Σελίδες

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Αθώος ο καταδρομέας Μανώλης Μπούχλης




Αθώος παμψηφεί κρίθηκε από το Στρατοδικείο Λάρισας, ο πρώην καταδρομέας Μανώλης Μπούχλης 
από τα Χανιά, ο οποίος τον Μάρτιο του 2019 
τραγουδούσε το «Μακεδονία Ξακουστή» κατά τη διάρκεια άλματος με αλεξίπτωτο.
Ο Ελληνισμός θα πορευτεί ξανά με τις δικαστικές, στρατιωτικές, πνευματικές και πολιτικές του εξαιρέσεις! 
Ο Μανώλης Μπούχλης τον Μάρτιο του 2019 είχε ανεβάσει βίντεο στο οποίο φαινόταν ο ίδιος να τραγουδά το «Μακεδονία Ξακουστή» κατά τη διάρκεια άλματος που είχε πραγματοποιήσει με αλεξίπτωτο από στρατιωτικό ελικόπτερο.Το βίντεο αυτό είχε προκαλέσει σάλο καθώς το ΓΕΣ είχε τότε προχωρήσει σε διοικητική εξέταση του θέματος, μια ενέργεια που πυροδότησε πλήθος σχολίων και αντιδράσεων.
Περίπου 8 μήνες μετά, ο Μανώλης Μπούχλης που πλέον έχει ολοκληρώσει τη θητεία του στις ειδικές δυνάμεις του στρατού, έλαβε κλητήριο να κάτσει στο εδώλιο του Στρατοδικείου Λάρισας στις 5 Νοεμβρίου για την υπόθεση.
Σήμερα ο Μανώλης Μπούχλης αθωώθηκε για την πράξη του από το Στρατοδικείο.Λογικά μετά την αθώωση οι στρατιώτες αλεξιπτωτιστές θα μπορούν ελεύθερα να τραβούν αναμνηστικά βίντεο με το κινητό τους για την πτώση τους.
«Νοιώθω δικαιωμένος. Όλα πήγαν καλά ! 
Το αποτέλεσμα θεωρώ ότι δικαιώνει και όλους τους Έλληνες απο τους οποίους 
καθημερινά λάμβανα μηνύματα συμπαράστασης.Ορισμένοι με συνέκριναν με 
σπουδαίους Έλληνες και με παρομοίαζαν με τους Μακεδονομάχους,αλλά δεν θεωρώ 
ότι η πράξη μου δικαιολογεί αυτούς τους χαρακτηρισμούς.
Η οικογένειά μου έχει προσφέρει πολλά στη πατρίδα και ειδικότερα στη Μακεδονία. 
Εφτά πρωτοξαδέρφια των προγόνων μου,Μπούχληδες αγωνίστηκαν για την Μακεδονία.
Εγώ δεν θα μπορούσα να μείνω αμέτοχος βλέποντας όλα όσα συνέβησαν 
και ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα απο μέσα μου.
Γνώριζα ότι απο αυτή μου την ενέργεια θα υπήρχαν συνέπειες αλλά έπρεπε να το κάνω», κατέληξε ο καταδρομέας Μανώλης Μπούχλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου