Σελίδες

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Χρυσός Σεπτέμβρης..."Για τον γιο μου...και για όλα τα παιδιά που έδωσαν και δίνουν μάχη με τον καρκίνο"




Με λένε Κατερίνα
Είμαι η μαμά ενός παιδιού που έτυχε να νοσήσει από καρκίνο...
09 Νοεμβρίου 2009, 
η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου... 
Είμαι η μαμά του Άγγελου
Πριν μερικά χρόνια ήμουνα μια ευτυχισμένη μαμά όπου η ζωή μας κυλούσε φυσιολογικά και δεν γνώριζα τίποτα για τον καρκίνο της παιδικής ηλικίας...
Μέχρι εκείνη την ημέρα...Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013...όπου ο γιος μου διαγνώστηκε με νευροβλάστωμα στάδιο 4...


Παίδων Αγλαϊα Κυριακού - 24 Ιανουραίου 2013 
- Διάγνωση : Νευροβλάστωμα στάδιο 4

... ″Το παιδί σας έχει …καρκίνο″... ακόμη ηχούν οι λέξεις στ' αυτιά μου... εκείνη η μέρα έμεινε χαραγμένη μέσα μου...εκείνη την ημέρα έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου...εκείνη την ημέρα γκρεμίστηκε όλος ο κόσμος μου...και δυστυχώς κάθε 3 λεπτά περίπου ανά τον κόσμο γονείς ενημερώνονται ότι το παιδί τους έχει καρκίνο! Η αγωνία και ο πόνος κάθε γονέα που ακούει από τον γιατρό να του ανακοινώνει ότι το παιδί του έχει καρκίνο είναι απίστευτη, είναι ότι πιο σκληρό, είναι ότι πιο άδικο....
Εύχεσαι να ξυπνήσεις την επόμενη μέρα και όλα να είναι ένα κακό όνειρο...
Παιδοογκολογικό Νοσοκομείο Ελπίδα, 31-01-13, 
1η ημέρα...που να ξέραμε τι μας περίμενε...

Θέλω να σου ζητήσω να μπεις για λίγο στη θέση μου... για λίγο μπες στη θέση κάθε γονέα... για λίγα δευτερόλεπτα όσο αντέχεις άσε το μυαλό σου να δεχτεί το γεγονός ότι και τα παιδιά νοσούν με καρκίνο και προσπάθησε να φέρεις εικόνες στο μυαλό σου, είναι ότι πιο τρομακτικό μπορείς να διανοηθείς...
Harley Street Clinic, 10-01-14, 
διαδικασία μεταμόσχευσης...
Ο Χρυσός Σεπτέμβρης έρχεται να μας θυμίσει ότι παρόλο που το ποσοστό επιβίωσης αυξάνεται και ότι οι νέες θεραπείες είναι ενθαρρυντικές και πολλές μάχες μπορούν να κερδηθούν ωστόσο όμως υπάρχουν παιδιά που ο καρκίνος τους στερεί τη ζωή...
Ο καρκίνος στέρησε την ζωή του γιου μου..στέρησε τη ζωή του Άγγελου, του Πάνου, του Μάξιμου, του Κωνσταντίνου, της Βαγγελίας, του Γιάννη, του Γρηγόρη, της Αρετούλας, του Γιωργάκη, της Χριστιάννας, του Κωνσταντίνου-Άγγελου, του Χρηστάκου, του Χάρη και τόσων άλλων παιδιών που γνωρίσαμε...

 
https://cancergr.blogspot.com/2018/08/blog-post_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου