Σελίδες

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΓΩ....


Το εγώ είναι ο ψεύτικος εαυτός μας.
Ο αληθινός εαυτός είναι...αιώνιος!
Το να πιστεύεις ότι είσαι μόνον ο φυσικός σου εαυτός,
είναι μια λάθος πεποίθηση....

Είμαστε ψυχή με σώμα.

Κτίζουμε  καθημερινώς έναν τοίχο προς τον ουρανό καιζούμε 
κάτω από τη σκιά του και χάνουμε την εικόνα 
της αληθινής  μας ύπαρξης.
Το εγώ είναι το αντίθετο της αληθινής ύπαρξης..
Είναι μια απατηλή ύπαρξη,είναι μια ιδέα που μας ακολουθεί 
από τότε που αρχίσαμε να σκεπτόμαστε.
Στέλνει ψεύτικα μηνύματα για την πραγματική μας ουσία.
Όταν την ακούμε μπαίνουμε στο σκοτάδι.
Το εγώ διδάσκει το διαχωρισμό,με αποτέλεσμα να βλέπουμε 
τη ζωή σαν έναν διαρκή ανταγωνισμό.Ο ανταγωνισμός ενισχύει 
το αίσθημα διαχωρισμού και καλλιεργεί άγχος για 
τη θέση μας στον κόσμο...

Ετσι νοιώθεις την ανάγκη να αποδείξεις στον εαυτό σου 
ότι είσαι καλύτερος από τους άλλους.
Η ανάπτυξη του εγώ ενισχύεται από την επικρατούσα 
πεποίθηση ότι είμαστε ξεχωριστοί..
Το εγώ είναι έτοιμο να προσβληθεί.
Κάθε φορά που νοιώθεις προσβεβλημένος βρίσκεσαι 
στο έλεος του εγώ.
Πείθεις τον εαυτό σου ότι τα αγαθά θα σου φέρουν ηρεμία καιτηνικανοποίηση που λαχταράς.
ΣΤΟΠ ενεργοποίησε τη δύναμη του νου επέλεξε γαλήνη 
και αγάπη αντί άγχος και φόβο.
Δεν μπορείς να αγοράσεις την αγάπη.
Δεν υπάρχει γαλήνη στο όσο-περισσότερα-τόσο -καλύτερα.
Αυτός ο δρόμος οδηγεί μόνο σε μια ζωή μόχθου που 
δεν οδηγεί πουθενά.
Το εγώ απειλείται και φοβάται.
Θέλει συνεχώς να σπρώχνεις τον εαυτό σου 
σε περίπλοκους δρόμους.
Οταν πάψεις να ψάχνεις αυτό που δεν μπορείς να βρείς 
έξω από τον εαυτό σου, ανακαλύπτεις την αληθινή γαλήνη.

Ο ψεύτικος εαυτός σου έχει τιθασευτεί.
Το εγώ είναι παράφρων,πιστεύει  ότι είναι κάτι που 
δεν είναι και ενεργεί στον κόσμο βάσει  αυτής της πεποίθησης.
Η παραφροσύνη του εγώ οφείλεται στο ότι φοβάται το θάνατο...
Εάν γνωρίζαμε ότι όλοι είμαστε ένα και ότι ο θεός 
βρίσκεται μέσα μας,θα γνωρίζαμε κάθε φορά που 
βλάπτουμε κάποιον,χτυπάμε τον ίδιο τον Θεό.
Αλλά η παραφροσύνη του εγώ μας έχει πείσει ότι είμαστε 
διαχωρισμένοι και μας ενθαρρύνει τη βεντέτα του μίσους.

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 
ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΥΤΟΥ ΜΑΣ 
ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΓΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου