Σελίδες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Γ. Ιατρίδης: Για το «Express του Μεσονυκτίου» θα σας μιλήσω αργότερα....



IATRIDIS 718 355
Θα μιλήσω αργότερα για τις συνθήκες κράτησής μου στις τούρκικες φυλακές, είπε ο Γιώργος Ιατρίδης στο ιστολόγιο το οποίο διαχειρίζεται, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα.
Ο Έλληνας φοιτητής που συνελήφθη από την τουρκική Αστυνομία, ως ύποπτος για τα επεισόδια στην Κωνσταντινούπολη, σε μια εκτενή ανάρτηση του στοalexiptoto.com, περιγράφει όλα όσα έγιναν από την περασμένη Παρασκευή όταν και ξεκίνησαν τα γεγονότα στην Κωνσταντινούπολη, μέχρι και τη στιγμή της σύλληψης.
Όπως διευκρινίζει, «οι άνδρες της τουρκικής αστυνομίας με συνέλαβαν χωρίς να με χτυπήσουν ή να μου ασκήσουν βία.
Από την πρώτη στιγμή τους είπα πως είμαι Έλληνας πολίτης και λόγω της δυσκολίας που είχα με την αναπνοή μου, δεν μου πέρασαν χειροπέδες».
Μετά την αθώωσή του, προσθέτει, «μου επέστρεψαν τα προσωπικά μου αντικείμενα και με μετέφεραν στο τμήμα αλλοδαπών όπου είχα δυο επιλογές. Η πρώτη ήταν να αποχωρήσω οικειοθελώς από την Τουρκία, γεγονός που σκόπευα να κάνω στις 20 Ιουνίου όπου είχα κάνει κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου και η δεύτερη ήταν να παραμείνω στο τμήμα έως τη Δευτέρα όπου το εθνικό συμβούλιο της Άγκυρας θα αποφάσιζε για το αν πρέπει να απελαθώ ή όχι. Χωρίς να το σκεφτώ πολύ επέλεξα την πρώτη μου επιλογή καθώς ήθελα να βάλω ένα τέλος στο θρίλερ αυτό, πρώτον για να μην ανησυχεί άλλο η οικογένεια μου και δεύτερον για να λάβει ένα τέλος όσο το δυνατόν συντομότερο και να επικρατήσει πάλι η ηρεμία στις σχέσεις των δυο χωρών».

Διαβάστε αναλυτικά την περιγραφή 
των γεγονότων από τον Γιώργο Ιατρίδη:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου