Σελίδες

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Ο Γιώργος Καλαμογιώργος... διακρίθηκε σε διεθνή διαγωνισμό διαφήμισης...

            
...για την ιδέα του στο διεθνή διαγωνισμό διαφήμισης και γραφιστικής 
D&AD New Blood Awards, στον οποίο συμμετείχαν πάνω από 4.000 φοιτητές. 
Απέσπασε τη διάκριση In-book και μπήκε στην 20άδα των νικητών σε brief που....
είχε επιλέξει, ενώ η δουλειά του προβλήθηκε στον ετήσιο κατάλογο των βραβείων που αποστέλλεται στα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία, μαζί με τις δουλειές που κέρδισαν τα επαγγελματικά βραβεία.
O Γιώργος Καλαμογιώργος, που μεγάλωσε στο Βόλο, είναι πλέον απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Greenwich. «Το βραβείο δεν είναι σημαντικό μόνο για εμένα, αλλά και για το ίδιο το πανεπιστήμιο, το οποίο επίσης πήρε μέρος με τη δική μου συμμετοχή. Το ότι ένα ελληνικό όνομα θα βρίσκεται στον κατάλογο τον D&AD για το 2014 είναι ακόμα πιο σημαντικό, αφού θεωρείται η βίβλος της διαφήμισης παγκοσμίως και μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα από όλο το κόσμο θα βρίσκονται μέσα σε αυτό»
Η βραβευμένη ιδέα
Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται σε αληθινά briefs που έχουν τεθεί από εταιρείες όπως οι ASOS, BBC, Nokia και Body Shop. Ο κ. Καλαμογιώργος επέλεξε να διαγωνιστεί στο brief της εταιρείας Unilever, που αφορούσε τη σύνδεση ενός προϊόντος με τη λύση ενός προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι συγκεκριμένης μεγαλούπολης. Δημιούργησε διαφημιστική καμπάνια για το τσάι PGTips που αφορούσε το Λονδίνο και τους νεοαφιχθέντες σε αυτό που δεν έχουν παρέες, προτείνοντας να χτιστεί μια online κοινότητα η οποία θα οργανώνει θεματικές συναντήσεις σε διάφορα σημεία του Λονδίνου. «Για παράδειγμα, θέλεις να κάνεις μία συνάντηση με ανθρώπους που συλλέγουν βινύλια, και οργανώνεις το meet up σε ένα μαγαζί-καφέ με συλλεκτικά βινύλια.
το διάβασα εδώ : GoodNewsGR


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου