Σελίδες

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

"Βαρέθηκα πια αυτή την προσέγγιση στη ζωή που στηρίζεται στο «εγώ». Κουράστηκα ν' ακούω τον κόσμο να λέει «εγώ» και «εγώ». Θα 'θελα για μια φορά να τους ακούσω να λένε «εμείς». Δεν είναι όμορφο το «εμείς»;




Το «εγώ» είναι σημαντικό, μα έχετε καταλάβει πόση δύναμη κλείνει 
μέσα του το «εμείς»; 
Εσείς κι εγώ μαζί είμαστε πιο δυνατοί απ' όσο εσείς κι εγώ μόνοι μας 
και μ'αρέσει να σκέφτομαι ότι, όταν βρισκόμαστε μαζί, 
δε δίνω μόνο, αλλά και παίρνω. 
Έτσι μπορώ να έχω τέσσερα χέρια, δυο δικά μου και δυο δικά σου, 
δυο κεφάλια - πράγμα που σημαίνει νέες δημιουργικές ιδέες - 
και δυο διαφορετικούς κόσμους, το δικό σου και το δικό μου.
 

Γι' αυτό το λόγο σου ανοίγω την πόρτα να μπεις..."

*Λέο Μπουσκάλια 

"Να ζεις ν' αγαπάς και να μαθαίνεις" 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου