Jim Crow ήταν το όνομα του φυλετικού
συστήματος των καστών που λειτουργούσε κατά κύριο λόγο, αλλά όχι αποκλειστικά,
στην νότια σύνορα και κράτη, μεταξύ 1877 και τα μέσα της δεκαετίας του 1960.
Jim Crow ήταν κάτι περισσότερο από μια σειρά από αντι-άκαμπτη μαύρο νόμους. Ήταν ένας τρόπος ζωής. Σύμφωνα με τον Jim Crow, Αφροαμερικανοί είχαν υποβιβαστεί στην κατάσταση των πολιτών δεύτερης κατηγορίας.
Jim Crow εκπροσώπησε την νομιμοποίηση της αντι-μαύρου ρατσισμού.
Πολλοί χριστιανική υπουργούς και θεολόγοι δίδαξε ότι τα λευκά ήταν ο εκλεκτός λαός, οι μαύροι ήταν καταραμένοι να είναι υπηρέτες, και ο Θεός υποστήριξε φυλετικού διαχωρισμού. Craniologists, ευγονιστές, φρενολόγοι και Κοινωνικής Δαρβινιστές, σε κάθε εκπαιδευτικό επίπεδο, ενισχύθηκε η πεποίθηση ότι οι μαύροι ήταν εγγενώς πνευματικά και πολιτιστικά κατώτεροι από τους λευκούς. Pro-διαχωρισμού πολιτικοί έδωσαν εύγλωττη ομιλίες για το μεγάλο κίνδυνο της ολοκλήρωσης: η mongrelization της λευκής φυλής. Εφημερίδων και περιοδικών συγγραφείς συνήθως αναφέρεται ως μαύρους αράπηδες, Coons, και darkies? Και χειρότερα, άρθρα ενίσχυσε τους αντι-μαύρο στερεότυπα. Ακόμα και τα παιχνίδια των παιδιών απεικονίζονται μαύρους ως κατώτερα όντα
(βλέπε "Από εχθρότητα προς τον Σεβασμιώτατο: 100 Χρόνια της Αφρικής και της Αμερικής εικόνων στην κατηγορία Παιχνίδια" ). Όλα τα μεγάλα κοινωνικά ιδρύματα αντανακλάται και υποστήριξε την καταπίεση των μαύρων.
Jim Crow ήταν κάτι περισσότερο από μια σειρά από αντι-άκαμπτη μαύρο νόμους. Ήταν ένας τρόπος ζωής. Σύμφωνα με τον Jim Crow, Αφροαμερικανοί είχαν υποβιβαστεί στην κατάσταση των πολιτών δεύτερης κατηγορίας.
Jim Crow εκπροσώπησε την νομιμοποίηση της αντι-μαύρου ρατσισμού.
Πολλοί χριστιανική υπουργούς και θεολόγοι δίδαξε ότι τα λευκά ήταν ο εκλεκτός λαός, οι μαύροι ήταν καταραμένοι να είναι υπηρέτες, και ο Θεός υποστήριξε φυλετικού διαχωρισμού. Craniologists, ευγονιστές, φρενολόγοι και Κοινωνικής Δαρβινιστές, σε κάθε εκπαιδευτικό επίπεδο, ενισχύθηκε η πεποίθηση ότι οι μαύροι ήταν εγγενώς πνευματικά και πολιτιστικά κατώτεροι από τους λευκούς. Pro-διαχωρισμού πολιτικοί έδωσαν εύγλωττη ομιλίες για το μεγάλο κίνδυνο της ολοκλήρωσης: η mongrelization της λευκής φυλής. Εφημερίδων και περιοδικών συγγραφείς συνήθως αναφέρεται ως μαύρους αράπηδες, Coons, και darkies? Και χειρότερα, άρθρα ενίσχυσε τους αντι-μαύρο στερεότυπα. Ακόμα και τα παιχνίδια των παιδιών απεικονίζονται μαύρους ως κατώτερα όντα
(βλέπε "Από εχθρότητα προς τον Σεβασμιώτατο: 100 Χρόνια της Αφρικής και της Αμερικής εικόνων στην κατηγορία Παιχνίδια" ). Όλα τα μεγάλα κοινωνικά ιδρύματα αντανακλάται και υποστήριξε την καταπίεση των μαύρων.
Ο Jim Crow σύστημα undergirded από
τις ακόλουθες πεποιθήσεις ή εκλογικεύσεις:
λευκά ήταν ανώτερη σε όλους τους μαύρους σημαντικούς τρόπους, που περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε νοημοσύνη, την ηθική, και την πολιτισμένη συμπεριφορά? Σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ μαύρων και λευκών θα παραγάγει μια μιγάς αγώνα που θα κατέστρεφε Αμερική?
θεραπεία μαύρους ως ίσοι θα ενθαρρύνει διαφυλετικός σεξουαλική συνδικάτα?
οποιαδήποτε δραστηριότητα η οποία πρότεινε την κοινωνική ισότητα ενθάρρυνε διαφυλετικός σεξουαλικές σχέσεις?
εάν είναι απαραίτητο, η βία πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να κρατήσει μαύρο στο κάτω μέρος της φυλετικής ιεραρχίας. Οι ακόλουθοι κανόνες Jim Crow εθιμοτυπία δείχνουν πως χωρίς αποκλεισμούς και διάχυτη αυτοί οι κανόνες ήταν:
λευκά ήταν ανώτερη σε όλους τους μαύρους σημαντικούς τρόπους, που περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε νοημοσύνη, την ηθική, και την πολιτισμένη συμπεριφορά? Σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ μαύρων και λευκών θα παραγάγει μια μιγάς αγώνα που θα κατέστρεφε Αμερική?
θεραπεία μαύρους ως ίσοι θα ενθαρρύνει διαφυλετικός σεξουαλική συνδικάτα?
οποιαδήποτε δραστηριότητα η οποία πρότεινε την κοινωνική ισότητα ενθάρρυνε διαφυλετικός σεξουαλικές σχέσεις?
εάν είναι απαραίτητο, η βία πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να κρατήσει μαύρο στο κάτω μέρος της φυλετικής ιεραρχίας. Οι ακόλουθοι κανόνες Jim Crow εθιμοτυπία δείχνουν πως χωρίς αποκλεισμούς και διάχυτη αυτοί οι κανόνες ήταν:
- Ένα μαύρο αρσενικό δεν θα
μπορούσε να προσφέρει το χέρι του (για να σφίξει το χέρι) με ένα λευκό
αρσενικό, διότι υπονοείται είναι κοινωνικά ίσοι. Προφανώς, ένα μαύρο
αρσενικό δεν θα μπορούσε να προσφέρει το χέρι του ή οποιοδήποτε άλλο μέρος
του σώματός του σε μια λευκή γυναίκα, γιατί κινδύνευε να κατηγορηθεί για
βιασμό.
- Μαύροι και λευκοί δεν έπρεπε να
φάνε μαζί. Αν το έκαναν τρώνε μαζί, λευκά ήταν να εξυπηρετούνται πρώτα,
και κάποιο είδος του διαμερίσματος ήταν να τοποθετηθεί μεταξύ τους.
- Σε καμία περίπτωση δεν ήταν ένα
μαύρο αρσενικό να προσφέρει στο φως το τσιγάρο από ένα λευκό θηλυκό - ότι
η χειρονομία σιωπηρή οικειότητα.
- Οι μαύροι δεν είχαν τη
δυνατότητα να δείξει δημόσια την αγάπη προς το ένα το άλλο σε κοινό,
ειδικά φιλιά, γιατί προσβεβλημένος λευκά.
- Jim Crow εθιμοτυπία προβλέπεται
ότι οι μαύροι εισήχθησαν σε λευκά ποτέ, λευκά με μαύρο. Για παράδειγμα:
"Ο κ. Peters (το λευκό πρόσωπο), αυτό είναι ο Τσάρλι (το μαύρο
πρόσωπο), οι οποίες σας μίλησα για".
- Λευκοί δεν χρησιμοποιούν
τίτλους ευγενείας του σεβασμού όταν αναφέρεται σε μαύρους, για παράδειγμα,
ο κ., κα, διδα, Κύριε, ή Κυρία μου. Αντ 'αυτού, οι Μαύροι κλήθηκαν από τα
μικρά τους ονόματα. Μαύροι έπρεπε να χρησιμοποιήσει τίτλους ευγενείας,
όταν αναφέρεται σε λευκά, και δεν είχαν τη δυνατότητα να τους αποκαλούν με
το μικρό τους όνομα.
- Εάν ένα μαύρο πρόσωπο οδήγησε
σε ένα αυτοκίνητο που οδηγείται από ένα λευκό πρόσωπο, το μαύρο πρόσωπο
κάθισε στο πίσω κάθισμα, ή στο πίσω μέρος ενός φορτηγού.
- Λευκό αυτοκινητιστές είχαν το
δικαίωμα-του-τρόπο σε όλες τις διασταυρώσεις.
Stetson
Kennedy, ο συγγραφέας του Jim Crow Guide (1990), που προσφέρονται αυτούς
τους απλούς κανόνες που οι μαύροι έπρεπε να τηρούν κατά συνομιλεί με λευκά:
- Ποτέ μην διεκδικήσει ή ακόμα
και οικεία ότι ένα λευκό άτομο λέει ψέματα.
- Ποτέ μην καταλογίσει
υποτιμητικό προθέσεις σε ένα λευκό πρόσωπο.
- Ποτέ υποδηλώνουν ότι ένα λευκό
πρόσωπο είναι από μια κατώτερη τάξη.
- Ποτέ να διεκδικήσουν, ή
υπερβολικά αποδείξει, ή ανώτερη γνώση νοημοσύνη.
- Ποτέ κατάρα ένα λευκό πρόσωπο.
- Ποτέ μην γελάσει χλευαστικά σε
ένα λευκό πρόσωπο.
- Ποτέ σχολιάσουν την εμφάνιση
ενός λευκού θηλυκού.
Jim Crow εθιμοτυπία λειτουργεί σε
συνδυασμό με τον Jim Crow νόμοι (μαύρο κωδικούς). Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι
σκέφτονται του Jim Crow σκέφτονται νόμων (όχι ο Jim Crow εθιμοτυπία) που
απέκλειε μαύρους από τα μέσα μαζικής μεταφοράς και εγκαταστάσεις, κριτικές
επιτροπές, τις θέσεις εργασίας και τις γειτονιές. Το πέρασμα από τον 13ο, 14ο,
και 15ο Τροποποίηση του Συντάγματος είχαν χορηγήσει οι μαύροι τα ίδια νομική
προστασία όπως τα λευκά. Ωστόσο, μετά το 1877, και η εκλογή του
Ρεπουμπλικανικού Rutherford B. Hayes, νότια των συνόρων και τα κράτη άρχισαν να
περιορίζουν τις ελευθερίες των μαύρων. Δυστυχώς για τους μαύρους, το Ανώτατο
Δικαστήριο βοήθησε να υπονομεύσουν τις συνταγματικές προστασία των μαύρων με το
περίφημο Plessy κατά Ferguson (1896) περίπτωση, η οποία νομιμοποιείται Jim Crow
νόμοι και η Jim Crow τρόπο ζωής.
Το 1890,
Λουιζιάνα περάσει το "Νόμο Ξεχωριστή αυτοκινήτου", το οποίο
φιλοδοξούσε να βοηθήσει την άνεση των επιβατών με τη δημιουργία «ίσων αλλά
ξεχωριστά" αυτοκίνητα για τους μαύρους και λευκούς. Αυτό ήταν ένα
τέχνασμα. Δεν υπάρχουν δημόσια καταλύματα, συμπεριλαμβανομένων σιδηροδρομικές μεταφορές,
με την προϋπόθεση οι μαύροι με ίσες παροχές. Ο νόμος Λουιζιάνα είναι παράνομο
για τους μαύρους να κάθονται σε καθίσματα πούλμαν που προορίζονται για τα λευκά
και τα λευκά δεν θα μπορούσε να καθίσει στις θέσεις προορίζονται για τους
μαύρους. Το 1891, μια ομάδα μαύρων αποφάσισε να δοκιμάσει την Jim Crow νόμο.
Είχαν Όμηρος Α. Plessy, ο οποίος ήταν επτά όγδοα λευκό και ένα όγδοο μαύρο (ως
εκ τούτου, μαύρο), κάθονται στο λευκό-μόνο προπονητής σιδηροδρόμου. Συνελήφθη.
Plessy δικηγόρος του υποστήριξε ότι Λουιζιάνα δεν έχουν το δικαίωμα να ονομάσει
έναν πολίτη ως άσπρο μαύρο και ένα άλλο για τους σκοπούς του περιορισμού των
δικαιωμάτων και των προνομίων τους. Στην Plessy, το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε
ότι εφ 'όσον οι κυβερνήσεις κράτος παρείχε νομική διαδικασία και νομικών
ελευθεριών για τους μαύρους, ίσες με αυτές των λευκών, θα μπορούσαν να
διατηρήσουν ξεχωριστά ιδρύματα για τη διευκόλυνση των εν λόγω δικαιωμάτων. Το
Δικαστήριο, με 7-2 ψηφοφορία, επικύρωσε το νόμο Λουιζιάνα, δηλώνοντας ότι η
φυλετική διάκριση δεν σημαίνει κατ 'ανάγκη την κατάργηση της ισότητας. Στην
πράξη, Plessy εκπροσώπησε την νομιμοποίηση των δύο κοινωνίες: ένα λευκό, και
προνομιούχων? Το άλλο, το μαύρο, σε μειονεκτική θέση και περιφρονημένος.
Μαύροι
στερήθηκαν το δικαίωμα ψήφου από τις ρήτρες παππούς (νόμους που περιόριζαν το
δικαίωμα του εκλέγειν σε άτομα των οποίων οι πρόγονοι είχαν ψηφίσει πριν από
τον εμφύλιο πόλεμο), κεφαλικούς φόρους (τέλη που χρεώνονται στους φτωχούς
μαύρους), λευκό προκριματικές (μόνο Δημοκρατικοί θα μπορούσε να ψηφίσει, μόνο
τα λευκά Δημοκρατικοί θα μπορούσαν να είναι), και δοκιμές αλφαβητισμού
("Ονομάστε όλα τα Αντιπρόεδροι και μέλη του Ανώτατου Δικαστηρίου Justices
σε όλη την ιστορία της Αμερικής»). Plessy έστειλε αυτό το μήνυμα προς τη νότια
των συνόρων και δηλώνει: Διακρίσεις σε βάρος των μαύρων είναι αποδεκτή.
.
Jim Crow πολιτείες πέρασαν καταστατικά που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φυλών. Jim Crow πινακίδες τοποθετήθηκαν πάνω από βρύσες νερού, εισόδους πόρτα και βγαίνει και μπροστά από δημόσιες εγκαταστάσεις. Υπήρχαν ξεχωριστές νοσοκομεία για τους μαύρους και λευκούς, ξεχωριστές φυλακές, ξεχωριστή δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, χωριστές εκκλησίες, νεκροταφεία ξεχωριστή, ξεχωριστή δημόσιες τουαλέτες, και ξεχωριστή δημόσια καταλύματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι μαύρες εγκαταστάσεις ήταν κατάφωρα κατώτερα - γενικά, οι ηλικιωμένοι, λιγότερο καλά διατηρημένα. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν υπήρχαν εγκαταστάσεις μαύρο - δεν Χρωματιστά δημόσια τουαλέτα, καμία δημόσια παραλία, δεν υπάρχει μέρος για να καθίσετε ή να φάει. Plessy έδωσε Jim Crow αναφέρει ένα νομικό τρόπο για να αγνοήσει τις συνταγματικές υποχρεώσεις τους προς τους πολίτες μαύρο.
Jim Crow πολιτείες πέρασαν καταστατικά που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φυλών. Jim Crow πινακίδες τοποθετήθηκαν πάνω από βρύσες νερού, εισόδους πόρτα και βγαίνει και μπροστά από δημόσιες εγκαταστάσεις. Υπήρχαν ξεχωριστές νοσοκομεία για τους μαύρους και λευκούς, ξεχωριστές φυλακές, ξεχωριστή δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, χωριστές εκκλησίες, νεκροταφεία ξεχωριστή, ξεχωριστή δημόσιες τουαλέτες, και ξεχωριστή δημόσια καταλύματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι μαύρες εγκαταστάσεις ήταν κατάφωρα κατώτερα - γενικά, οι ηλικιωμένοι, λιγότερο καλά διατηρημένα. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν υπήρχαν εγκαταστάσεις μαύρο - δεν Χρωματιστά δημόσια τουαλέτα, καμία δημόσια παραλία, δεν υπάρχει μέρος για να καθίσετε ή να φάει. Plessy έδωσε Jim Crow αναφέρει ένα νομικό τρόπο για να αγνοήσει τις συνταγματικές υποχρεώσεις τους προς τους πολίτες μαύρο.
Jim Crow νόμοι αγγίξει κάθε πτυχή
της καθημερινής ζωής. Για παράδειγμα, το 1935, Οκλαχόμα απαγορεύεται μαύρους
και λευκούς από βαρκάδα μαζί. Βαρκάδα σιωπηρή κοινωνική ισότητα. Το 1905,
ιδρύθηκε η Γεωργία ξεχωριστά πάρκα για τους μαύρους και λευκούς. Το 1930,
Μπέρμιγχαμ, Αλαμπάμα, είναι παράνομο για τους μαύρους και τους λευκούς να
παίξει τα πούλια ή ντόμινο μαζί. Εδώ είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά Jim
Crow νόμοι, όπως συντάχθηκαν από το Martin Luther King, Jr, National Historic
Site ερμηνευτική Προσωπικό:
- Κουρείς. Δεν έγχρωμο κουρέας θα πρέπει
να χρησιμεύσει ως ένα κουρείο (να) λευκές γυναίκες ή κορίτσια (Γεωργία).
- Blind Wards. Το Διοικητικό Συμβούλιο πρέπει
να διατηρεί ένα ... ξεχωριστό κτίριο ... για αυτοτελή λόγο για την
εισδοχή, φροντίδα, εκπαίδευση και υποστήριξη όλων των τυφλών της χρώμα ή
μαύρη φυλή (Λουιζιάνα).
- Ταφή. Ο αξιωματικός δεν θάψουν, ή να
επιτρέψει να ταφεί, οι χρωματιστές άτομα από έδαφος που εκτός ή
χρησιμοποιούνται για την ταφή των λευκών ατόμων (Γεωργία).
- Λεωφορεία. Όλοι οι σταθμοί επιβατών σε
αυτή την κατάσταση που λειτουργούν με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφοράς
αυτοκινήτων πρέπει να έχουν ξεχωριστές αίθουσες αναμονής ή χώρο και
ξεχωριστά παράθυρα εισιτήριο για τα λευκά και χρωματιστά αγώνες (Alabama).
- Επιμέλεια παιδιών. Είναι παράνομο για κάθε
γονιός, συγγενής, ή άλλο λευκό πρόσωπο σε αυτό το κράτος, που έχει τον
έλεγχο ή την επιμέλεια του κάθε λευκό παιδί, από το δικαίωμα της
κηδεμονίας, φυσικό ή επίκτητη, ή αλλιώς, να διαθέσει, ή να παραδοθούν όπως
λευκό παιδί μόνιμα στην επιτήρηση, έλεγχος, συντήρηση, ή την υποστήριξη,
από ένα negro (Νότια Καρολίνα).
- Εκπαίδευση. Τα σχολεία για τα λευκά παιδιά
και τα σχολεία για τα παιδιά negro διεξάγεται χωριστά (Φλόριντα).
- Βιβλιοθήκες. Ο βιβλιοθηκάριος κατάσταση
κατευθύνεται για να ταιριάζει και να διατηρήσει μια ξεχωριστή θέση για τη
χρήση των έγχρωμων ανθρώπων που μπορεί να έρθει στη βιβλιοθήκη για το
σκοπό της ανάγνωσης βιβλίων ή περιοδικών (Βόρεια Καρολίνα).
- Ψυχιατρικά νοσοκομεία. Το Διοικητικό Συμβούλιο του
ελέγχου θα δείτε ότι σωστή και διακριτή διαμερίσματα διοργανώνονται για
την εν λόγω ασθενείς, έτσι ώστε σε καμία περίπτωση δεν νέγρους και λευκά
άτομα να είναι μαζί (Γεωργία).
- Πολιτοφυλακής. Το λευκό και χρωματιστό
πολιτοφυλακή πρέπει να εγγραφεί χωριστά, και δεν πρέπει ποτέ να υποχρεωθεί
να υπηρετήσει στην ίδια οργάνωση. Δεν οργάνωση του χρώματος στρατεύματα θα
πρέπει να επιτρέπεται εφόσον λευκό στρατεύματα είναι διαθέσιμα και όπου τα
λευκά επιτρέπεται να οργανωθούν, χρωματιστά στρατεύματα θα πρέπει να είναι
υπό τη διοίκηση των λευκών αξιωματικών (Βόρεια Καρολίνα).
- Νοσηλευτές. Κανένα πρόσωπο ή εταιρεία
προβλέπουν ότι κάθε θηλυκό λευκό νοσοκόμα να νοσοκόμα στις πτέρυγες ή
δωμάτια σε νοσοκομεία, δημόσια ή ιδιωτικά, στα οποία τοποθετούνται οι
άνδρες negro (Alabama).
- Φυλακές. Ο φύλακας θα δείτε ότι τα
λευκά κατάδικοι έχουν ξεχωριστά διαμερίσματα τόσο για το φαγητό και τον
ύπνο από τους κατάδικους negro (Μισισιπή).
- Σχολεία μεταρρυθμίσεων. Τα παιδιά των λευκών και
έγχρωμων αγώνες δεσμευτεί για τα σπίτια της μεταρρύθμισης πρέπει να είναι
τελείως ανεξάρτητη από κάθε άλλη (Κεντάκι).
- Διδασκαλία. Κάθε δάσκαλος που θα διδάξει
σε κάθε σχολείο, κολέγιο ή ίδρυμα, όπου τα μέλη της λευκής φυλής και
χρώματος που λαμβάνονται και είναι εγγεγραμμένοι ως μαθητές για τη διδασκαλία
θεωρείται ένοχος πλημμελήματος, και σε περίπτωση καταδίκης τους, θα πρέπει
να επιβληθεί πρόστιμο ... (Οκλαχόμα).
- Κρασί και μπύρα. Όλα τα πρόσωπα που είναι εξουσιοδοτημένα να διεξάγουν την επιχείρηση της πώλησης μπύρα ή κρασί ... υπηρετούν είτε αποκλειστικά λευκοί ή έγχρωμοι άνθρωποι αποκλειστικά και δεν πωλούν σε δύο αγώνες στο ίδιο δωμάτιο, ανά πάσα στιγμή (Γεωργία) 1.
Οι Jim Crow νόμοι και το
σύστημα της εθιμοτυπίας ήταν undergirded από τη βία, το πραγματικό και
απειλούνται. Μαύροι που παραβίασε Jim Crow κανόνες, για παράδειγμα, πίνοντας
από το λευκό βρύση ή προσπαθεί να ψηφίσουν, έθεσαν σε κίνδυνο τα σπίτια τους,
τις δουλειές τους, ακόμη και τη ζωή τους. Λευκοί θα μπορούσε να νικήσει φυσικά
οι μαύροι με ατιμωρησία. Μαύροι είχαν ελάχιστη νομική προσφυγή ενάντια σε αυτές
τις επιθέσεις, διότι ο Jim Crow σύστημα ποινικής δικαιοσύνης ήταν ολόλευκη:
αστυνομία, εισαγγελείς, δικαστές, ενόρκους, και υπαλλήλους των φυλακών. Η βία
ήταν καθοριστική για Jim Crow. Ήταν μια μέθοδος κοινωνικού ελέγχου. Οι πιο
ακραίες μορφές βίας Jim Crow ήταν λιντσαρίσματα.
Λιντσαρίσματα
ήταν δημόσια, συχνά σαδιστική, δολοφονίες που πραγματοποιούνται από mobs. Από
το 1882, όταν τα πρώτα αξιόπιστα στοιχεία συλλέχθηκαν, και το 1968, όταν είχε
γίνει λιντσαρίσματα σπάνια, υπήρχαν 4.730 γνωστά λιντσαρίσματα,
συμπεριλαμβανομένων 3.440 μαύρους άνδρες και τις γυναίκες. Τα περισσότερα από
τα θύματα του Νόμου Lynch απαγχονίστηκαν ή σκοτώθηκε, αλλά μερικοί κάηκαν στην
πυρά, ευνουχίζεται, ξυλοκοπήθηκαν με ρόπαλα, ή διαμέλισε. Στα μέσα της
δεκαετίας του 1800, τα λευκά αποτελούσαν την πλειονότητα των θυμάτων (και οι
δράστες)? Ωστόσο, από την περίοδο της Ριζοσπαστικής Ανασυγκρότησης, μαύρους
έγιναν τα συχνότερα θύματα λιντσαρίσματος. Αυτή είναι μια πρώιμη ένδειξη ότι
λιντσάρισμα χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο εκφοβισμού για να κρατήσει μαύρους, σε
αυτή την περίπτωση τα πρόσφατα απελευθέρωσε τους ανθρώπους, "στις θέσεις
τους." Η μεγάλη πλειοψηφία των λιντσαρίσματα συνέβη στη νότια σύνορα και
κράτη, όπου η δυσαρέσκεια εναντίον των μαύρων έτρεξε βαθύτερο. Σύμφωνα με την
κοινωνική οικονομολόγος Gunnar Myrdal (1994): ". Ο λογαριασμός νότια κράτη
για τα εννέα δέκατα των λιντσαρίσματα Περισσότερα από τα δύο τρίτα του το
υπόλοιπο ένα δέκατο συνέβη στις έξι χώρες που συνορεύουν με τη Νότια αμέσως"
(σελ. 560 - 561).
Πολλοί
λευκοί ισχυρίστηκε ότι αν και λιντσαρίσματα ήταν δυσάρεστο, ήταν απαραίτητα
συμπληρώματα για το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης, επειδή οι μαύροι ήταν
επιρρεπής σε βίαια εγκλήματα, ειδικά οι βιασμοί των λευκών γυναικών. Arthur
Raper ερευνηθεί σχεδόν έναν αιώνα λιντσαρίσματα και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι
περίπου το ένα τρίτο του συνόλου των θυμάτων κατηγορηθεί ψευδώς (Myrdal, 1994,
σελ.. 561).
Σύμφωνα με
τον Jim Crow οποιαδήποτε και όλες τις σεξουαλικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των
μαύρων ανδρών και λευκές γυναίκες ήταν παράνομη, παράνομη, κοινωνικά
αποκρουστικό, καθώς και στον ορισμό του Jim Crow βιασμού. Παρά το γεγονός ότι
μόνο 19,2 τοις εκατό των θυμάτων λιντσάρισμα μεταξύ 1882 - 1951 ήταν ακόμη
κατηγορείται για βιασμό, λυντσάρει νόμος συχνά υποστηρίζεται από τη δημοφιλή
πεποίθηση ότι λιντσαρίσματα ήταν αναγκαία για την προστασία των γυναικών από
λευκό μαύρο βιαστές. Myrdal (1994) αντικρούει αυτήν την πεποίθηση με αυτόν τον
τρόπο: "Υπάρχουν πολλά λόγος να πιστεύουμε ότι το ποσοστό αυτό (19,2) έχει
διογκωθεί από το γεγονός ότι ένας όχλος που καθιστά την κατηγορία του βιασμού
είναι ασφαλής από οποιαδήποτε περαιτέρω έρευνα? Από την ευρεία Νότια ορισμό του
βιασμού να περιλαμβάνει όλες τις σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ανδρών και Negro
λευκές γυναίκες? και από τις ψυχοπαθή φόβους των λευκών γυναικών στις επαφές
τους με τους άνδρες Negro "(σελ. 561-562). Οι περισσότεροι μαύροι
λιντσαρίστηκαν για τους απαιτητικούς δικαιώματα των πολιτών, παραβιάζοντας Jim
Crow νόμοι ή εθιμοτυπία, ή στον απόηχο των ταραχών αγώνα.
Λιντσαρίσματα
ήταν πιο κοινή σε μικρές και μεσαίου μεγέθους πόλεις, όπου οι μαύροι ήταν συχνά
οικονομικοί ανταγωνιστές για τις τοπικές λευκά. Αυτά τα λευκά αγανάκτησαν με
όλα τα οικονομικά και πολιτικά οφέλη γίνονται από μαύρους. Lynchers σπανίως
είχαν συλληφθεί, και αν συλληφθεί, καταδικαστεί σπάνια. Raper (1933) εκτιμάται
ότι «τουλάχιστον το ήμισυ των λιντσαρίσματα διεξάγονται με αστυνομικούς που
συμμετέχουν, καθώς και ότι σε εννέα δέκατα των άλλων οι αξιωματικοί είτε
ανέχεται ή κλείνει το μάτι στη δράση του όχλου» (σελ. 13-14) . Λιντσάρισμα
υπηρετήσει πολλούς σκοπούς: ήταν φθηνή διασκέδαση? Χρησίμευε ως συσπείρωσης,
που ενώνει το σημείο για τα λευκά? Λειτουργούσε ως εγώ-μασάζ για τους χαμηλού
εισοδήματος, χαμηλού κύρους λευκά? Ήταν μια μέθοδος της υπεράσπισης της
κυριαρχίας των λευκών και βοήθησε στάση ή επιβραδύνει το νεοσύστατο κίνημα
κοινωνικής ισότητας.
Lynch mobs
κατευθύνεται το μίσος τους εναντίον ενός (μερικές φορές πολλά) θύματα. Το θύμα
ήταν ένα παράδειγμα του τι συνέβη σε ένα μαύρο άνδρα που προσπάθησε να ψηφίσει,
ή που κοίταξε μια λευκή γυναίκα, ή ο οποίος προσπάθησε να πάρει τη δουλειά ενός
λευκού ανθρώπου. Δυστυχώς για τους μαύρους, μερικές φορές ο όχλος δεν ήταν
ικανοποιημένος για τη δολοφονία μίας ή περισσοτέρων θυμάτων. Αντ 'αυτού,
σύμφωνα με το πνεύμα του πογκρόμ, οι όχλοι πήγε σε μαύρο κοινότητες και
καταστράφηκαν επιπλέον ζωές και την περιουσία. Άμεσος στόχος τους ήταν να
διώξουν τους - μέσω του θανάτου ή απέλαση - όλοι οι μαύροι? Ο μεγαλύτερος
στόχος ήταν να διατηρήσει, με κάθε κόστος, τη λευκή υπεροχή. Αυτά τα πογκρόμ
που μοιάζει με ενέργειες που συχνά αναφέρεται ως ταραχές? Ωστόσο, Gunnar Myrdal
(1944) είχε δίκιο όταν περιέγραψε αυτές τις "ταραχές" ως "ένα
τρομοκράτησης ή σφαγή ... ένα λιντσάρισμα μάζα» (σελ. 566). Είναι ενδιαφέρον,
αυτά τα λιντσαρίσματα ήταν κυρίως μάζα των αστικών φαινομένων, ενώ το
λιντσάρισμα του ενιαίου θύματα ήταν κυρίως μια αγροτική φαινόμενα.
James Weldon
Johnson, ο διάσημος συγγραφέας μαύρο, επισημαίνεται 1919 ως "The Red
Summer". Ήταν κόκκινο από φυλετική ένταση? Ήταν κόκκινο από αφαίμαξη. Κατά
τη διάρκεια του καλοκαιριού του 1919, υπήρχαν ταραχές αγώνα στο Σικάγο,
Ιλλινόις? Knoxville και Nashville, Tennessee? Τσάρλεστον, Νότια Καρολίνα?
Ομάχα, Νεμπράσκα? Και δύο δωδεκάδες άλλες πόλεις. WEB DuBois (1986), το μαύρο
κοινωνικός επιστήμονας και ακτιβιστής υπέρ των πολιτικών δικαιωμάτων του,
έγραψε: «Κατά τη διάρκεια του ίδιου έτους εβδομήντα επτά νέγρων λιντσαρίστηκαν,
εκ των οποίων μία ήταν γυναίκα και έντεκα οι στρατιώτες? Από αυτά, δεκατέσσερα
ήταν δημοσίως κάηκαν, έντεκα από τους που κάηκε ζωντανός Εκείνη τη χρονιά
υπήρχαν ταραχές αγώνα μικρών και μεγάλων σε είκοσι έξι αμερικανικές πόλεις
συμπεριλαμβανομένων τριάντα οκτώ σκοτώθηκαν σε ταραχές Σικάγο τον Αύγουστο?.
25-50 σε Phillips County, Αρκάνσας? και έξι σκοτώθηκαν στην Ουάσιγκτον »( p.
747).
Οι ταραχές
του 1919 δεν ήταν η πρώτη ή η τελευταία "λιντσαρίσματα μάζα" των
μαύρων, όπως αποδεικνύεται από τις ταραχές αγώνα στο Wilmington της Βόρειας
Καρολίνας (1898)? Ατλάντα, Γεωργία (1906)? Σπρίνγκφιλντ, Ιλλινόις (1908)?
Ανατολή Σαιντ Λούις , Illinois (1917)? Τάλσα, Οκλαχόμα (1921)? και Ντητρόιτ,
Μίτσιγκαν (1943). Joseph Boskin, συγγραφέας του Urban Ρατσιστικής Βίας (1976),
υποστήριξε ότι οι ταραχές του 1900 είχαν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Σε κάθε μία από τις ταραχές
αγώνα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ήταν οι λευκοί άνθρωποι που προκάλεσε το
περιστατικό με την επίθεση τους μαύρους ανθρώπους.
- Στην πλειοψηφία των ταραχών,
κάποια έκτακτη κοινωνική κατάσταση επικρατούσε κατά τη στιγμή της
εξέγερσης: προπολεμική κοινωνικές αλλαγές, εν καιρώ πολέμου κινητικότητα,
μεταπολεμική προσαρμογή, ή οικονομική ύφεση.
- Η πλειοψηφία των ταραχών κατά
τη διάρκεια των ζεστών καλοκαιρινών μηνών.
- Φήμες έπαιξε εξαιρετικά
σημαντικό ρόλο στην πρόκληση πολλές ταραχές. Φήμες για κάποια εγκληματική
δραστηριότητα με μαύρους έναντι λευκά διαιωνίζεται τις ενέργειες των
λευκών mobs.
- Η αστυνομική δύναμη,
περισσότερο από κάθε άλλο όργανο, ήταν πάντα συμμετέχει ως εκλυτικό
παράγοντα ή παράγοντα διαιώνισης στις ταραχές. Σχεδόν σε κάθε μία από τις
ταραχές, η αστυνομία τάχθηκε με τους εισβολείς, είτε από την ίδια τη
συμμετοχή, ή παραλείποντας να καταστείλει την επίθεση.
- Σχεδόν σε κάθε περίπτωση, η
μάχη έγινε στο πλαίσιο της μαύρης κοινότητας. (Σελ. 14-15)
Boskin
παραλειφθεί τα εξής: τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, κυρίως εφημερίδες
δημοσιεύονται συχνά άρθρα σχετικά με φλεγμονώδεις "μαύρο εγκληματίες"
αμέσως πριν από τις ταραχές? Μαύροι δεν είχαν σκοτωθεί μόνο, αλλά τα σπίτια και
τις επιχειρήσεις τους λεηλατήθηκαν, και πολλοί που δεν φεύγουν έμειναν άστεγοι?
Και , ο στόχος των λευκών ταραξίες, όπως ίσχυε από λευκό lynchers της ενιαίας
θύματα, ήταν να ενσταλάξει τον φόβο και τον τρόμο σε μαύρους, έτσι αντιστήριξη
της κυριαρχίας των λευκών. Ο Jim Crow ιεραρχία δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει
χωρίς τη βία που χρησιμοποιήθηκε ενάντια σε εκείνους στο τελευταίο σκαλοπάτι.
Γιώργος Fredrickson (1971), ένας ιστορικός, δήλωσε ότι με αυτόν τον τρόπο:
"λιντσάρισμα εκπροσωπείται ... έναν τρόπο με τον φόβο και τον τρόμο για να
ελέγξετε τη« επικίνδυνες »τάσεις σε μια μαύρη κοινότητα θεωρείται ότι είναι
αναποτελεσματικά ή εποπτεύονται πειθαρχημένο Ως εκ τούτου αποτελούσε ένα.
ομολογία ότι οι τακτικές θεσμών μιας διχασμένη κοινωνία που ένα ανεπαρκές μέτρο
του ελέγχου ημέρα με την ημέρα "(σελ. 272).
Πολλοί μαύροι αντιστάθηκαν στις ταπεινώσεις του Jim
Crow, και, πολύ συχνά, αυτοί που καταβάλλεται για τη γενναιότητά τους με τη ζωή
τους. © Δρ David Pilgrim, Καθηγητής Κοινωνιολογίας
Ferris State University
Σεπτέμβριος, 2000
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου