Σελίδες

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Πρωτότυπη διαφήμιση στο διαδίκτυο «σκοτώνει» τον μικρό Αδόλφο Χίτλερ Αντιφατικές αντιδράσεις για την ιδέα του Τομπίας Χάασε και τον σπουδαστών του

Πρωτότυπη διαφήμιση στο διαδίκτυο «σκοτώνει» τον μικρό Αδόλφο Χίτλερ
Μετά το χτύπημα, ο "Αδόλφος" κείτεται στο χώμα με τα πόδια και τα χέρια του να σχηματίζουν αγκυλωτό σταυρό

Πάταγο κάνει στο διαδίκτυο μια εμπνευσμένη και πρωτότυπη διαφήμιση που έφτιαξαν Γερμανοί φοιτητές της Ακαδημίας Κινηματογράφου του Λούντβιγκσμπουργκ.
Η διαφήμιση που έφτιαξε ο σκηνοθέτης Τομπίας Χάασε με τη βοήθεια των σπουδαστώνΛίντια ΛόζεΓιαν Μέτλερ και Γκουν Αϊντεμίρ, μας μεταφέρει στο χωριό Μπράουναου αμ Ιν της Αυστρίας, όπου γεννήθηκε ο Αδόλφος Χίτλερ το 1889 
κι έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του.

Ένα πρόσφατο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes περνά μέσα από το χωριό με όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω του.
Το αυτοκίνητο υποτίθεται πως διαθέτει σύστημα αυτόματου συστήματος φρεναρίσματος ή «πρόληψης συγκρούσεων», δηλαδή μπορεί να ανιχνεύει τυχόν κίνηση μπροστά του και να σταματά εγκαίρως. Όπως και γίνεται, στην πρώτη περίπτωση: 
η Μερσεντές κατευθύνεται αρχικά πάνω σε δύο παιδιά, όμως ακινητοποιείται την τελευταία στιγμή χάρη στην ενεργοποίηση του αυτόματου συστήματος.
Ωστόσο, δεν συμβαίνει το ίδιο με ένα άλλο μικρό παιδάκι που παίζει με τον χαρταετό του. 
Το σύστημα δεν λειτουργεί, το αυτοκίνητο δεν σταματά χτυπώντας το παιδί και σκοτώνοντάς το. Το παιδάκι αποδεικνύεται ότι είναι ο... Χίτλερ, αφού η νεαρή μητέρα του τρέχει προς το μέρος του, φωνάζοντας «Άντολφ», με το παιδί να κείτεται στο χώμα με τα πόδια και τα χέρια του να σχηματίζουν, εύσχημα, αγκυλωτό σταυρό. Στο τέλος του σποτ εμφανίζεται το σλόγκαν 

«Εντοπίστε τον κίνδυνο πριν εμφανιστεί», 
υπονοώντας φυσικά τον τρόμο που προκάλεσε και το θάνατο 
που έσπειρε σε όλη την υφήλιο, μισόν αιώνα μετά, ο Χίτλερ.

Το διαφημιστικό, που έχει εκατοντάδες χιλιάδες κλικ στο ΥouΤube, 
έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, όχι μόνο από απλούς ανθρώπους 
που χαρακτηρίζουν απαράδεκτη τη χρήση του θανάτου ενός παιδιού, 
αλλά και τα ίδια τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας. 
Μάλιστα, η Daimler ζήτησε από τους φοιτητές να προσθέσουν στο τέλος 
του βίντεο τη φράση «Το βίντεο είναι έμπνευση φοιτητών και δεν 
σχετίζεται με την Daimpler AG ή την Mercedes-Benz».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου