Σελίδες

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

... τα λόγια περιττεύουν...{ καί... .....μιά εκδοχή πού διάβασα στό διαδίκτυο σήμερα 15-5-2013}




"...Είμαι καλά, Μητερούλα... 
αυγή μου...
Σπεύδω να καλοπιάσω 
τον φόβο σου. 
Είμαι καλά.
Κάθομαι κάτω απ' τον ίσκιο της λύπης μου,
κι αφήνω την πένα μου να κλάψει... 
Μάνα...
Τρεμούλα των χεριών...
Χρόνια που ξεφεύγεται απ' την μπόλια...
Στεναγμέ που μετράς 
τον μισεμό μου... 
Είμαι καλά..." 

*Μενελαος Λουντεμης 







------------------------->
 .....μιά εκδοχή πού διάβασα στό διαδίκτυο σήμερα 15-5-2013

 -
Η ιστορία αυτής της φωτογραφίας πονά και συγκλονίζει. 
Είναι η απώλεια της μητέρας, είναι ο πόνος του αποχωρισμού. 
Είναι μια πραγματική ιστορία μέσα από τα μάτια ενός παιδιού...
Το κοριτσάκι αυτό έχασε τη μητέρα του στον πόλεμο. 
Πήγε στο ορφανοτροφείο για να μπορέσει να επιβιώσει.
Στην αυλή του ορφανοτροφείου ζωγράφισε τη μητέρα της με κιμωλία 
και κουλουριάστηκε στην αγκαλιά της, όπως όταν ήταν έμβρυο.
Έβγαλε τα παπούτσια της, σαν να πατούσε κάτι ιερό, 
αποδεικνύοντας ότι η αγάπη είναι ο πιο ιερός μας τόπος. 
Το μήνυμα που περνάει η φωτογραφία σε όλο τον κόσμο: 
Κανένα παιδί να μη βιώσει τον πόλεμο και τις απώλειες του από εδώ και πέρα.
--


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου