Σελίδες

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Δεν αγαπώ τα βιβλία γιατί άκουσα τον παππού μου πούλεγε στον παππού του Δημητράκη και μεις που διαβάζαμε τόσα χρόνια τώρα τρώμε σκατά κι είπε και πολλά άλλα βριστά γι αυτούς που διαβάζανε Οικονομίες και τέτοια και μετά γίνανε προδότες.....


                                                                                   
Δεν αγαπώ τα βιβλία γιατί ο μπαμπάς μου μούπε πως αν δεν διαβάζω θα γίνω σκουπιδιάρης κι εγώ βλέπω ένα σκουπιδιάρη στη γειτονιά μας που σκουπίζει κι έχει ακουστικά κι ακούει μουσική ντάμπα-ντούμπα και κουνάει το κεφάλι του και πολύ θα μου αρέσει να γίνω σκουπιδιάρης και ν ακούω μουσική πρωί-πρωί.

 Δεν αγαπώ τα βιβλία γιατί άμα τα μάθω, θα ξέρω που είναι όλα αυτά τα παιδιά που πεινάνε στην Αφρική και θα μάθω τα κράτη τους και τις πρωτεύουσες και τις σημαίες τους και  θα στενοχωριέμαι περισσότερο ενώ τώρα που δεν τα ξέρω,λέω θάναι κάπου πολύ μακριά…

Δεν αγαπώ τα βιβλία γιατί το χαρτί τους γίνεται απ τα δάση που κόβουν τα δέντρα και δεν έχουν ύστερα μέρος τα πουλάκια να φτιάξουν φωλιές και τις κάνουν στο χώμα και τρώνε τα μικρά τους τα τσακάλια που τις βρίσκουν, γιατί είναι τσακάλια.

Δεν αγαπώ τα βιβλία γιατί τα μαθαίνουν οι καλοί μαθητές κι  ύστερα κάνουν τους έξυπνους κι εμείς δεν θέλουμε να τους παίζουμε κι εγώ  θέλω όλοι να με παίζουν…γι όλα αυτά δεν αγαπώ τα βιβλία κι αυτή την έκθεση τη κρατάω κρυφή και θα γράψω μια άλλη που θα λέει ψεμματάρες  πως δηθεν 
και γιατί αγαπώ πολύ τα βιβλία….
 [από το βιβλίο 'delivery boy', εκδόσεις Γαβριηλίδη]
 
 
artworks : Daniela Caciagli
 
 
 
                                    
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου