Σελίδες

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Καταγγελία ενός μόνιμου κατοίκου της Μάνης για την φωτιά !

Φωτογραφία του χρήστη Αγανακτισμένοι Λάκωνες.







Τι εννοείτε βρε ανεγκέφαλα δίποδα όταν λέτε : «χορτολιβαδική έκταση είναι άστην να καεί » ;
Εμένα εκεί ήταν το σπίτι μου, η γειτονιά μου, 

το μέρος που γεννήθηκα και πέρασα τα 
παιδικά μου χρόνια ! 
Το μέρος που κυνηγούσα ,που πέταγα χαρούμενο , που ερωτευόμουν …που αγνάντευα…!
Με ποιο δικαίωμα θεωρείτε ότι σας ανήκουν 

τα πάντα και γιατί τα καταστρέφετε όλα 
στο διάβα σας ;
Σας ζητήσαμε εμείς έξτρα ηλεκτρική ενέργεια ;

Εμείς δεν χρειαζόμαστε καθόλου ηλεκτρικό ρεύμα. 
Εμένα προσωπικά και στο είδος μου ,κάνει ζημιά το ηλεκτρικό σας ρεύμα αν θέλετε 
να ξέρετε. Εμείς μια χαρά βλέπουμε χωρίς αυτό το βράδυ ! 
Εμάς το ρεύμα σας και οι λάμπες σας ,που κάνουνε την νύχτα μέρα, μας χαλάνε 
το κυνήγι γιατί βοηθάνε τα ποντικάκια και τα άλλα θηράματά μας να μας παίρνουν 
πρέφα πριν τους επιτεθούμε …!
Τώρα θέλετε να βάλετε και στις κορφές των βουνών μας εκείνα τα τεράστια μαχαίρια 

που γυρνάνε …κάτσε να δεις πως τα λέτε …α ναι τις ανεμογεννήτριες !
Τους ανέμους και τα βουνά τα ρωτήσατε αν θέλουν να σας υπηρετούν ;
Τόσα και τόσα ξαδέρφια μας -( γεράκια , αετούς , γύπες και τόσα άλλα) – σκοτώσανε 

τα γυριστά σας τα μαχαίρια …και τίποτα δεν παίρνετε χαμπάρι …εκεί ,συνεχίζεται 
τον χαβά σας να χρησιμοποιείτε όπως θέλετε εσείς ,τα πάντα .
Καλά κάνει η μάνα μας η Φύση και τα χτυπάει με κεραυνούς !
Τ’ αδέρφια μου με θεωρούν ανόητο που κάθομαι και μιλάω με ένα τόσο ανόητο είδος 

σαν και το δικό σας που ενδιαφέρεται μόνο για όσα έχει κλείσει πίσω από φράχτες 
και νομίζει ότι του ανήκουν…
Αν δεν καταλάβατε μιλάω για τις φωλιές σας και τα κτήματά «σας».
…Αλλά ούτε εκείνα τα αγαπάτε , ούτε και νοιώθετε πώς να τα κρατάτε καθαρά …!
Νομίζετε πως καθαρίζετε τα σπίτια σας και τις καλλιέργειές σας ,και για να το πετύχετε 

αυτό, τα γεμίζετε με τόσα χημικά που αρρωσταίνετε και εσείς και όσους από εμάς τύχει 
να περάσουμε από εκεί.
Δεν βρωμίζετε μόνο τις δικές σας περιοχές …καταστρέφετε τα πάντα …το νερό , 

τα βουνά τα δάση ….ακόμα και την γη την τρυπάτε , τις βγάζετε τα σπλάχνα έξω και 
στις τρύπες πετάτε δηλητήρια …
Εντάξει το έχουμε καταλάβει ότι δεν νοιάζεστε καθόλου για τα άλλα είδη του πλανήτη …

αλλά λύστε μου σας παρακαλώ μια απορία που έχω και δεν μ’ αφήνει να κοιμηθώ 
μετά το κυνήγι … «πώς γίνεται να μην νοιάζεστε καθόλου για τα παιδιά σας και για 
το σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν ;»
Κανένας από εσάς δεν μου απάντησε σ’ αυτήν μου την ερώτηση …ούτε καν εκείνοι 

από εσάς που δείχνουν να μην νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους …
Άντε σας αφήνω τώρα . Πρέπει να φτιάξω καινούργια φωλιά για τα μικρά μου γιατί 

το σπιτικό μας το κάψατε! …Το κάψατε και ούτε καν ξέρετε γιατί το κάνατε …
Αμφιβάλλω αν καταλάβατε κάτι απ’ όλα όσα σας είπα…
Καλή τύχη να ‘χετε , αν και το μέλλον σας το έχετε προδιαγράψει με τις επιλογές σας !
Τελικά μάλλον έχουμε δίκιο , εμείς τα άλλα είδη που σας αποκαλούμε σαν 

το « ορφανοποιημένο και δυστυχισμένο είδος» !
Υπογραφή : Ελπίδα ,η κουκουβάγια , μόνιμη κάτοικος του βουνού που εσείς 

ονομάζετε Σαγιά ,από το είδος που οι προγονοί σας ( και σωστά) αποκαλούσαν σοφό .
D.N.P. 3/7/17 Μάνη
Dimitris Nikolaos Pastelakos 
η φωτό από :
Αγανακτισμένοι Λάκωνες
https://web.facebook.com/aganaktismenoi.lakones/photos/a.176005462456240.45238.175755239147929/1501270323263074/?type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου