Σελίδες

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

...θα κάθομαι και πρόβατα θα μετρώ ως που να με βρει ο λύκος

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, ωκεανός, νερό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση
Έκλεισα τις σκέψεις σε λυχνάρι
μαζί και τις χίλιες μου επιθυμίες

Θα κάτσω να μάθω πως πλάθεται o πηλός
και θα σταματήσω όλο το διαπολιτισμικό ταξίδι
από την ανατολική έρημο στη δυτική
θα πουλάω στα παζάρια όλα τα αρώματα
που μου χάρισαν, τα βιβλία και λουλούδια
Θα σταματήσω να κάνω παρέα με τρελούς
που κάθε βράδυ λένε πως
βάζουν φωτιές στον ουρανό
Θα ράβω μόνος μου τα πουκάμισα
και στα μοναχικά βράδια σαν
θα έρχεσαι στις σκέψεις μου ..
θέλω να έρχεσαι όπως έρχονται
οι γάτες μου στο κρεβάτι..
αθόρυβα σαν σκιές από όνειρα ...
Και κάθε βράδυ που θα λείπεις
εγώ θα κάθομαι και πρόβατα θα μετρώ
ως που να με βρει ο λύκος 


*Νεζάρ Καμπάνι: ποιητής από τη Συρία

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: 

Είναι η 21χρονη Madleen Kullab που κάθε μέρα παίρνει την βάρκα 
για ψάρεμα στην ανεμοδαρμένη πάντα θάλασσα της Γάζας. 
Έχει μάθει από έξι χρονών από τον πατέρα της το ψάρεμα στα ανοιχτά: 
"Η θάλασσα είναι η ζωή μου, η δουλειά μου, το χόμπι μου και ο τόπος 
όπου μπορώ να βρω τον εαυτό μου."

Μετάφραση: Νασίμ Αλάτρας


Nasim Hanna Alatras

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου