Σελίδες

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Google’s Next Phase in Driverless Cars: No Brakes or Steering Wheel

                            
Mountain View της Καλιφόρνια - Οι άνθρωποι μπορεί να είναι η 
ένα πρόβλημα το Google δεν μπορεί να λύσει.
Για τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Google έχει εργαστεί σε 
αυτο-οδήγηση αυτοκινήτων με ένα μηχανισμό για να επιστρέψει τον έλεγχο 
του τιμονιού από τον οδηγό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. 
Αλλά λαμπρότερα μυαλά της Google τώρα λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν
 ότι η μεταπομπή λειτουργήσει σύντομα .....
Η απάντησή τους; Πάρτε τον οδηγό εντελώς έξω από την οδήγηση.
Η εταιρεία έχει ξεκινήσει την οικοδόμηση ενός στόλου 100 πειραματικά ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα σας απαλλάξει από όλα τα τυπικά στοιχεία ελέγχου βρίσκονται στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Το όχημα διθέσιο μοιάζει λίγο με το ultracompact Fiat 500 ή το Mercedes-Benz Smart αυτοκίνητο αν πάρετε τη στροφή του τιμονιού, πεντάλ του γκαζιού, φρένου και ταχυτήτων. Τα μόνα πράγματα που οι έλεγχοι του οδηγού είναι ένα κόκκινο "e-stop" 
Κουμπί πανικού για στάσεις και ξεχωριστό κουμπί έναρξης.
Το αυτοκίνητο θα πρέπει να κληθεί με μια εφαρμογή smartphone. Θα πάρει έναν επιβάτη και αυτόματα το αυτοκίνητο σε ένα επιλεγμένο προορισμό σε ένα smartphone app χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
Η Google δεν θα πω αν προτίθεται να πάρει στην επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων ή απλά προμήθεια τεχνολογίας σε κατασκευαστές αυτοκινήτων, αλλά λέει ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες, αν μπορεί να πείσει τις ρυθμιστικές αρχές να επιτρέπουν στα αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς. Μια πιθανή χρήση: χωρίς οδηγό ταξί.
Σε συνέντευξή του στα κεντρικά γραφεία της Google εδώ, Sergey Brin, συνιδρυτής της Google, που συμμετέχει ενεργά στο ερευνητικό πρόγραμμα, δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει το αυτοκίνητο του έργου πριν από περισσότερο από ένα χρόνο μετά από ένα πείραμα στο οποίο υπαλλήλους της Google που χρησιμοποιείται αυτόνομα οχήματα κανονικά ανταλάσσουν τους να εργαστούν.
Δεν υπήρξαν συγκρούσεις. Αλλά οι μηχανικοί της Google συνειδητοποίησε ότι ζητά μια ανθρώπινη επιβατών - που θα μπορούσε να διαβάζει ή αφηρημάδα ή ακόμα και στον ύπνο 
- Να αναλάβει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης δεν θα λειτουργήσει.
"Είδαμε πράγματα που μας έκανε λίγο νευρικό», δήλωσε ο Christopher Urmson, 
πρώην ρομποτικής του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon, που διευθύνει το 
αυτοκίνητο του έργου στο Google.
Τα οχήματα θα έχουν ηλεκτρονικούς αισθητήρες που μπορεί να δει περίπου 600 μέτρα προς όλες τις κατευθύνσεις. Παρ 'όλα αυτά, θα έχουν πλαϊνοί καθρέπτες, επειδή 
Οι απαιτείται από τον κώδικα του οχήματος Καλιφόρνιας, Δρ Urmson είπε. 
Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου θα πρέπει να κατασκευάζεται από ένα υλικό foamlike σε περίπτωση που η 
υπολογιστής αποτυγχάνει και χτυπά έναν πεζό. Μοιάζει με ένα μικρό αυτοκίνητο φυσαλίδες από το μέλλον, βελτιωμένο για να τρέχει από μόνο του - μια μεγάλη αλλαγή από το boxy Lexus SUV Google έχει μετασκευή τα τελευταία χρόνια με την αυτο-οδήγηση τεχνολογία.
Η νέα στρατηγική της Google για αυτόνομη τα αυτοκίνητα είναι ένα διάλειμμα από πολλά ανταγωνιστικά έργα του οχήματος. Mercedes, BMW και Volvo έχουν εισαγάγει τα αυτοκίνητα που έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν χωρίς παρέμβαση του οδηγού σε περιορισμένες περιπτώσεις 
- Αν και κανένας εξαλείψει εντελώς τον οδηγό.
Αυτό το χαρακτηριστικό, το οποίο είναι γενικά γνωστό ως  Traffic Jam Assist , επιτρέπει 
το αυτοκίνητο για να κατευθύνουν και να ακολουθήσει ένα άλλο όχημα στο stop-and-go οδήγηση αυτοκινητόδρομο 
σε χαμηλές ταχύτητες. Στην έκδοση της Mercedes, το ίδιο το σύστημα αποσυνδέεται αν 
ο οδηγός παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα.
Η Volvo δήλωσε ότι από το 2017 προβλέπεται να έχουν τα αυτοκίνητα στα χέρια των απλών καταναλωτών για τις δοκιμές στους δρόμους του Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, όπου 
η εταιρεία έχει την έδρα της.
Στη συνέντευξη, ο κ. Brin αναγνώρισε αυτές τις εξελίξεις, αλλά είπε ότι ήταν οριακό. "Αυτά τα πράγματα δεν φαίνεται απόλυτα με την αποστολή μας 
να είναι μετασχηματιστική », είπε.
Πρωτότυπο της Google για τα νέα αυτοκίνητα θα τους περιορίσει την τελική ταχύτητα των 
25 μίλια ανά ώρα. Τα αυτοκίνητα που προορίζονται για οδήγηση σε αστικές και 
προαστιακές ρυθμίσεις, όχι στις εθνικές οδούς. Η χαμηλή ταχύτητα μάλλον θα 
κρατήσει τα αυτοκίνητα έξω από πιο περιοριστικές κανονιστικές κατηγορίες για τα οχήματα, 
δίνοντάς τους μεγαλύτερη ευελιξία σχεδιασμού.
Το Google έχει 100 αυτοκίνητα τα οποία κατασκευάζονται στην περιοχή του Ντητρόιτ, 
η οποία αρνήθηκε να το όνομα. Ούτε θα πω πόσο το πρωτότυπο 
οχήματα που κοστίζουν. Θα έχουν μια σειρά από περίπου 100 μίλια, που τροφοδοτείται από 
ένα ηλεκτρικό κινητήρα που είναι περίπου ισοδύναμη με εκείνη που χρησιμοποιήθηκε 
από 500e της Fiat, ο Δρ Urmson είπε. Θα πρέπει να είναι η οδική-ready 
από τις αρχές του επόμενου έτους, η Google είπε.
Το τρέχον σχέδιο για τη διεξαγωγή πιλοτικών δοκιμών στην Καλιφόρνια, ξεκινώντας 
με διαπεραίωση υπαλλήλους της Google μεταξύ των κτιρίων γύρω της 
κατάκλισης εταιρική πανεπιστημιούπολη εδώ.
Οι νόμοι επιτρέπουν αυτόνομων οχημάτων στην Καλιφόρνια, τη Νεβάδα και τη Φλόριντα. 
Αλλά αυτοί οι νόμοι έχουν γενικά έχουν γραφτεί με την προσδοκία 
ότι ένας άνθρωπος οδηγός θα είναι σε θέση να αναλάβει τον έλεγχο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Στελέχη της Google δήλωσε ότι τα πρώτα δείγματα θα συμμορφώνονται με 
της τρέχουσας Καλιφόρνια κανονισμούς αυτοματοποιημένη οδήγηση,  που εκδόθηκε στις 20 Μαΐου
Θα έχουν χειροκίνητο έλεγχο για δοκιμές σε δημόσιους δρόμους Καλιφόρνια.
Στο μέλλον, η Google ελπίζει να πείσει τις ρυθμιστικές αρχές ότι τα αυτοκίνητα 
μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια, χωρίς οδηγό, το τιμόνι, φρένο ή γκάζι. 
Τα αυτοκίνητα θα βασίζονται εξ ολοκλήρου σε αισθητήρες και λογισμικό για να τους ελέγχουν Google.
Έτσι, όταν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, εκτός από στα γραφεία της Google;
Πέρυσι, Lawrence D. Burns, πρώην αντιπρόεδρος για την έρευνα 
και την ανάπτυξη σε General Motors και τώρα σύμβουλος της Google, 
οδήγησε μια μελέτη του Ινστιτούτου Γης στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια για 
μετατρέποντας την ατομική κινητικότητα .
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι 13.000 ταξί του Μανχάταν έκανε 470.000 
ταξίδια την ημέρα. Μέση ταχύτητα τους ήταν 10 11 mph, που μεταφέρουν 
κατά μέσο όρο 1,4 επιβάτες ανά ταξίδι, με μέσο χρόνο αναμονής 
από πέντε λεπτά.
Σε σύγκριση, ανέφερε η έκθεση, είναι δυνατό για ένα φουτουριστικό ρομπότ στόλου 
9.000 κοινών αυτοματοποιημένα οχήματα χαιρετίστηκε από smartphone για να ταιριάζει 
ότι η ικανότητα με χρόνο αναμονής του λιγότερο από ένα λεπτό. 
Υποθέτοντας ότι ένα 15 τοις εκατό κέρδος, το τρέχον κόστος της υπηρεσίας ταξί 
θα είναι περίπου 4 δολάρια ανά μίλι ταξιδιού, ενώ, αντίθετα, είχε εκτιμηθεί, 
μια με έδρα το Μανχάταν χωρίς οδηγό στόλου των οχημάτων θα κόστιζε 
περίπου 50 σεντ ανά μίλι.
Η έκθεση έδειξε παρόμοια εξοικονόμηση σε δύο άλλες μελέτες περιπτώσεων 
- Στο Ann Arbor, Μιχ, και Babcock Ranch, μια προγραμματισμένη 
κοινότητα στη Φλόριντα.
Το Google είναι μια από τις λίγες εταιρείες που θα μπορούσε να αναλάβει μια πρόκληση 
όπως αυτό, δήλωσε ο John J. Leonard, ένα Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης 
Τεχνολογία ρομποτικής. Αλλά πρόσθεσε: «Δεν περιμένω εκεί 
να χωρίς οδηγό ταξί στο Μανχάταν στη διάρκεια της ζωής μου. "
Ο κ. Brin δήλωσε ότι η αλλαγή στη στρατηγική του αυτοκινήτου της Google δεν σημαίνει 
ότι η εταιρεία είχε σταματήσει σε απώτερο στόχο της να μεταμορφώσει 
σύγχρονων μέσων μεταφοράς.
"Προφανώς θα πάρει χρόνο, πολύ χρόνο, αλλά νομίζω ότι έχει πολλά 
του δυναμικού », είπε. "Self-οδήγηση αυτοκινήτων έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσετε 
σε τρένα πολύ πιο κοντά μεταξύ τους και, θεωρητικά, στο μέλλον 
σε πολύ υψηλότερες ταχύτητες.
"Δεν υπάρχει τίποτα να πούμε ότι τη στιγμή που θα αποδεικνύουν την ασφάλεια, 
γιατί δεν μπορείτε να πάει 100 μίλια ανά ώρα; "  http://www.nytimes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου