Σελίδες

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Αθήνα !!! η πόλη μου !!!





Σε αυτόν τον τόπο γεννήθηκα 
Περπάτησα... 
Πήγα σχολείο 

Τάισα πάπιες στον Εθνικό κήπο


Περιστέρια στο Σύνταγμα

Έκλαψα
Ονειρεύτηκα
Ερωτεύτηκα
Μεγάλωσα

Αθήνα η πόλη μου !!!

Αθήνα οι χτύποι της καρδιάς μου

Αθήνα , Καισαριανή ένα βασιλικός , μια αυλή στα πόδια της πόλης
Αθήνα , Λυκαβηττός , Φιλοπάππου , Ζάππειο , Θησείο , 

Μοναστηράκι , Εξάρχεια
Αστεροσκοπείο, Ελαιώνας , Μεταξουργείο και Ψειρή

Κολωνάκι , μόδα , βιτρίνες , fashion victims , 

restaurants , μπαράκια , κρέπες , καφές ποτά και δηθενιά

Αθήνα Μέγαρο μουσικής
Αθήνα Ακρόπολη . μουσεία , τέχνη , ιστορία , 

πολιτισμός ομορφιά !!!

Αθήνα Πλάκα , καλντερίμια , στενά σοκάκια ταβέρνες περίπατοι 

κάτω από το φώς του φεγγαριού
Αθήνα μπαράκια , σφηνάκια , ποτά , clubbing

Αθήνα θεατρικές παραστάσεις , συναυλίες, Ηρώδειο , 

μνήμες , χρώματα , δρώμενα

Αθήνα θερινά σινεμά , γρανίτα φράουλα , μυρωδιά pop corn , 

παλιές ταινίες , παγωμένη μπύρα και νυχτολούλουδα

Αθήνα έρωτας …

Αθήνα , μοναξιά , κυκλοφορικό, μποτιλιάρισμα , σπρώξιμο , άγχος .

Αθήνα τρόλεϊ , μετρό , πορτοφολάδες , τσαντάκηδες , κλοπές , βιασμοί …

Αθήνα Ομόνοια , μετανάστες , αστυνομία , drugs , dealers θανάτου , 

χρήστες , νονοί αγαπητικοί , πορνεία , μαχαιρώματα .

Αθήνα , ξημερώματα , ασθενοφόρα , σειρήνες ουρλιαχτά .

Αθήνα Σύνταγμα , δακρυγόνα , κρότου λάμψης νεραντζιές , 

ματ , βία , αυτοκτονίες , κραυγές , δακρυγόνα , πορείες , 
διεκδικήσεις , απεργίες .

Αθήνα απόγνωση

Αθήνα φόβος

Αθήνα τσαλακωμένα όνειρα , κρυφοί στεναγμοί

Αθήνα απεγνωσμένοι συνειρμοί .Αθήνα μαργαρίτες , μέλι , 

δυόσμος και ρίγανη

Αθήνα αγιόκλημα , γιασεμιά , βασιλικός , γαζίες , και λεμονανθοί

Αθήνα κόκκινο γλυκό κρασί

Αθήνα !!! η γειτονιά μου

Αθήνα ο ερωτάς μου

Αθήνα !!! ένα κομμάτι της καρδιάς μου !!!

                              Αθήνα !!! η πόλη μου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου