Το λεωφορείο αυτό θα διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσφέρει υπηρεσίες υγιεινής
όπως πλύσιμο και αλλαγή ρούχων.
Θα κινείται μάλιστα σε περιοχές της Αθήνας όπου υπάρχουν άστεγοι οι οποίοι δεν
έχουν πρόσβαση σε άλλες δομές υποστήριξης.
Παράλληλα, θα γίνεται καταγραφή των αστέγων από κοινωνιολόγους.
όπως πλύσιμο και αλλαγή ρούχων.
Θα κινείται μάλιστα σε περιοχές της Αθήνας όπου υπάρχουν άστεγοι οι οποίοι δεν
έχουν πρόσβαση σε άλλες δομές υποστήριξης.
Παράλληλα, θα γίνεται καταγραφή των αστέγων από κοινωνιολόγους.
Ο ΟΑΣΑ διαθέτει τέσσερα διώροφα λεωφορεία, τα οποία είχαν παραγγελθεί
το 2007. Είχαν κοστίσει 1.666.000 ευρώ αλλά μέχρι στιγμής ήταν ανεκμετάλλευτα.
το 2007. Είχαν κοστίσει 1.666.000 ευρώ αλλά μέχρι στιγμής ήταν ανεκμετάλλευτα.
Ο αρχικός στόχος ήταν να χρησιμοποιηθούν στη τουριστική γραμμή 400 όπου
με ένα εισιτήριο των 5 ευρώ θα γινόταν ο γύρος της Αθήνας, κάτι που δεν συνέβη.
Τα είδαμε για λίγο να κυκλοφορούν το 2011, όμως με προσχηματικές δικαιολογίες
όπως το γεγονός ότι είναι μεγάλα για να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας σταμάτησαν.
Το 2014 η ΟΣΥ προσπάθησε να τα εξαγοράσει αλλά σκόνταψε στις αντιδράσεις των εργαζομένων. Σήμερα, η πρωτοβουλία της αναπληρώτριας Υπουργού, επιτέλους
αξιοποιεί τουλάχιστον ένα από τα τέσσερα λεωφορεία.
με ένα εισιτήριο των 5 ευρώ θα γινόταν ο γύρος της Αθήνας, κάτι που δεν συνέβη.
Τα είδαμε για λίγο να κυκλοφορούν το 2011, όμως με προσχηματικές δικαιολογίες
όπως το γεγονός ότι είναι μεγάλα για να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας σταμάτησαν.
Το 2014 η ΟΣΥ προσπάθησε να τα εξαγοράσει αλλά σκόνταψε στις αντιδράσεις των εργαζομένων. Σήμερα, η πρωτοβουλία της αναπληρώτριας Υπουργού, επιτέλους
αξιοποιεί τουλάχιστον ένα από τα τέσσερα λεωφορεία.
Ενδεικτικό δρομολόγιο και στάσεις
- Θα διέρχεται από κέντρο της Αθήνας, Δημαρχείο, Ζάππειο, Ακαδημίας, Αχιλλέως, Φιλοπάππου, αλλά και Αχαρνών, στο λιμάνι του Πειραιά, Ελαιώνα, Αιγάλεω, Ρουφ.
Στις περιοχές αυτές θα καθοριστούν από τον ΟΑΣΑ οι ακριβείς θέσεις των στάσεων
κατά μήκος της διαδρομής και θα εξασφαλιστούν οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις,
ώστε να μη δημιουργούνται κυκλοφοριακά ή άλλους είδους προβλήματα.
- Θα σχεδιαστούν, επίσης, τα δρομολόγια, οι ώρες αναχώρησης και άφιξης ανά σημείο
και ανά ημέρα, καθώς και οι ώρες παραμονής σε κάθε σημείο, ώστε να καλύπτονται
πλήρως οι ανάγκες των αστέγων.
- Το συγκεκριμένο λεωφορείο θα ενταχθεί στο σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΑ,
το οποίο προβλέπεται να λειτουργήσει εντός του επόμενου τριμήνου, ώστε να παρακολουθείται καθημερινά η πορεία του.
neolaia.gr
iefimerida.gr
- Θα διέρχεται από κέντρο της Αθήνας, Δημαρχείο, Ζάππειο, Ακαδημίας, Αχιλλέως, Φιλοπάππου, αλλά και Αχαρνών, στο λιμάνι του Πειραιά, Ελαιώνα, Αιγάλεω, Ρουφ.
Στις περιοχές αυτές θα καθοριστούν από τον ΟΑΣΑ οι ακριβείς θέσεις των στάσεων
κατά μήκος της διαδρομής και θα εξασφαλιστούν οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις,
ώστε να μη δημιουργούνται κυκλοφοριακά ή άλλους είδους προβλήματα.
- Θα σχεδιαστούν, επίσης, τα δρομολόγια, οι ώρες αναχώρησης και άφιξης ανά σημείο
και ανά ημέρα, καθώς και οι ώρες παραμονής σε κάθε σημείο, ώστε να καλύπτονται
πλήρως οι ανάγκες των αστέγων.
- Το συγκεκριμένο λεωφορείο θα ενταχθεί στο σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΑ,
το οποίο προβλέπεται να λειτουργήσει εντός του επόμενου τριμήνου, ώστε να παρακολουθείται καθημερινά η πορεία του.
neolaia.gr
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου