Σελίδες

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Μ' ακούς? .....γράφει η Τζούτζη Μαντζουράνη *Βιβλιοπρόταση



Μια στιγμή μόνο

Τόσο χρειάζεται
Μια στιγμή μόνο.
Για να τρυπώσεις μέσα στο μυαλό μου.
Να μπεις μέσα στον σκληρό μου δίσκο και να καταστρέψεις όλη μου
τη μνήμη.

Να διαλύσεις τα πάντα.Να χάσω όλα μου τα αρχεία και να πρέπει
να ξαναρχίσω πάλι από τήν αρχή.
Δεν σε πιάνει κανένα antivirius.Είσαι ο χειρότερος ιός που έβγαλε
ποτέ χάκερ.
Και το χειρότερο απ' όλα είναι που μεταμορφώνεσαι και μεταμφιέζε-
σαι και δέν καταλαβαίνει κανείς άλλος.
Μόνο εγώ, που μου διαλύεις τη ζωή κάθε φορά.
Σε νιώθω που με πλησιάζεις, σιγά και ύπουλα, αλλά δεν μπορώ να
σου αντισταθώ,
Πέφτω θύμα της γοητείας σου και ενδίδω.
Κάθε φορά.
Και άς λέω μετά τσακισμένη, "ποτέ πια".
Δεν θυμάμαι τ' όνομά σου.
Πώς μου συστήθηκες;
Συγκράτησα μόνο το "Ερωτας".

*από το βιβλίο της Τζούτζης  Μ' ακούς; σελ.91



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου