Σελίδες

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΠΑΤΡΑ...ο Ταξίαρχος της Αστυνομίας που έριξε τα κάγκελα στην παρέλαση...

Πάτρα: Αυτός είναι ο Ταξίαρχος της Αστυνομίας που έριξε τα κάγκελα στην παρέλαση (Φωτογραφία)

«Το επεξεργαζόμουν μέρες στο μυαλό μου....
Δεν μπορούσα να βλέπω παιδιά και γονείς πίσω από κάγκελα.
Δεν θα μου άρεσε να ακούσω την επόμενη ημέρα για σιδηρόφρακτη παρέλαση, 
ότι καλύτερα να είναι να σταματήσουν οι παρελάσεις και άλλα τέτοια. 
Αποφάσισα να ρισκάρω αναλαμβάνοντας όλες τις συνέπειες της απόφασής μου» 
δήλωσε ο Ταξίαρχος Σεϊντής -  Αστυνομικός Διευθυντής Αχαΐας - και συμπλήρωσε 
«Είχα πάρει την απόφασή μου. Τους είπα ότι εγώ είμαι μπροστά, μη φοβούνται, 
αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη ότι κι αν συμβεί. 
Ο αξιωματικός πρέπει να διαβλέπει, να εκτιμά, να προβλέπει και να ρισκάρει με ασφάλεια. 
Ήμουν έτοιμος για όλα, ακόμη και να παραιτηθώ αν κάτι πήγαινε στραβά. 
Θα είχα κάνει λάθος. Θα είχα πάρει λάθος απόφαση. 
Την ίδια απόφαση όμως θα έπαιρνα όσες φορές κι αν έπρεπε να επιλέξω ανεξάρτητα 
από το γεγονός ότι τώρα ξέρω το θετικό αποτέλεσμά της», δήλωσε ο Ταξίαρχος.
e-typos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου