Σελίδες

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

City Plaza = Αλίκη Παπαχελά...22-04-2016 έως 10-07-2019...τρία και κάτι χρόνια καταστροφής της ζωής μου και λαμογιάς, φαίνεται να έληξαν...

 ÃŽâ€” εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Aliki Papachela, , τα οποία χαμογελούν, παπούτσια και υπαίθριες δραστηριότητες Î— εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, νύχτα, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες
22/4/2016-10/7/2019.
Τρία και κάτι χρόνια καταστροφής της 

ζωής μου και λαμογιάς,φαίνεται να έληξαν. Τώρα δεν απομένει παρά να μαζέψω τα 
συντρίμια απ ότι απέμεινε και να 
ξαναρχίσω.
Οι πληροφορίες μου είχαν έρθει απ την Δευτέρα, ο καλός φίλος ο 

Panos Pikramenos μου τα είχε μεταφέρει απ το ρεπορτάζ, ότι ετοιμάζεται 
μέσα στην εβδομάδα εκκένωση του City Plaza. Προφανέστατα την ίδια πληροφορία είχαν κι οι "καταληψίες" κι αποφάσισαν να φύγουν μόνοι τους 
για να μην συλληφθούν.
Εχθές με ειδοποίησαν απ την γειτονιά ότι όλη μέρα είχε πολλά μπες βγες, κόσμος κουβαλώντας πράγματα, πολυτελή αυτοκίνητα μπαινόβγαιναν στο 
γκαράζ και κάποιου είδους γιορτή η οποία τέλειωσε κατά τις 9 το βράδυ. 
Κατά τις 10 το ξενοδοχείο νέκρωσε... 
Σήμερα απ το πρωί η Αχαρνών είχε γεμίσει σκουπίδια απ το 
ξενοδοχείο και με ειδοποίησαν ότι είχε μπεί λουκέτο και είχε 
αδειάσει εντελώς. 
Μετά από συνεννόηση με τους δικηγόρους μου με πήραν από την ΓΑΔΑ 

που ήξεραν το συμβάν να δώσω κατάθεση. Κατά τις 5.30 το απόγευμα κατεβήκαμε στο ξενοδοχείο με αστυνομία παρουσία της οποίας κλειδαράς αντικατέστησε λουκέτα και κλειδαριές και κατάφερα 
να μπω στο ξενοδοχείο μου μετά από τόσα χρόνια. 
Διαβάζω διάφορα σάϊτ, που ούτε τ όνομά μου δεν γράφουν σωστά, 
που αναπαράγουν την δήλωση των καταληψιών, λέγοντας κιόλας ότι 
το άφησαν σε πολύ καλή κατάσταση. 
Εδώ θα δείτε δικές μου φωτογραφίες, ενδεικτικά, που δείχνουν 
τι ερείπιο μου άφησαν. Ανυπολόγιστες οι ζημιές, που αν δεν μπεί 
εκτιμητής δεν μπορώ καν να υπολογίσω... 
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: οθόνη και εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και εσωτερικός χώροςΔεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: άτομα κάθονται και εσωτερικός χώροςΔεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: παπούτσια και εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώροςΔεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος Î— εικόνα ίσως περιέχει: πουλί
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Aliki Papachela, , τα οποία χαμογελούν, παπούτσια και υπαίθριες δραστηριότητες
Στην δική τους ανακοίνωση οι καταληψίες αναφέρουν μέσα σ όλη την 
παπαριά που γράφουν ότι παρέδωσαν τα κλειδιά στους πρώην υπαλλήλους 
του Τσατσάνη που τους ανήκει ο εξοπλισμός! 
Αχαχαχαχα! 
Πρώτον δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο και το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού έχει εξαφανιστεί! Μέχρι κρεββάτια και καναπέδες, τηλεοράσεις, ψυγεία και κουταλάκια έχουν πάρει. 
Δεύτερον δεν τους ανήκει ο εξοπλισμός διότι με συμβολαιογραφικό ο 
Τσατσάνης τον παραχώρησε σε μένα για τα χρεωστούμενά του. 
Αν τολμήσουν να μπουν σπάζοντας τις κλειδαριές που έβαλα,καταλαβαίνουν βεβαίως ότι πρόκειται περί παράνομης εισόδου σε ιδιωτικό χώρο και θα ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες. 
Το ότι δεν έγινε εκκένωση απ την αστυνομία αλλά οι "καταληψίες" αποχώρησαν μόνοι τους με την αλλαγή κυβέρνησης και υπουργού ΠΡΟΠΟ είναι αυτονόητο που μας οδηγεί σαν συμπέρασμα. 
Δεν χρειάζεται να τα κάνω δεκαράκια. 
Απλά να πω ότι δικαιώνεται ότι υποστήριζα ως τώρα. 
Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει τι έχει γίνει κι έχω μεγάλο και δύσκολο 
δρόμο μπροστά μου για να μαζέψω τον αμάζευτο. 
Αλλά οφείλω τεράστια ευγνωμοσύνη σ όσους στάθηκαν δίπλα μου στα 
πολύ δύσκολα για μένα αυτά χρόνια, με στήριξαν, βοήθησαν να βγουν 
στην επιφάνεια στοιχεία κι αποδείξεις, μου έδιναν κουράγιο, μ ανέβαζαν 
όταν κατέρρεα. 
Πρώτα απ όλα στον σύντροφο της ζωής μου 
και μετά στους δικηγόρους μου, 
σ όλους τους φίλους, φατσομπουκικούς 
και μη που έκαναν τόσα πολλά! 
Και ακόμα περισσότερο που κάποιοι δεν με 
ήξεραν καν και στάθηκαν δίπλα μου καλύτερα 
από αδέλφια που δεν έχω! 
Εκκρεμότητα το πάρτυ που έχω υποσχεθεί 

μόλις καταφέρω να συμμαζευτώ λιγάκι!
39 μήνες City Plaza: Ολοκλήρωση ενός κύκλου, αρχή ενός νέου.
39 μήνες City Plaza: Ολοκλήρωση ενός κύκλου, αρχή ενός νέου.
Σήμερα, 10 Ιούλη 2019 τα κλειδιά του κατειλημμένου ξενοδοχείου City Plaza 
παραδόθηκαν στους πρώην εργαζόμενους του ξενοδοχείου στους οποίους 
ανήκει ο κινητός εξοπλισμός. Όλοι οι πρόσφυγες που κατοικούσαν στο 
City Plaza έχουν μεταφερθεί σε ασφαλή καταλύματα στον αστικό ιστό. 
Στις 22 Απρίλη 2016 η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους Οικονομικούς 
και Πολιτικούς Πρόσφυγες κατέλαβε το άδειο κτίριο του ξενοδοχείου 
City Plaza με έναν διπλό στόχο:http://solidarity2refugees.gr/39-mines-city-
plaza-oloklirosi-enos-kyklou-archi-enos-neou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου