Σελίδες

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Αυτός ο λαός γράφει ιστορία ..




                                                                          *γράφει ό NasimAlatras

..δεν τον γράφει η ιστορία... 
Όταν μερικές φορές κλέβω λίγο χρόνο από τη ζωή μου να δω τι λένε τα αιγυπτιακά και αραβικά κανάλια..έτσι μόνο για να πάρω τη "δόση" μου ..μια τζούρα από τις εκπομπές των καθεστωτικών ΜΜΕ στον αραβικό κόσμο..και που είναι περισσότερα και χειρότερα κανάλια από τα ελληνικά και με χειρότερους δημοσιογράφους, που το μόνο που στοχεύουν είναι να λυγίσουν κάθε πνεύμα αντίστασης στους Άραβες πολίτες..
Και μετά βλέπω τα βίντεο του δρόμου και τις ανταποκρίσεις από τις πλατείες και τους δρόμους, 
η ψυχή μου έρχεται στα ίσα της και το μυαλό μου καθαρίζει αμέσως και η καρδιά μου γαληνεύει. 

Και πως να μην γίνομαι έτσι όταν βλέπω ότι στους δρόμους κυκλοφορεί ελεύθερα ο λαός των φτωχών και των καταπιεσμένων και να γράφει στα α@@@δια του τις εξουσίες και 
τις απαγορεύσεις. 
Πως να μην γίνομαι καλά όταν βλέπω βλέπω αυτόν λαό που απέδειξε ότι έχει κότσια και θέληση για ανατροπές και για επανάσταση και όχι να παρακολουθήσει εκπομπές .... 
Χαίρομαι όταν βλέπω τους πολίτες να ζουν και να μαθαίνουν στους δρόμους και στις πλατείες ....

 

                                                                                                                                            


από :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου