν εκπονηθεί:

- μελέτη σκοπιμότητας,
- ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές μελέτες -και βάσει ποίων στοιχείων- που να προβλέπουν τι θα γίνει με το σημερινό φόρτο των μετακινήσεων και ποια τα συμπεράσματά τους,
- μελέτη για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις αυτής της πεζοδρόμησης (συμπεριλαμβανομένης της ρύπανσης της ατμόσφαιρας) και της συνεπακόλουθης διοχέτευσης, έστω μέρους, της κυκλοφορίας σε άλλες οδούς και ποιες,
-  μελέτες για τις κοινωνικές επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση και
-  μελέτη επιπτώσεων στις άμεσα γειτονικές και στις γενικότερα επηρεαζόμενες περιοχές της Αθήνας.  

»Είναι σαφές ότι η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου απαιτεί την εκπόνηση όλων των παραπάνω μελετών, καθώς και την πραγματοποίηση διάφορων προηγούμενων έργων και δράσεων που θα αμβλύνουν τις επιπτώσεις και που αποτελούν προαπαιτούμενα για την επιτυχία του εγχειρήματος. Ποια είναι αυτά; Θα χρηματοδοτηθούν και αυτά από το ΕΣΠΑ; Έχει προγραμματιστεί η υλοποίησή τους; Πότε θα γίνουν και αν γίνουν θα είναι πριν από τον αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στην Πανεπιστημίου;

»Επειδή πιστεύουμε ότι προωθείται "στην τούρλα του Σαββάτου" το πιο δραστικό έργο για τη ζωή και τελικά την ύπαρξη της Αθήνας χωρίς να εξεταστούν διεξοδικά οι επιπτώσεις του, χωρίς να υπάρχει η βεβαιότητα της συντονισμένης και συνεχούς συνεργασίας όλων των φορέων που τυχόν εμπλέκονται (Υπουργεία, Δήμοι, Αστυνομία κλπ) θεωρούμε ότι το έργο δεν πρέπει να προωθηθεί, πρέπει να προηγηθεί έγκυρη και λεπτομερής μελέτη και σε βάθος διαβούλευση και μόνον τότε, αν τα αποτελέσματα είναι θετικά να προχωρήσει η υλοποίησή του.

»Σήμερα, με τις υπάρχουσες συνθήκες, είναι ορατός ο κίνδυνος, αν όχι η βεβαιότητα, ότι η υλοποίηση του έργου θα σημάνει την οριστική καταστροφή της Αθήνας. Και εμείς που υπογράφουμε, την Αθήνα την αγαπάμε, την πονάμε και θέλουμε να γίνει η πόλη που θα αντιστοιχεί στην αγάπη μας. Για λόγους βιωματικούς και όχι δημοσίων σχέσεων».


Την επιστολή υπογράφουν οι:  [...]
τά ονόματα ΕΔΩ : http://www.tovima.gr

------------------------------------------------------------------>

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ : Yorgos Kyriakopoulos

ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ....

  • Yorgos Kyriakopoulos Και επιπλέον εκδρομές, ταξείδια, ανάγκες επείγουσες (μιά άρρωστη μάννα ας πούμε). Να μην έχουν αυτοκίνητο γιά όλα αυτά ή να το παρκάρουν 5 χιλιόμετρα από το σπίτι τους???

    • Thanasis Talaganis μαθαμε με τα αυτοκινητα και δεν μπορουμε χωρις αυτα δεν μπορουμε ..καλως η καως η αθηνα δεν φτιαχτικε για τοσο κοσμο δεν εχει αυτες τις υποδομες ...που θα παρκαρετε ???...με μια καλη συγκοινωνια ολα αυτα λυνονται και λιγο ποδαροδρομο σε ενα ωραιο πεζοδρομο δεν βλαπτει κανεναν ιδιαιτερα τα παιδια ,αλλα και ολους μας νομιζω ...
    • Μανταρλής Στέργιος Εχουμε παραδωσει τις πολεις μας στα αυτοκινητα, εχουμε θυσιασει ακομα και τα πεζοδρομια για να χωρανε τα αυτοκινητα. Τα φαναρια και η κινηση εχουν ρυθμιστει στο μετρο των αυτοκινητων. Η Αθήνα δεν ανήκει στους Αθηναίους! αλλά σε ολους τους Ελληνες. Δεν θα αφησουμε μια πολη η οποια μας χαρακτηριζει σε μεγαλο βαθμο για να παιρνουν μερικοι το αυτοκινητο τους επειδη τους βολευει καλυτερα.
    • Yorgos Kyriakopoulos Ποιά από τις δύο εννοείτε, την σημερινή ή την πεζοδρομημένη?
    • Chris Litharis Ο Θανάσης Σκόκος είχε γράψει στο Πρόταγκον, "Αλήθεια, έχουμε συνειδητοποιήσει ότι το Ίδρυμα Ωνάση έχει «αγοράσει» την πατρότητα του έργου με την καταβολή των αμοιβών των μελετών και μόνον;"
    • Μανταρλής Στέργιος Κυριε Κυριακοπουλε, γραψατε οτι ζειτε στο κεντρο, αυτη η γκρι σκόνη που απλωνεται στα σπιτια μας καθε μερα η οποια οφειλεται στο νεφος και στα καυσαερια πως θα απαλαγουμε; Εχει βρεθει οτι μειωνει το προσδοκιμο της ζωης μεχρι και 5 χρονια. Υπαρχει τρόπος να λυθει ο οποιος να ειναι ευκολος σε μια κατασταση που πολλοι εχουν συμφεροντα προς διαφορετικες κατευθυνσεις;
    • Labros Seklis η πεζοδρομημενη Πανεπιστημιου = καλο φορεμα.... αν η Αθηνα ηταν μια ευρωπαικη πολη, τοτε ΙΣΩΣ και να υπηρχε χωρος για μια τετοια επεμβαση....που απλα θα επιστεγαζε το "ευρωπαικη"....αλλα εδω μας λειπουν πολυ πιο σοβαρα και "καθημερινα" πραγματα..οπως τα πεζοδρομια, τα παρκα, το αστικο πρασινο που εχει το χαλι του, το μετρο που δεν παει παντου, οι τραγικες αστικες συγκοινωνιες, οι κωλοδρομοι, το κλειστο εμπορικο κεντρο, το τσιμεντο, τα μηδαμινα παγκακια , κτλ...κτλ.... 
    • Pantelis Kampouropoulos Και την χρηματοδότηση της οργάνωσης. Οχι μόνο των μελετών. Σας ενοχλεί ποιος θα φανεί ή αν θα γίνει επιτέλους κάτι; Ασχετα αν συμφωνώ ή όχι. Το έργο έχει να κάνει με το αρχικό σχέδιο πόλης των Αθηνών και όχι με το όραμα ή τα ψηφαλάκια κανενός καθηγητάκου ή υπουργού
    • Labros Seklis κ. Μανταρλη...αν πιστευετε οτι το νεφος θα εξαφανιστει με τη πεζοδρομηση ενος δρομου ......
    • Yorgos Kyriakopoulos Αντίθετα, το νέφος θα μπορούσε να αυξηθεί με την διαστροφή των πολλαπλών κινήσεων γιά την ίδια σημερινή διαδρομή. Όλα αυτά έχουν αποδειχθεί από την άγονη 35ετία του δακτυλίου, αλλά στην Ελλάδα δεν προσέχουμε τους αριθμούς, μόνο τα συνθήματα.
    • Labros Seklis παντως ειμαστε "ωραια" ρατσα....καποτε ειχαμε τη μητροπολιτικη βλακεια του Ελληνικου ...τωρα εχουμε τη πεζοδρομημενη Πανεπιστημιου....
    • Μανταρλής Στέργιος Κυρ. Σεκλη θα μειωθουν τα αυτοκινητα που περνανε απο το κεντρο και θα αυξηθουν τα δεντρα που αποροφανε το διοξειδιο. Ειναι μια κινηση προς τη σωστη κατευθυνση. Κυρ. Σεκλη εχω αδικο;
    • Chris Litharis Η Πανεπιστημίου (κι όχι μόνο) χαρακτηρίζεται από βρώμικα πεζοδρόμια, γκράφιτι σ' όλα τα κτίρια, περίπτερα που κλέβουν το πεζοδρόμιο από τους πεζούς, προσόψεις όμορφων κτιρίων που όμως είναι παρατημένα στη μοίρα τους, μηχανάκια στα πεζοδρόμια, στοές που φθίνουν και βρωμίζουν, γενική ακαλαισθησία και όλα αυτά σε συνδυασμό με ιστορικά κτίρια και καταστήματα. Θα ήταν προτιμότερο να αρχίσουμε από τα απλά και καθημερινά.
    • Yorgos Kyriakopoulos Εμένα προσωπικά λίγο με ενδιαφέρει κύριε Καμπουρόπουλε ποιός θα φανεί. Απόδειξη ότι υποστηρίζω με θέρμη το έργο του άλλου Ιδρύματος στο Δέλτα. Με απασχολεί όμως (αν και δευτερευόντως) και αυτός ο απατηλός τρόπος που το Ίδρυμα Ωνάση επέλεξε να ανταγωνιστεί τον παλαιό του αντίπαλο...
    • Lazaris Zaoussis Πως μπορώ να προσθέσω και το δικό μου όνομα στις υπογραφές; Λαζαρής Ζαούσης, Αρχιτέκτων.
    • George Kavvouras Η σημερινη μορφη του κεντρου & της πανεπιστημιου σας αρεσει ? Ευχομαι να μην συμβει το ιδιο οπως το εργο για την διπλη αναπλαση της λεωφορου & του βοτανικου οπου το υπογραφαν 2-3 κατοικοι μονο της περιοχης & οι υπολοιποι ηταν απο βουλα & εκαλη !
    • Labros Seklis κ. Μανταρλη...εχω εντελως διαφορετικη θεωρηση απο το "νεο-ελληνικο μεγαλοπνοο"...(που δεν γινεται και ποτε...)...ειμαι των πολλων μικρων επεμβασεων στη πολη.... λεγεται "αστικος βελονισμος"....και δεν εχει καμια σχεση με ολο αυτο που παμε να κανουμε στην ΑΘηνα.... σε αλλες πολεις του κοσμου , πολυ πιο "ανθρωπινες" απο τις δικες μας το εχουν πιασει το νοημα....
    • Anna Alchanati η πεζοδρομηση της Πανεπιστημιου...το τραμ σε σκηνες ροκ αναμεσα στα αυτοκινητα......το συντριβανι που εξαφανιστηκε απο την Ομονοια.....NAI!! H ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ !!...κριμα που ειναι τοσο μακρυα απο οσα περιγραφει ο Αλαιν Μποττον στο βιβλιο του με τον ανωτερω τιτλο......
    • Chris Litharis Γιατί σε κάθε τέτοια συζήτηση κάποιοι πρέπει να κατηγορούν τους άλλους για υποκρισία;
    • Thanasis Talaganis γιατι να μην απαγορευτουν τελειως τα αυτοκινητα στο κεντρο και να γινεται μονο με ηλεκτροκινητα λεωφορια, τραμ και ποδηλατα φυσικα και να γινουν περισσοτεροι πεζοδρομοι ..??καποιος μπορει να μου πει που κανω λαθος ??
    • Labros Seklis εδω δεν μπορει το κρατος να καθαρισει τις νησιδες στους δρομους και καθε μερα εχουμε και μια μινι φωτια...τι να λεμε τωρα....εχει παει κανεις σε κανενα ελληνικο παρκο να δει τη καταντια? και θα μπορεσουμε να συντηρησουμε ολη τη Πανεπιστημιου..???? (αν φυσικα υποθεταμε οτι ειχαμε αναγκη τετοιο εργο, οτι το ειχαμε φτιαξει συμφωνα με τις οδηγιες και τις προδιαγραφες του ολλανδικου γραφειου κτλ κτλ)....
    • Yorgos Kyriakopoulos Κύριε Chris Litharis με βρίσκετε απολύτως σύμφωνο σε ό,τι κι αν έχετε πεί μέχρι τώρα. Θα προτιμούσα κι εγώ να συζητούσαμε την ουσία. Κύριε George Kavvouras δεν θα έχει δέντρα η Πανεπιστημίου, νερά και πρασινάδες και τραπεζοκαθίσματα και τραμ θα έχει. Και την νύχτα θα φοβάται να περάσει άνθρωπος πλην των γνωστών αθλίων...
    • Labros Seklis οι πεζοδρομοι δεν ειναι καραμελες...
    • Chris Litharis Στην Ελλάδα είναι είδηση το ότι καθαρίσαμε τις νησίδες!
    • Pantelis Kampouropoulos Το συντριβάνι δεν είχε νερό (δεν το λες νερό αυτό) και στη Ομόνοια το 90 % των περαστικών φοβόταν να το πλησιάσει για να μην του σκάσει καμμιά σύριγγα στην καροτίδα. Αυτοκίνητα δεν θα εχει οπότε το τραμ θα περνάει ανάμεσα σε δέντρα (ελπίζω). Καλό σας βράδυ. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία στην κουβέντα
    • Yorgos Kyriakopoulos Ωραία ιδέα κύριε Thanassis Thanasis Talaganis. Αλλά γιατί να μη γίνει αυτό μόνο στην Κηφισιά, το Ψυχικό, την Γλυφάδα και το Χαλάνδρι, ας πούμε? Γιατί πρέπει το Κέντρο να χάσει τους κατοίκους του? Δεν καταλαβαίνετε ότι πρέπει να γίνει ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ? Ότι δηλαδή πρέπει οι κάτοικοι να επιστρέψουν στο κέντρο γιά να καταπολεμηθεί η αφύσικη βία, η βρωμιά και η ερήμωση? Τι δεν καταλαβαίνετε εσείς σ' αυτό που σαςλέω?
    • Chris Litharis Συμφωνούμε σε πολλά από τα επιχειρήματά μας, κ. Κυριακόπουλε. Χωρίς να είμαι ειδικός, έχω ψάξει να βρω το λόγο για την πεζοδρόμηση και απ' ό,τι φαίνεται, στα άρθρα και στα αποσπάσματα μελετών που είδα, θεωρείται δεδομένο ότι θα κάνει καλό στην πόλη. Μέχρι στιγμής, δεν με έχει πείσει. Τα σχέδια που έχω δει δείχνουν πλατιές εκτάσεις με πρασινάδα και αραιά παγκάκια. Ε, αυτά τα έχουμε ήδη, αρκεί να καθαρίζουμε τσίχλες, κουτσουλιές και γκράφιτι.
    • Labros Seklis στα Λονδινα και στις Νεες Υορκες κανουν αυτο :http://www.london.gov.uk/priorities/environment/greening-london/improving-londons-parks-green-spaces/pocket-parks αλλα δεν ξερουν αυτοι....εμεις ειμαστε οι "εξυπνοι"...

      www.london.gov.uk
      The Pocket Parks Programme aims to deliver 100 new or enhanced pocket parks across London by March 2015.
    • Yorgos Kyriakopoulos Και ειλικρινά κύριε Thanasis Talaganis ως κάτοικος Λούτσας πόσο συχνά και γιά ποιές σημαντικές σας ανάγκες χρησιμοποιείτε το Κέντρο της Αθήνας?
    • Thanasis Talaganis μα νομιζω ετσι κι αλλιως εκει οδηγουνται τα πραγματα ...ολοι αυτοι οι μεταναστες εκει στο κεντρο και η υποβαθμηση εκει νομιζω αποσκοπει στη πτωση κατ αρχην των τιμων ,ωστε καποιοι να τα αρπαξουν τσαμπα .. στο κεντρο οπως και στα κεντρα καθε ευρωπαικης πολης θαναι κατοικησιμο και πανακριβο ....
    • Lazaris Zaoussis Το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη έχουν κάποια από τα μεγαλύτερα και ωραιότερα πάρκα στον κόσμο. Επίσης είναι από τις λίγες πόλεις όπου οι πολίτες μετακινούνται ΜΑΖΙΚΑ χωρίς να χρειάζονται το αυτοκίνητό τους. Καθόλου τυχαίο φυσικά. Κατά την ταπεινή μου άποψη,...Δείτε περισσότερα
    • Yorgos Kyriakopoulos Κύριε Labros Seklis με βρίσκετε γενικά σύμφωνο. Αλλά είναι θέμα ωριμότητας μιάς πόλης. Άλλα προβλήματα έχει το Κά΄ροί, άλλα η Αθήνα και άλλα το Λονδίνο.ΣτηνΑθήνα ενδεχομένως χρειάζονται και μεγαλεπήβολα projects. Η πεζοδρόμηση της Διονυσίου Αρεοπαγίτου...Δείτε περισσότερα
    • Κώστας-Πέτρος Μαρσέλλος Προσυπογράφω και εγώ την επιστολή!
      Κώστας Μαρσέλλος, πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ (1972).
      Με αρκετή εμπειρία μεγάλων Δημ. Έργων !
      (πχ κόμβος Δέλτα - υπεύθ. κατασκευής 1976-79)
    • Κυβέλη Ζαχαρίου υγ. Δείτε τη σημερινή τύχη του Πεδίου του Αρεως.Τελειωμένο, ασυντήρητο και... μόνο
    • Μανταρλής Στέργιος Δειτε τη τυχη του Αττικου Αλσους
    • Yorgos Kyriakopoulos Leti Arvaniti Krokou παρακαλώ σημειώστε ότι ενδιαφέρονται και άλλοι Αθηναίοι να προσυπογράψουν την επιστολή σας
    • George Kavvouras Κυριε κυριακοπουλε γιατι δεν επιστρεφουν οι κατοικοι του κεντρου τωρα ? Γιατι υπαρχει παντου βρωμια & ερημωση ?Δηλαδη προβλεπεται οτι η πεζοδρομηση της πανεπιστημιου θα αυξησει την εγκληματικοτητα ? Ενω τωρα τη κατασταση κυριαρχει ,σας ευχαριστω !
    • Thanasis Talaganis Yorgos Kyriakopouloς δεν μενω πια στη λουτσα μενω αθηνα και κατεβαινω τακτικα στο κεντρο με το ποδηλατο ,στην αθηνα εχω μεγαλωσει και την αγαπαω αυτη τη πολη ,μονο που δεν καταλαβαινω γιατι το να μενει καποιος στην αθηνα πρεπει να συνοδευεται και απο αυτοκινητα ???
    • Κώστας-Πέτρος Μαρσέλλος Τουλάχιστον η Πανεπιστημίου (σήμερα) είναι ζωντανή, λόγω της κυκλοφορίας! Αν πεζοδρομηθεί, ο κυκλ. φόρτος της περιοχής θα αυξηθεί (πιστεύω) τρομακτικά, και θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο η πρόσβαση σε σημεία του κέντρου, για κατοίκους εκτός Αθηνών, που θα ήθελαν πχ να ψωνίσουν.

      Αλλά ακριβώς γιαυτό πρέπει να γίνουν οι παραπάνω μελέτες από ειδικούς, ώστε να μην γίνει ένα ακόμα άχρηστο (και πιθανώς ζημιογόνο) έργο!
    • Yorgos Kyriakopoulos Κύριε George Kavvouras ασφαλώς και έχετε δίκιο γιά την σημερινή κατάσταση. Το επιχείρημά μου είναι όμως σαφές. Αντί γιά την προσδοκώμενη βελτίωση, η πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου θα φέρει μόνο εποχούμενους (ξένους και ¨ελληνες τουρίστες, γιατί φυσικά ούτ...Δείτε περισσότερα
    • Yorgos Kyriakopoulos Κύριε Μαρσέλλε έχετε δίκιο, αλλά προσθέστε παρακαλώ στον προβληματισμό σας και τους κατοίκους του ίδιου του Κέντρου (όχι μόνο τους επισκέπτες).
    • Κώστας-Πέτρος Μαρσέλλος Προφανώς, το θεώρησα αυτονόητο αυτό κε Κυριακόπουλε! 
    • Yorgos Kyriakopoulos Γιατί είναι Πόλη κύριε Ταλαγάνη, όχι Theme Park γιά φοιτητές και συνταξιούχους. Και οι κάτοικοι των πόλεων έχουν ανάγκες που εξυπηρετούνται και με αυτοκίνητα, Και πολύ βασικές ανάγκες : Super market, παιδιά στο σχολείο, μετακίνηση στο γραφείο ή το μαγαζί όπου ενδεχομένως δεν φτάνει ΜΜΜ ή δεν υπάρχει ο χρόνος γιά να χρησιμοποιηθεί κλπ.
    • Yorgos Kyriakopoulos Και επιπλέον εκδρομές, ταξείδια, ανάγκες επείγουσες (μιά άρρωστη μάννα ας πούμε). Να μην έχουν αυτοκίνητο γιά όλα αυτά ή να το παρκάρουν 5 χιλιόμετρα από το σπίτι τους???
    • Yorgos Kyriakopoulos Γιά αυτούς τους "μερικούς" είναι Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ. Ναι, η Αθήνα ανήκει σε όλους, αλλά το Κέντρο ανήκει προεξαρχόντως σ' αυτούς που το κατοικούν, όχι σ ' αυτούς που το επιδεικνύουν μιά φορά το χρόνο στα ανήψια τους και που γιά τους συμπολίτες τους που κατοικούν εκεί έχουν να πουν το αυθαδέστατο "μερικοί" και... γαία πυρί μιχθήτω... Λυπάμαι πολύ γιά τέτοιες τοποθετήσεις.
    • Yorgos Kyriakopoulos Κύριε Ταλαγάνη είναι άλλο το να μάθουμε να επιλέγουμε φιλικότερα μέσα και άλλο να αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε πολλά χρόνια πίσω εκεί που πραγματικά το αυτοκίνητο είναι οπυσιώδες μέσον και πρόοδος.
    • Μανταρλής Στέργιος Οπως ανεφερα πριν κατοικω στο κεντρο. Ανηκω στους μερικους
    • George Kavvouras Εχω δικιο γιατι βιωνω την κατασταση στο κεντρο καθημερινα στην πιο ασχημη μορφη του ,γνωριζω σε τι κατασταση ειναι η ακαδημιας καθημερινα ,η πατησιων &πριν λιγο καιρο η τοσιτσα ,συμφωνω εν μερη & εγω μαζι σας ,αλλα διαφωνω ως προς την χρηση της αναγκ...Δείτε περισσότερα
    • Yorgos Kyriakopoulos Καλό βράδυ σε όλους. Ίσως το συμπέρασμα αυτής της παθιασμένης συζήτησης να είναι ότι πράγματι οι επιστολογράφοι έχουν δίκιο στο ότι τουλάχιστον αυτό το έργο πρέπει να μελετηθεί από ειδικούς και να συζητηθεί με τους κατοίκους πριν υλοποιηθεί με ένα είδος "ιδρυματικού τσαμπουκά"... Καληνύχτα σας
    • Μανταρλής Στέργιος Επισης περπατω στο κεντρο, και διαβαζω την ιστορια των κτηριων. Στο γνωστο τριγωνο ομονοια Συνταγμα Μοναστηρακι. Εκει στα πεζοδρομημενα, που δεν υπαρχουν αυτοκινητα. Αλλα δεν ακουσα κανενα να γκρινιαζει
    • Yorgos Kyriakopoulos Μάλλον δεν περπατάτε πολύ "εκεί στα πεζοδρομημένα" αγαπητέ, διότι στο τρίγωνο που αναφέρατε μόνο η Ερμού και η Αιόλου είναι πεζοδρομημένες... Επίσης θα προσέξατε (ίσως) ότι η Ερμού και η Αιόλου δεν έχουν κατοίκους... Καλή σας νύχτα
    • Μανταρλής Στέργιος Κυρ. Κυριακοπουλε, μονο οι συγκοινολογοι εχουν το δικαιωμα να εκφερουν γνωμη για την κινηση.
    • Yorgos Kyriakopoulos Ας ερωτηθούν λοιπόν!
    • Μανταρλής Στέργιος Γτ υπαρχουν σπιτια στη πανεπιστημιου;
    • Yorgos Kyriakopoulos Υπάρχουν σε όλες τις παρόδους της. Και ΟΛΟ το Κέντροπερνάει από την Πανεπιστημίου γιά να πάει στην δουλειά του ή στο σπίτι του. Γι' αυτό δεν διαμαρτυρόμαστε όλοι όταν κλείνει με διαδηλώσεις?
    • Μανταρλής Στέργιος Στο τριγωνο που ανεφερα υπαρχουν πολυ περισσοτερα και σε στενους δρομους
    • Alexandra D' Amato nai,symfono pos to project Omonoia itan panolethriko kai kalo tha itan na tin epanaferoun stin opsi pou eixe sto early 70's.apo ekei kai epeita,arnitismos-katastrofikes ektimiseis k.a ,ola a priori se o,ti afora tin Panepistimiou,ta vrisko atopa.As do...Δείτε περισσότερα
    • Μανταρλής Στέργιος Δεν ειδα κανενα συγκοινωνιολογο να εκφερει την αποψη του απο αυτους που εχουν υπογραψει. Ειναι ευκαιρια να κανει διαφημιση και στο ονομα του σε κατι τοσο προφανες
    • Lazaris Zaoussis Για να φύγουν τα αυτοκίνητα από το κέντρο πρέπει ΠΡΩΤΑ το μετρό να φτάσει σε ΟΛΕΣ τις γειτονιές της Αθήνας. Το ΜΕΤΡΟ. Όχι το τρόλεϋ, όχι κάποιο λεωφορείο, όχι το τραμ. Αλλά ένα μέσο όπως το μετρό που δύναται να μετακινήσει μαζικά τους πολίτες. Μέχρι τότε οποιαδήποτε πεζοδρόμηση ή απόπειρα απαγόρευσης του αυτοκινήτου από το κέντρο είναι εγκληματική. Ιδίως όταν πρόκειται γιά κεντρικές αρτηρίες όπως η Πανεπιστημίου.
    • Alexandra D' Amato vevaia,molis paredosan allous 4 stathmous tou metrò,to programma proxoraei kanonika paroles tis antixoes synthikes tis epoxis




*ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.....







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου