Σελίδες

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ο φυλακας αγγελος εχει ενα ονομα… Μαμα





Ένα μωρό ρώτησε το Θεό :”…πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου”.
-Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο,
αλλά πώς θα ζήσω εκεί που είμαι τόσο μικρό και αβοήθητο;
-Ο φύλακας Άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και θα σε προσέχει.
Το παιδί ξαναρώτησε,:
-Πες μου όμως, εδώ στον Παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένο δεν έχω παρά μόνο να τραγουδώ και να γελώ.
Ο Θεός είπε:
-Ο φύλακας άγγελός σου θα τραγουδά και θα γελά για σένα.
Και θα νιώθεις την αγάπη του και θα είσαι πολύ χαρούμενο.
Το παιδί όμως ξαναρώτησε:
-Και πως θα καταλαβαίνω τι μου λένε οι άνθρωποι όταν μου μιλούν αν δεν ξέρω την γλώσσα;
Ο Θεός είπε:
-Ο φύλακας Άγγελός σου θα σου πει τις πιο όμορφες και
γλυκές λέξεις που θα ακούσεις ποτέ και με πολύ υπομονή και φροντίδα,
ο Άγγελός σου θα σου διδάξει πως να μιλάς.
-Και ποιος θα με προστατεύει;
Ο Θεός είπε:
-Ο φύλακας Άγγελός σου θα σε προστατέψει ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να δώσει την ίδια του τη ζωή.
Όταν ήρθε η στιγμή ν’ αφήσει τον Παράδεισο, το παιδί ρώτησε με βιασύνη:
-Θεέ μου, εφόσον είναι να φύγω τώρα, πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου.
-Απλά θα τη φωνάζεις… Μαμά!!!!




Φωτογραφία: Το πιο όμορφο χεράκι του κόσμου...! Frezyderm -30% αποκλειστικά στο  www.pharmacy295.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου