Σελίδες

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

...η κατάληψη του City Plaza...η ιστορία αυτή ξεπερνά κάθε ακραία φαντασία !

Αποτέλεσμα εικόνας για city plaza

Στις 19 Οκτωβρίου 2016, μαζί με τον Απόστολος Σωμαράκης 
συναντηθήκαμε με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κύριο Γιάννη 
Δραγασάκη, που μας δέχτηκε στο γραφείο του με τρείς συνεργάτες του 
για το θέμα του City Plaza.
Αφού εκθέσαμε το θέμα και τις πτυχές του, ο κύριος Δραγασάκης 
έδωσε εντολή στους συνεργάτες του να διερευνηθεί το θέμα. 
Μας είπε βέβαια ότι είναι δύσκολο ν αδειάσει έτσι, γιατί αντιδρά 
η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ και φοβούνται και την κατακραυγή. 
Εγώ φυσικά είπα ότι το αίτημά μου είναι να μεταφερθούν σε 
αξιοπρεπείς δομές οι υπάρχοντες πρόσφυγες και να μου αποδοθεί 
η ιδιοκτησία μου. 
Επίσης να γίνει κάτι με το θέμα των φόρων που χρεώνομαι και 
αφορούν το ακίνητο χωρίς να μπορώ ν ανταποκριθώ μη έχοντας κανένα 
εισόδημα γενικά και ειδικότερα απ το συγκεκριμένο ακίνητο που δεν 
έχω την χρήση του. 
Η οικονομική σύμβουλος του αντιπροέδρου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει 
τίποτα γιατί ο ΕΝΦΙΑ και κάποιοι άλλοι φόροι που συνδέονται με την 
ιδιοκτησία είναι νόμοι του κράτους και δεν συνδέονται με εισόδημα αλλά 
μόνο με την ιδιοκτησία. 
Αρα υποχρεούμαι να τους πληρώνω κι αφού δεν έχω να τους χρεώνομαι. 
(Πράγμα που αναπόφευκτα και λόγω του μεγάλου ύψους των ποσών που 
χρεώνομαι θα οδηγήσει εμένα στην φυλακή λόγω χρεών προς το δημόσιο 
και το ακίνητό μου σε πλειστηριασμό. 
Νομίζω είναι σαφές στον καθένα αυτό.)
Ατύπως μετά από δύο μήνες ενημερώθηκα ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα 
διότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει. Χωρίς επισήμως να δηλώνει την στήριξή του 
στην κατάληψη, εμποδίζει την διάλυσή της.
Οχι ότι δεν το ξερα και δεν είχα καταλάβει απ την αρχή τι παίζει, απλά μου 

ήρθε η επιβεβαίωση. Ολο αυτό δεν ήταν δυνατόν να σταθεί χωρίς τις πλάτες 
της κυβέρνησης που κινεί και τα νήματα αστυνομίας και δικαιοσύνης.
Περαστικά στους συμμετέχοντες "αριστερούς" και "αναρχικούς" στην 

κατάληψη "αντιπολιτευόμενους" την κυβέρνηση μέσω αυτής, 
συνεργαζόμενους άψογα με αυτήν στην πλήρη καταπάτηση των 
δικαιωμάτων μου και την πλήρη ανομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου