Σελίδες

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

...είπε ο πατέρας του *Κωνσταντίνου Πανανά, *Ταξίαρχος Παναγιώτης Πανανάς....




...ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος.
Ήταν μάχιμος αξιωματικός

Αποφοίτησε δεύτερος από την σχολή Ναυτικών Δοκίμων.
Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος.
Του αξίζει τιμή διότι στη ζωή του αποφάσισε να φυλάξει Θερμοπύλες.

Από προχθές το αγόρι μου είναι αδερφός και γιος όλων των Ελλήνων. 
Από προχθές το αγόρι μου πέρασε επαξίως στο πάνθεον των ηρώων
αυτού του περήφανου έθνους αγωνιζόμενος κατά των προαιωνίων
εχθρών της πατρίδας μας.
Είμαι υπερήφανος που υπήρξε γιος μου.
Μπορεί του γιου μου να έσβησε της ζωής του το καντήλι, όμως
είμαι βέβαιος πως η Παναγιά τον κρατά στοργικά στην αγ
καλιά της
όπως τον μονάκριβο γιο της.

      (AΠΕ/ΜΠΕ/ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ)     

Πενθεί το Ναύπλιο για τον χαμό του υποπλοίαρχου Κωνσταντίνου Πανανά 
Μεσίστιες οι ελληνικές σημαίες




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου