Σελίδες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

το απάνθρωπο σκοτεινό φως! Αρχίζει και μου λείπει επικίνδυνα το μινιμουμ του πολιτισμού. Σήμερα πέρασα δυο ώρες από τη ζωή μου στη ΔΕΗ Παγκρατίου. Εχουμε ξεφύγει και το χειρότερο: το έχουμε συνηθίσει. Διάβασε περισσότερα στο: το απάνθρωπο σκοτεινό φως!



το απάνθρωπο σκοτεινό φως!

Πληρώνω τη ΔΕΗ με τον ηλεκτρονικό τρόπο.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό βρίσκω τρόπους να μην έρχομαι σε επαφή με τις Δημόσιες Υπηρεσίες. Δεν κάνει καλό στον εκνευρισμό μου. Κάνω περίεργες σκέψεις.
Σήμερα λοιπόν το μεσημέρι γύρω στις 12.45 …τη στιγμή που είμασταν έτοιμοι με τη γυναίκα μου να πάμε σε μια δουλειά… Τσαφ! Εκλεισε το φως… Σε όλο το σπίτι.
Προφανώς κάπου έκανα λάθος με την ηλεκτρονική πληρωμή … ή το ξέχασα… ή ο,τιδήποτε άλλο. Δεν το πλήρωσα…μου το κόψανε. Τέλος.
Κατέβηκα γρήγορα στο ισόγειο.
Ενας νεαρός άνδρας γυρω στα 35 συμπλήρωνε κάτι έγγραφα.
-Εσείς κόψατε το ρεύμα; τον ρωτησα.
-Ναι! Είχατε ειδοποιηθεί.
(Δεν είχα… αλλά δεν ήταν στιγμή για μαγκιές)
-Εχουμε δυο μικρά παιδάκια και μόλις φεύγαμε. Μήπως μπορεί να γίνει τίποτα; τον ρωτησα με τόσο γλυκό ύφος που μέχρι τον Κασιδιάρη έπειθα να παίξει ένα μονό με τον Αντετοκούνμπο.
Δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει.
Μάζεψε τα πράγματα του, μου γύρισε την πλάτη κι έφυγε.
(Σημείωση: 
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε δυο μέρες που οικογενειακώς μας συμβαίνει αυτό.)
Δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος να του γυρίσεις τον πλάτη. 
1ον επειδή κάτι οπλίζει μέσα μου (Καλάσνικοφ, Μάγκνουμ, όλμος…θα σας γελάσω).  
2ον δεν έχω γυρίσει ποτέ την πλάτη σε άνθρωπο που μου μιλά νορμάλ.
Οπλίσανε όλα μαζί… αλλά δεν είχα χρόνο ..... [...]


*η συνέχεια ΕΔΩ : http://www.gazzetta.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου