Σελίδες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Η εκτρωση ειναι ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ και ΕΚΓΛΗΜΑ...




 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Σήμερα άρχισε η ζωή μου....
Οι γονείς μου δεν το ξέρουν ακόμη, αλλά εγώ ήδη υπάρχω. 
Και θα είμαι κορίτσι. Θα έχω ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια. 
Όλα είναι κανονισμένα, ακόμη και το ότι θα αγαπώ τα λουλούδια.
 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Μερικοί λένε ότι δεν είμαι ακόμη ένα πραγματικό πρόσωπο, 
ότι μόνο η μητέρα μου υπάρχει. 
Αλλά είμαι ένα πραγματικό πρόσωπο, όπως ένα ψιχουλάκι ψωμιού είναι πραγματικό ψωμί. 
Η μητέρα μου υπάρχει. Κι εγώ υπάρχω.
23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Το στόμα μου μόλις τώρα αρχίζει ν’ ανοίγη. 
Σκεφθήτε, σ’ ένα χρόνο περίπου θα γελώ και αργότερα θα μιλώ. 
Ξέρω ότι η πρώτη μου λέξις θα είναι: ΜΑΜΑ.
25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά σήμερα εντελώς μόνη της. 
Από τώρα και στο εξής θα χτυπά σ’ όλη την υπόλοιπη ζωή μου, 
χωρίς να σταματήση ποτέ για να ξεκουραστή! 
Και μετά από πολλά χρόνια θα κουραστή, θα σταματήση και τότε θα πεθάνω.
12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: Στα χέρια μου άρχισαν να σχηματίζωνται μικροσκοπικά δάχτυλα. 
Είναι αστείο που είναι τόσο μικρά! Θα μπορώ ν’ αρπάζω μ’ αυτά τα μαλλιά της μαμάς μου.
20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: Μόλις σήμερα είπε ο γιατρός στη μανούλα ότι ζω εδώ κάτω από την καρδιά της. Πόσο ευτυχισμένη πρέπει να είναι! Είσαι ευτυχισμένη μανούλα;
13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: Μόλις άρχισα να βλέπω. Είναι σκοτάδι γύρω μου. 
Όταν η μαμά μου με φέρη στον κόσμο, θα υπάρχη παντού λιακάδα, και λουλούδια. 
Αλλά εκείνο, που θέλω πιο πολύ απ’ όλα είναι να δω τη μαμά μου. Πώς είσαι άραγε μανούλα;
24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: Άραγε ακούει η μανούλα το ψιθύρισμα της καρδίας μου; 
Μερικά παιδιά γενιούνται λίγο άρρωστα. Αλλά η δική μου καρδιά είναι γερή και υγιής. 
Χτυπάει πολύ κανονικά; τακ-τακ, τακ-τακ. Μανούλα, θα αποκτήσης μια υγιή, μικρή κόρη! 
28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: Μαμάαααα, μαμάαααα βοήθεια ένα μαχαίρι με ξεσκίζεεειιιιι , σώσε με μανούλααααααα , που είσαι μανούλααα πονάωω, με σκοτώνουν μανούλααα....

ΕΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΜΩΡΟ 11 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ




από :
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου