Σελίδες

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Κριστιάν Γκολομέεβ ο Έλληνας κολυμβητής «φαινόμενο» Δεύτερος στον κόσμο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται
Κριστιάν Γκολομέεβ Δεύτερος στον κόσμο
Ασημένιο μετάλλιο στα 50μ. ελεύθερο !!!
...αφιέρωσε αυτή την επιτυχία του στον πατέρα του που
δεν βρίσκεται πια στη ζωή.

Η ελληνική κολύμβηση στο δεύτερο σκαλί στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα 

της Νοτίου Κορέας
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Κρίστιαν Γκολομέεβ κάνοντας μία πάρα πολύ καλή κούρσα κατάφερε να τερματίσει δεύτερος στον τελικό των 50μ ελεύθερο, χαρίζοντας στην Ελλάδα 
το πρώτο της μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου.
Ο Έλληνας κολυμβητής «φαινόμενο»
Μπράβο

Swimming🏊 - Kristian Gkolomeev🇬🇷 (🥈 in men's 50m free) 

won Greece's 2️⃣nd medal in swimming at world championships, 
after Aristeidis Grigoriadis who won gold in the men's 50m backstroke in 2005.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κολύμπι
«Ήταν πολύ ωραία κούρσα, ήμουν έτοιμος, το ήθελα πάρα πολύ, ήμουν συγκεντρωμένος και πολύ χαρούμενος και με το χρόνο, ήταν ένα εκατοστό από το πανελλήνιο μου ρεκόρ. Ένιωθα ωραία, έβλεπα από δίπλα μου τον Φράτους. Προσπάθησα πολύ στα τελευταία μέτρα και μου βγήκαν σχεδόν όλα σωστά.
Δε θα πω ότι το περίμενα, αλλά πίστευα ότι αν τα κάνω όλα σωστά θα ήμουν στα μετάλλια. Θέλω να το αφιερώσω στο θείο μου και στη θεία μου, στην γυναίκα μου 

τη Λίντζι και στον πατέρα μου που δεν είναι εν ζωή.
Είναι το δεύτερο μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για την Ελλάδα μετά του 

Γρηγοριάδη το 2005 και ακόμα δεν το πιστεύω πραγματικά. 
Αυτό μου δίνει την ενέργεια να συνεχίσω για του χρόνου που είναι Ολυμπιακή χρονιά. 
Ναι, πραγματικά μου ανοίγει την όρεξη και πραγματικά θα προσπαθήσω δυνατά να δουλέψω πιο σκληρά να βελτιώσω ό,τι ατέλειες έχω και να πάω ακόμα καλύτερα».
#FINAGwangju2019 #FINAworlds

Γκολομέεβ: «Το αφιερώνω στον πατέρα μου, που δεν είναι μαζί μου» | to10.gr
Κριστιάν Γκολομέεβ (Βουλγάρικα: Кристиан Цветанов Голомеев) 
είναι Ελληνο-Βούλγαρος κολυμβητής. Εκπροσωπεί την Ελλάδα 
σε διεθνείς αγώνες.
Γεννήθηκε το 1993 στο Βέλιγκραντ από Βούλγαρους γονείς. 

Τη μητέρα του δεν τη γνώρισε, καθώς πέθανε στο νοσοκομείο από 
ιατρικό λάθος στη διάρκεια του τοκετού. 
Έτσι, ο πατέρας του Τσβετάν (πρώην διεθνής κολυμβητής) μετανάστευσε 
μαζί με τον Κριστιάν και τα δύο αδέλφια του στην Ελλάδα για μια καλύτερη ζωή. Στην Ελλάδα άρχισε την κολύμβηση σε μικρή ηλικία. Από μικρός είχε ταλέντο στην κολύμβηση.
Ο Κριστιάν έχασε και τον πατέρα του το 2010, σε ηλικία 17 ετών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου