Σελίδες

Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

ΜΕΣΑ ΜΑΝΗ...ο Δήμαρχος Ανατολικής Μάνης κ.Π.Ανδρεάκος...έστειλε,«εξώδικη πρόσκληση-δήλωση-διαμαρτυρία» στον Γ.Π.Δημακόγιαννη,εκδότη...

Φωτογραφία του Γεώργιος Δημακόγιαννης.Φωτογραφία του Γεώργιος Δημακόγιαννης.
Η «Αδούλωτη Μάνη» δεν φιμώνεται, η «Αδούλωτη Μάνη» δεν προσκυνάει, 
γιατί αν το έκανε δεν θα ‘ταν ούτε Αδούλωτη, ούτε Μάνη!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ
Ανήμερα Μεγάλη Τετάρτη –στο μέσο τής Εβδομάδος των Αγίων Παθών και πριν την Ανάσταση των Ορθοδόξων Ελλήνων, ημέρες κορυφαίου συμβολισμού και προσανατολισμού- είναι η ημέρα που επέλεξε ο

επί 20ετία κατέχων «τα κλειδιά της πατρώας γης μας», Δήμαρχος Ανατολικής Μάνης κ.Π.Ανδρεάκος, να μου επιδώσει αρμοδίως 
«εξώδικη πρόσκληση – δήλωση – διαμαρτυρία» (που επισυνάπτεται) 
σε μια καταφανώς διακριτή όσο και ακραία επιχείρηση εκφοβισμού μου, 
μέσω δικαστικής και κατ’ επέκταση οικονομικής εξόντωσής μου.

Φωτογραφία του Γεώργιος Δημακόγιαννης.
Ισχυρίζεται ότι είναι «άκρως δυσφημιστικοί, εξυβριστικοί και μειωτικοί για 
το πρόσωπό του ως θεσμικού εκπροσώπου κ.λπ.», οι χαρακτηρισμοί μου 
στην ανάρτηση της 28ης Μαρτίου 2018 και ώρα 4.59μμ, εδώ στο facebook.
- Κύριε Δήμαρχε κατ’ αρχάς δείχνει πολλά η επιλογή της ημέρας που 

διαλέξατε να με εγκαλέσετε. Να σας γνωστοποιήσω λοιπόν ότι στα 
35+ χρόνια που εκφράζω δημόσια την γνώμη μου, την άποψή μου 
(ναι από τα 15 μου χρόνια, μαθητής Γυμνασίου, έχω επιστολές μου που 
έχουν φιλοξενηθεί –και κατ’ επέκταση κριθεί δημόσια- σε εφημερίδες και περιοδικά των Αθηνών και της Λακωνίας, κι από το καλοκαίρι του 1991 
που εκδίδω το περιοδικό Αδούλωτη Μάνη, 27 συναπτά έτη), ουδέποτε έλαβα εξώδικο ή οποιαδήποτε άλλη αξιοσημείωτη όχληση ή απειλή για την έκφραση 
της άποψής μου, ουδέποτε μηνύθηκα, κοντολογίς θα έχετε το …προνόμιο να είσαστε ο πρώτος επίσημος διώκτης μου! 
Και βέβαια ουδέποτε ο ίδιος προσέφυγα στη δικαιοσύνη, ακόμα και στην περίπτωση που υπήρξε λόγος σοβαρός, όπως στην διαμάχη μου με τον γνωστό δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, Δεκέμβριο του 1998, όπως και στην περίπτωση της ειδικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου σας τον Μάρτιο του 2016, με μοναδικό αντικείμενο την στοχοποίηση και κατασυκοφάντησή μου και μάλιστα χωρίς να κληθώ να υπερασπιστώ τη θέση μου...
Επί της ουσίας,
- Ναι κύριε Δήμαρχε οι πολιτικοί ταγοί και καθοδηγητές που, επικεφαλής ομάδας Μανιατών, εισέβαλαν, έκαναν «ντου», στην Ιερά Μονή Πετράκη των Αθηνών, γιατί δήθεν προκλήθηκαν από ιερωμένο (μέγιστο ψεύδος που επαναλήφθηκε 

και στην τελετή ενθρόνισης!) είναι κάφροι! 
Αν προκληθώ θα σας πω και τι άλλο είναι εκτός από κάφροι! 
(Σημ.: μην λησμονείτε την πατρότητα της συγκεκριμένης έκφρασης 
–«εσείς οι κάφροι»- που είναι βέβαια δική σας και εκφράστηκε για ειρηνική διαμαρτυρία συμπατριωτών μας σε πλατεία…)
- Ναι κύριε Δήμαρχε οι πολιτικοί ταγοί που από τη μια δηλώνουν ΔΗΜΟΣΙΑ 

ότι δεν θα παραστούν στην χειροτονία και ενθρόνιση του νέου μας Μητροπολίτη (…και πολλά άλλα εκτός από το …δεν θα παραστούν…) –απαξιώνοντας τον νομίμως εκλεγμένο και Ερχόμενο Μητροπολίτη μας- και στη συνέχεια πράττουν το αντίθετο, χωρίς ποτέ ΔΗΜΟΣΙΑ να εξηγήσουν την αλλαγή της στάσης τους, την κυβίστησή τους, είναι γλείφτες! 
Αν προκληθώ θα σας πω και τι άλλο είναι εκτός από γλείφτες! 
(Σημ.: μην λησμονείτε την πατρότητα της συγκεκριμένης έκφρασης 
–«κάποιοι γλείφτες»- που είναι βέβαια δική σας που εκφράστηκε 
-μετά την εκλογή του νέου Μητροπολίτη- και μάλιστα σε τηλεοπτική 
συνέντευξή σας…)
Όσο για τα «σπιθαμιαία μεγέθη» η απάντηση όσων νοιώθουν να τους αφορά 

και ότι αδικούνται, μπορεί να είναι μόνο μία: ας επιδείξουν άλλη δημόσια συμπεριφορά για να τους χαρακτηρίσουμε ανάλογα... 
Οι δημόσιες πράξεις των δημοσίων προσώπων, δημόσια πρέπει και να 
ελέγχονται και να κρίνονται, κι αυτό είναι αυτονόητο δικαίωμα κάθε 
σκεπτόμενου και ελεύθερου πολίτη.
Πράξεις εκρίθησαν από μέρους μου, με την αμεσότητα τού ηλεκτρονικού 

μέσου, δημοσιογραφικά και μανιάτικα, πράξεις και όχι βέβαια πρόσωπα. 
Αυτά θα κριθούν στην ώρα τους από τον λαό της Μάνης που αυτή τη φορά 
θα έχει όλα τα στοιχεία για να κρίνει τους άρχοντές του και να τους πάει 
από το 95% εκεί που τους αξίζει!
Φωτογραφία του Γεώργιος Δημακόγιαννης.
Λοιπόν,
Δήμαρχε των ανεμογεννητριών …«στης Μάνης μας τα απάτητα βουνά που 

η Δόξα βασιλεύει», Δήμαρχε της φορολογίας των μανιάτικων τάφων 
(που καμία κεντρική ή τοπική εξουσία δεν άγγιξε από συστάσεως του 
ελλαδικού κράτους)…, Δήμαρχε… Δήμαρχε… Δήμαρχε… είμαι αποφασισμένος να σας δώσω τη χαρά να γιορτάσετε ακόμη και το κλείσιμο της «Αδούλωτης Μάνης» στην πλατεία Αθανάτων, κεντρική πλατεία της Αρεόπολης, μέσω τής επιδίωξης δικαστικής και οικονομικής εξόντωσης τού δημιουργού της, που αυτές τις Άγιες Ημέρες θα έπρεπε
να εορτάζει τα 20 χρόνια λειτουργίας και τις 175 εκδόσεις βιβλίων, 

εκτός από τις πολλές πολλές χιλιάδες σελίδες των μανιάτικων 
εντύπων της! 
Ένα έργο που με συνέπεια υπηρετώ για την ανάδειξη, προβολή και υπεράσπιση της αδιατίμητης κληρονομιάς της Μάνης και της ταυτότητας των Μανιατών, 
με ίδια μέσα και όχι με φανερές ή κρυφές χρηματοδοτήσεις ή αντιμισθίες από κρατικά ή άλλα ταμεία...
Η «Αδούλωτη Μάνη» δεν φιμώνεται, η «Αδούλωτη Μάνη» δεν προσκυνάει, γιατί αν το έκανε δεν θα ‘ταν ούτε Αδούλωτη, ούτε Μάνη!Αυτά τα ολίγα επί του παρόντος… με την απόφασή μου αδιαπραγμάτευτη, 

εν δικαίω και ευθαρσώς διατυπωμένη:
- Αν Δήμαρχε το επιλέξεις, «κι εσύ κακά χερόβολα κι εγώ κακά δεμάτια»…
Γ.Π.Δημακόγιαννης, εκδότης

Γεώργιος Δημακόγιαννης
Φωτογραφία του Γεώργιος Δημακόγιαννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου